Loading...

چهل و یک ترند و آمار مهیج دیجیتال ساینیج

برای آشنایی بیشتر با تحول دیجیتال ساینیج، این مطالعات مکانی عالی برای شروع هستند. ما چند مطالعه و آمار جدید برای سال 2021 اضافه کرده ایم.

توجه: از زمان آخرین به‌روزرسانی، مطالعات جدیدی در زمینه دیجیتال ساینیج انجام نشده است، اما در مارس 2021، مطالعات و آمارهای نوظهوری را در بخش‌های خرده‌فروشی، گردشگری و ارتباطات شرکتی اضافه کرده‌ایم.

دیجیتال ساینیج تا حدودی شبیه به شبکه های اجتماعی چند سال پیش است. می دانید، زمانی که رئیس شما فریاد می زد “ما به اسنپ چت نیاز داریم!” و شما به سرعت برای دانلود این چیز جدید و مرموز گوشی خود را دستکاری می کنید.

دیجیتال ساینیج تقریبا بخشی از تحول دیجیتال برای همه صنایع است. ما این را ساده نمی گوییم، اما در آمار سرد و سخت برای هر کسی که آنقدر شجاع است که نگاه کند، وجود دارد.

مطالعه‌ای از راسل رینولدز آسوشیتز نشان داد که حداقل 30 درصد (و اغلب بیشتر) مدیران از همه صنایع پیش‌بینی می‌کنند که اختلال دیجیتالی متوسط یا گسترده وجود داشته باشد.

چیزی که این نمودار به شما نمی گوید این است که دیجیتال ساینیج ابزاری است که هر یک از این صنایع شروع به استفاده از آن کرده اند.  مراکز درمانی، خرده‌فروشی، فناوری، غیرانتفاعی، آموزش، دفاتر شرکتی و صنایع مختلفی که همگی از یک ابزار برای ارتباطات استفاده می‌کنند. این یک مکان هیجان انگیز برای بودن است.

راه اندازی دیجیتال ساینیج نیز بسیار ساده است. چیزی که برای شرکت‌هایی که زمانی به سخت‌افزارهای تخصصی و سیستم‌های مدیریت محتوای غیرممکن پیچیده متکی بودند، بازی را تغییر می‌دهد. اکنون، با هر پخش کننده رسانه ای مانند Amazon Fire TV Stick، می توانید به راحتی هر صفحه ای را به یک تابلوی اعلانات بصری تبدیل کنید.

بیایید به برخی از آمارهای مربوط به مکان بعدی که دیجیتال ساینیج می‌رود و چه کسانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، نگاه کنیم.

ترند ها و آمار دیجیتال ساینیج

خرده فروشی

1. بیش از 40 درصد از خریداران می گویند که نمایشگرهای دیجیتال می توانند چیزی را که می خرند تغییر دهند زیرا اطلاعات مربوطه نزدیک به نقطه خرید ارائه می شود.

این منطقی است، زیرا ما به عنوان خریداران باهوش از تجربه خرید خود انتظار بیشتری داریم. محصول فیزیکی عالی است، اما اطلاعاتی برای پشتیبانی و ارائه خدمات نزدیک به جایی که در حال خرید هستیم؟ این حتی بهتر است.

2. 44 درصد از خریداران به افزایش تصمیمات خرید رسانه های اجتماعی اذعان دارند.

رسانه‌های اجتماعی بخش بزرگی از تجربه خرده‌فروشی را تشکیل می‌دهند و با دیجیتال ساینیج تا حد زیادی مناسب هستند! به همین دلیل است که ما برنامه ها و داشبوردهای بسیار جذاب رسانه های اجتماعی را در فروشگاه App Store خود داریم.

3. 8/10 مشتریان به دلیل جلب توجه یک دیجیتال ساینیج به فروشگاه وارد شده اند.

این بسیار بالاتر از طراحی صفحه نمایش ثابت یا ویترین مغازه است. ما برنامه‌ریزی شده‌ایم که به تصاویر دیجیتال واکنش نشان دهیم و به آن پاسخ دهیم و خرده‌فروشان دیجیتال ساینیج را برای رویکرد کم‌هزینه و تاثیر بالا انتخاب می‌کنند.

