Loading...

با نگاهی به جلو به دیجیتال ساینیج در سال 2020 – بخش دوم

دیجیتال ساینیج

این دومین قسمت از سریال های دیجیتال ساینیج در سال 2019 و 2020 است. برای قسمت یک اینجا کلیک کنید. با پیشرفت فناوری، نوآوری های موجود در دیجیتال ساینیج نیز بهبود می یابد. پیش از این چندین پیشرفت در طول سال 2019 وجود داشته است که تنها در سالهای آینده بهتر خواهد شد. هوش مصنوعی و نرم افزار تشخیص چهره دو بخش فناوری هستند که مطمئناً در سالهای آینده ظاهر می شوند.

سخت افزار بهتر

با پیشرفت زمان، نرم افزاری که دارای دیجیتال ساینیج است بهتر و قوی تر می شود. همچنین با داشتن نرم افزار قدرتمند تر باید سخت افزار بهتری هم پیدا کنید دیجیتال ساینیج آینده قوی تر و ایمن تر از آنچه امروز هستند، خواهد بود. از آنجا که گرایش ها به سمت تعامل متمایل می شوند، مهم است که این سخت افزار به امنیت اطلاعات حساس کمک کند.

سخت افزار قوی تر قادر به پشتیبانی از نمایشگرهای بزرگتر خواهد بود. در حال حاضر، به دلیل نیاز به محافظت از المان، نمایشگرهای فضای باز محدود است. سخت افزار جدید قوی تر و بهتر محافظت می شود و باعث می شود اندازه های بزرگتر صفحه حتی در خارج از کشور نیز محافظت شود.

نمایشگرهای جدید مینی و میکرو LED دارای صفحه نمایش با وضوح بالاتر برای دیجیتال ساینیج هستند. هرچه وضوح بهتر باشد ، نشانه ی آن در جلب توجه مخاطبان شما مؤثرتر خواهد بود.

هزینه کمتر

هنگامی که فناوری جدید منتشر شد، فناوری قدیمی برای تولید ارزانتر می شود. امروزه بسیاری از کسب و کارهای بزرگتر می توانند در حالی که کسب و کارهای کوچک را پشت سرگذاشته اند، بتوانند نمایشگرهای دیجیتال تعاملی با هزینه های بالا را پیاده سازی کنند. با کاهش هزینه های تولید، کسب و کارهای کوچکتر قادر به توجیه هزینه اجرای دیجیتال ساینیج هستند که باعث شیوع آن در بسیاری از صنایع می شود.

استفاده گسترده تر

با موفقیت عظیم در طی چند سال گذشته، صنایع بیشتر و بیشتری شروع به پیاده سازی دیجیتال ساینیج در مشاغل خود می کنند.

فقط در سال 2019:

54 درصد رستوران ها مستقر شده اند و یا قصد دارند دیجیتال ساینیج خود را گسترش دهند.

40 درصد از خرده فروشان در آینده تصمیم داشتند از دیجیتال ساینیج استفاده کنند.

63 درصد از بانکها در حال حاضر از دیجیتال ساینیج استفاده می کنند یا در حال برنامه ریزی برای استفاده از دیجیتال ساینیج در آینده هستند.

با کاهش هزینه ها و نوآوری ها قدرتمند تر، انتظار می رود که حتی کسب و کارهای بیشتری در صنایع مختلف شروع به استفاده از دیجیتال ساینیج برای نیازهای تبلیغاتی داخلی خود کنند.

تجزیه و تحلیل قوی تر

نکته مهم عدم وجود دیجیتال ساینیج یا هر نوع تبلیغات فیزیکی برای آن موضوع، عدم تحلیلی برای تعیین ROI است. حتی در مورد دیجیتال ساینیج در حال حاضر، تقریبا غیرممکن است که بگویید مردم به نمایشگرهای شما نگاه می کنند یا نه. برخی از دیجیتال ساینیج های تعاملی می توانند اطلاعات را بر اساس استفاده جمع آوری کنند، اما هنوز هم برای افرادی که فقط نگاه می کنند و تعامل ندارند، محدود است.

برخی از نمایشگرهای جدید در حال حاضر سنسورهای مجاورت ارائه می دهند که می توانند اطلاعاتی را در مورد تعداد افراد از صفحه نمایش عبور دهند. صاحبان کسب و کار با دانستن اینکه چه تعداد از افراد به طور بالقوه می توانند نمایش دهند، می توانند مؤثرترین مناطق را برای قرار دادن دیجیتال ساینیج خود تعیین کنند.

هوش مصنوعی، به ویژه در مورد نرم افزار تشخیص چهره، پیشرفت هیجان انگیز برای دیجیتال ساینیج است. دیجیتال ساینیج در آینده نزدیک ممکن است وقتی کسی در حال مشاهده است یا حتی در کجا به دنبال ارائه تحلیل بسیار دقیق هستند. سپس بازاریابان می توانند از این اطلاعات برای تهیه نمایشگرهایی که به خواسته های دقیق مصرف کنندگان خود می پردازند، استفاده کنند.

پیشگویی های دیجیتال ساینیج برای سال 2020

در دهه جدید ، مشخص است که دیجیتال ساینیج به جایی نمی روند. صنعت در حال پیشرفت است و نوآوری ها و برنامه های جدید بطور مداوم طراحی می شوند. دیجیتال ساینیج تعاملی ، مانند صفحه نمایش لمسی و برنامه های تعاملی ، به احتمال زیاد منجر به افزایش هزینه در جذب مشتری ، ارائه آنالیز قوی تر و ارائه تجربه بهتر مشتری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top