4. طبق مطالعات انجام شده، خرده فروشی سریع ترین منطقه در حال رشد شبکه های دیجیتال ساینیج است.

خرده فروشی اغلب در پذیرش فناوری های دیجیتال جلوتر است. Burberry یکی از اولین برندهای خرده فروشی جهانی بود که رسانه های اجتماعی را پذیرفت. اکنون آنها یکی از اولین فروشگاه‌های خرده‌فروشی هستند که دیجیتال ساینیج را پذیرفته‌اند. فروشگاه شاخص آنها در لندن دارای آینه‌هایی است که به‌عنوان نمایشگرهای دیجیتالی ویدیویی عمل می‌کنند، کارکنان مجهز به iPad و حتی صفحه‌نمایش‌های مجهز به RFID که وقتی محصولات اتاق‌های پرو یا در نزدیکی صفحه نمایش داده می‌شوند، فیلم‌های مرتبط با سالن catwalk پخش می شوند.

5. مشتریانی که از طریق کانال‌های مختلف با شرکت‌ها در ارتباط هستند، سه برابر حجم فروش دارند.

هنگامی که صحبت از ذخیره و نگهداری اطلاعات به میان می آید، چندین نقطه تماس با مخاطبان شما بسیار سودمند است. دیجیتال ساینیج علاوه بر اهمیت ایجاد اولین تاثیر عالی، به عنوان کانالی عمل می کند که می تواند باعث فروش، آگاهی و عشق به برند شود.

6. نسلی که در قرن بیست ویکم به سن بلوغ می رسند، بیشتر ازفروشگاه های brick-and-mortar به فروشگاه‌های baby boomers سر می‌زنند (78 درصد در مقابل 70 درصد)

برای برندهایی که به دنبال جذب مخاطبان گریزان و جوان‌تر هستند، تجربیات درون فروشگاهی می‌تواند راهگشا باشد. با توجه به اینکه نسلی که در قرن بیست ویکم به سن بلوغ می رسند، تلویزیون تماشا نمی کنند، تبلیغات یوتیوب را به روش های تبلیغات سنتی ترجیح می دهند و به شدت تحت تأثیر اینترنت هستند (47٪ می گویند این تنها چیزی است که “نمی توانند بدون آن زندگی کنند”) یافتن راه های جدید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با آنها بسیار مهم است. .

7. پیش بینی می شود هزینه تبلیغات دیجیتال ایالات متحده به رشد سال به سال ادامه دهد و تقریبا به اندازه کانال های تلویزیونی تا سال 2023 هزینه تبلیغات را شامل می شود.

8. رسانه های دیجیتال در اماکن عمومی بیشتر از ویدئوهای موجود در اینترنت یا فیس بوک به مشتریان دسترسی دارند.

بر اساس مطالعه ای که در سال 2010 توسط Arbitron انجام شد، دیجیتال ساینیج به تعداد زیادی از آمریکایی ها می رسد و بهتر از تبلیغات نشان داده شده از طریق سایر منابع دیجیتال به یاد می آورند.

9. 68 درصد موافق بودند که تبلیغات دیجیتال بر تصمیم آنها برای خرید محصولات تبلیغاتی در آینده تأثیر می گذارد.

کمک به مشتریان برای فکر کردن مثبت تر در مورد محصولات نه تنها بر تجربه فعلی آنها بلکه بر تجربیات آینده آنها نیز تأثیر می گذارد.

10. 71 درصد از مردم گفتند که احساس می کنند تبلیغات در بیلبوردهای دیجیتال بیشتر از تبلیغات آنلاین برجسته است و 46 درصد گفتند که حتی از تبلیغات تلویزیونی برجسته تر هستند.

نه تنها این، بلکه شرکت کنندگان نیز تحت تأثیر دیجیتال ساینیج قرار گرفتند و احساس کردند که این روش جالبی برای به اشتراک گذاشتن و یادگیری اطلاعات است. در عصر مسدودکننده‌های تبلیغات آنلاین، این می‌تواند موردی برای دور شدن از دستگاه‌های دستی و روی آوردن به صفحه‌نمایش های بزرگ‌تر در اطراف ما باشد.

11. دیجیتال ساینیج دارای نرخ فراخوانی 83 درصدی است.

12. 20 درصد از مردم متن را در یک صفحه می خوانند، اما 80 درصد از مردم یک ویدیو را تماشا می کنند.

این نشان دهنده قدرت رهبری با کمپین های ویدئویی و دیجیتال برای جذب مخاطب است.

13. افزایش 23 درصدی در آگاهی از برند در زمانی که تبلیغات دیجیتالی ویدئویی شهری به کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی اضافه می شود، مشاهده شد.

بازاریابی و کمپین‌های «چند کانالی» که از طریق رسانه‌های مختلف به دست مصرف‌کنندگان می‌رسند، روند بزرگی برای سال 2022 خواهد بود و به برندها کمک می‌کند تا سر و صدا را کاهش دهند و مورد توجه قرار گیرند.

14. با توجه به انجمن کسب و کار کوچک، تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی (LED)، 1000 impressions را تنها با 0/15 دلار جذب می کنند و آن را به مقرون به صرفه ترین شکل تبلیغات تبدیل می کنند.

گردشگری

15. تصور مسافر هتل در 10 دقیقه اول ورود شکل می گیرد.

قدم زدن در یک هتل اغلب باعث شادی می شود، فرار از دنیای واقعی و فرصتی برای استراحت و رهایی. دیجیتال ساینیج یکی از ساده ترین راه ها برای یک بار سرمایه گذاری و سپس ارائه انواع پیام های خوش آمد گویی مهم، اطلاعات مفید و سرگرمی به مهمانان در آن 10 دقیقه حیاتی است.

16. رسانه های دیجیتال به حداقل رساندن زمان انتظار کمک می کند یا حداقل به مشتریان کمک می کند تا درک کنند که زمان انتظارشان کوتاه تر است.

دیجیتال ساینیج نه تنها منجر به تجربه بهتری می شود، بلکه می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا تجربه روان تری داشته باشند. در سال 2012، زمانی که طوفان سندی نیویورک را درنوردید، بسیاری از هتل‌ها که دارای دیجیتال ساینیج بودند، از آن برای به‌روز نگه داشتن مهمانان در حین وقوع رویدادها استفاده کردند. در مواقع ضروری، این برای ارائه به‌روزرسانی‌های اضطراری و اطلاعات در مورد مناطق آسیب‌دیده حیاتی است.

17. 55 درصد از مسافران اظهار داشتند که احتمال بیشتری برای بازدید از هتلی را دارند که پیشنهاد check-in را در کیوسک ها ارائه می دهد.

تحصیلات

18. 73 درصد از مؤسسات آموزشی، دیجیتال ساینیج را برای آینده ارتباطات حیاتی می دانند.

بسیاری از مدارس و دانشگاه‌هایی که با آن‌ها صحبت می‌کنیم، در مورد امکان دیجیتال ساینیج برای ارائه اطلاعات مرتبط‌تر به دانش‌آموزان هیجان‌زده هستند. از اخبار و اطلاعات جهانی که از برنامه های درسی پشتیبانی می کند تا فیدهای رسانه های اجتماعی که دانش آموزان را در جریان آخرین کلاس ها قرار می دهد.

19. 65 درصد از کودکان مدرسه ای از گوشی هوشمند و 47 درصد از تبلت به صورت روزانه استفاده می کنند.

این ممکن است برای شما تعجب آور نباشد اما کودکان هر روز با فناوری تعامل دارند. هدایت این امر به روش صحیح، از طریق نمایشگرهای دیجیتالی جالب و مرتبط، به مدارس این فرصت را می دهد که از این روند بهره ببرند.

20. 96 درصد از دانش آموزان می گویند که ویدئو باعث افزایش تجربه یادگیری می شود.

ویدئو یکی از ساده‌ترین شکل‌های رسانه برای افزودن به نمایشگرهای دیجیتال ساینیج است و بسیاری از ما در حال حاضر تعدادی ویدئو در اطراف خود داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

21. بکارگیری فناوری در آموزش به دانش آموزان کمک می کند تا استرس (45 درصد) را کاهش دهند، اعتماد به نفس (46 درصد) و کارایی (57 درصد) را بهبود بخشند و در عین حال به دانش آموزان برای آمادگی بهتر برای کلاس (67 درصد) کمک می کند.

به دلیلی نیاز دارید که نمایشگرهای دیجیتال ساینیج را در مدرسه یا کالج خود بگنجانید؟ مطمئنا تا الان متوجه اهمیت موضوع شده اید.

ارتباطات سازمانی

22. ارتباطات داخلی خوب باعث افزایش 25 درصدی بهره وری کارکنان می شود.

همه ما می‌خواهیم که کارگران مان بهره وری بیشتری داشته باشند، اما زمانی که مشغول کارهای دیگر می‌شویم، ارتباطات داخلی خوب ممکن است از بین برود. صفحه ‌نمایش‌های دیجیتال راهی سریع و آسان برای آگاه کردن همه افراد حاضر در شرکت از آنچه در حال وقوع، بدون مسدود کردن صندوق ورودی هستند، می باشند.

23. 56 درصد از تیم های ارتباطات داخلی در حال بررسی افزایش استفاده از دیجیتال ساینیج در سازمان خود هستند.

24. دیجیتال ساینیج دارای 47/7 درصد اثربخشی برای آگاهی از برند است.

در تمام کارهایی که انجام می دهیم تا مشتریان را به عشق برند خود جلب کنیم، اغلب اعضای کارکنان خود را فراموش می کنیم! دیجیتال ساینیج کمک می کند تا ماموریت شرکت شما را در سرتاسر دفتر شما، که مسلما مهم ترین مکان است، به اشتراک بگذارید.

رستوران ها

25. 74 درصد از مشتریان می گویند منوی آسان برای خواندن اولویت اصلی آنهاست.

از آنجایی که دیجیتال ساینیج را می توان به راحتی به روز کرد، منوها هرگز قدیمی نمی شوند و می توانید با اندازه فونت و نمایشگرها بازی کنید تا زمانی که تنظیمات بهینه را به دست آورید.

اهمیت این را هم دست کم نگیرید، فروشگاه‌های رفاه 7-Eleven در دانمارک شاهد افزایش 30 درصدی فروش قهوه در دیجیتال ساینیج خود بودند.

26. 80 درصد از بزرگسالان در ماه گذشته دیجیتال ساینیج را دیده اند و 70 درصد متعاقبا خریدی ناخواسته انجام داده اند.

دیجیتال ساینیج می توانند رستوران شما را جذاب تر کنند. نه تنها به مشتریان کمک می‌کند تا سریع‌تر از مشکلات عبور کنند، بلکه به آنها کمک می‌کند تا تصمیم‌های بهتر و سریع‌تری بگیرند.

27. 29.5 درصد از مشتریان منوهای دیجیتال را برای خرید محصول موثر می دانند.

این مورد توسط Use case های واقعی استفاده شده نیز مورد تایید قرار گرفته است. کافی است Prime Burger را که یک فست فود زنجیره ای در یکی از بزرگترین مراکز نمایشگاهی بریتانیا قرار دارد را انتخاب کنید. آنها با جایگزین کردن علائم ثابت خود با دیجیتال ساینیج ، فروش را 50 درصد افزایش دادند.

نمایشگاه های تجاری

28. 93 درصد از مصرف کنندگان کمپین های UGC را در هنگام تصمیم گیری برای خرید مفید می دانند.

در نمایشگاه‌های تجاری، در حالی که توسط رقبا احاطه شده‌اید، اغلب تنها چند دقیقه فرصت دارید تا تأثیر بگذارید و خریدار خود را متقاعد کنید که به منطقه مشتری برود. محتوای تولید شده توسط کاربر مانند رسانه‌های اجتماعی، social proof (اثبات اجتماعی یک پدیده روانشناختی و اجتماعی است که در آن افراد در تلاش برای انجام رفتار در یک موقعیت خاص، از اعمال دیگران کپی می‌کنند.) یا testimonials  (بیانی در مورد شخصیت یا ویژگی های کسی یا چیزی) می‌تواند به آنها کمک کند تا خیلی سریع‌تر به آنجا برسند و دیجیتال ساینیج ساده‌ترین راه برای نشان دادن این است !

29. از هر 4 متخصص رویداد، 1 نفر از تبلت ها برای ثبت نام استفاده می کنند و 60 درصد برنامه ریزان رویداد، فناوری در محل را به اندازه اتصال به اینترنت خوب رتبه بندی می کنند.

شرکت کنندگان در نمایشگاه تجاری عاشق فناوری خوب هستند و در استفاده از آن مهارت دارند. دیجیتال ساینیج می تواند در اهداف اطلاعاتی و معاملاتی برای نیمی از هزینه های کارکنان ثبت نام، سیستم های گران قیمت و انبوه برگه های چاپی.مشارکت کند.

30. 58 درصد از بازاریابان ایالات متحده از رسانه های اجتماعی برای جذب مخاطبان هدف خود در رویدادهای به موقع به عنوان بخشی از استراتژی تعامل بازاریابی در لحظه خود استفاده می کنند.

دیجیتال ساینیج روشی قدرتمند برای استفاده از رسانه های اجتماعی در هر نوع محیطی و آوردن آن به لحظه حال است.

31. فناوری در رویداد ها می تواند به افزایش 20 درصد حضور در رویداد، افزایش بهره وری 27 درصد و کاهش هزینه ها 30-20 درصد کمک کند.

این شواهد زیادی است که نشان می دهد دیجیتال ساینیج در نمایشگاه یا رویداد شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

مراکز درمانی و بیمارستان ها

32. طبق نظرسنجی ها، 75 درصد از کسانی که در بیمارستان دیجیتال ساینیج را مشاهده می کنند، حداقل یک پیام را به خاطر می آورند.

این مقدار بسیار بالایی است و می‌توان از آن برای کمک به بیماران برای یادآوری اطلاعات بهتر مراکز درمانی و بیمارستان ها و توصیه‌هایی برای خود درمانی و حمایت استفاده کرد.

33. دیجیتال ساینیج می تواند زمان انتظار درک شده را تا 35 درصد کاهش دهد.

در شرایط بیمارستانی، زمان انتظار تنها بر استرس و اضطراب می افزاید. استفاده از فناوری دیجیتال برای کاهش این امر، به بیماران کمک می کند تا تجربه طولانی مدت بهتری داشته باشند.

34. نشان داده شده است که استفاده از حواس پرتی در محیط های بالینی درک درد را کاهش می دهد، اضطراب و استرس را کاهش می دهد و به نفع پزشکان است.

همانطور که در مقاله اخیر TechCrunch اشاره کردیم، تحقیقات نشان می دهد که صفحه نمایش های دیجیتال برای مراقبت های درمانی مفید هستند. این تأثیر با پذیرش راه اندازی دیجیتال ساینیج در محیط های مراقبت های درمانی گسترده تر خواهد شد.

35. 83 درصد از بیماران زمان قابل توجهی را صرف تعامل با محتوای دیجیتال بیمارستان می کنند.

36. 78 درصد از بیماران به طور فعال به دنبال راه حل های سلامت دیجیتال در صورت در دسترس بودن هستند.

این افزایش پذیرش به بیمارانی اشاره دارد که می‌خواهند از خدمات پیام کوتاه، برنامه‌ها و حتی گجت های پوشیدنی‌ برای ارتباط راحت‌تر با پزشک و مرکز مراقبت‌های درمانی خود استفاده کنند.

37. 7/10 بیمارستان ها، هم اکنون سیستم های پیام رسانی دیجیتال را ارائه می دهند.

38. دیجیتال ساینیج 20 درصد آسیب محل کار را کاهش می دهد.

این به همه صنایع مربوط می شود، به ویژه صنایعی که در آن سقوط یا تصادف یک متخصص مراکز درمانی می تواند نه تنها بر خود بلکه اطرافیانشان نیز تأثیر بگذارد.

باشگاه بدنسازی و اسپا

39. ساینیج مشتریان را برای مدت طولانی تری در محل شما نگه می دارد.

وقتی صحبت از باشگاه به میان می‌آید، نگه داشتن مشتریان برای مدت طولانی‌تر نه تنها به افزایش فروش و جامعه کمک می‌کند، بلکه به آنها امکان می‌دهد سالم‌تر و فعال‌تر شوند. یک بازی برد-برد در همه جا!

40. مطالعه در حین ورزش متوسط ​​ممکن است به افراد کمک کند، اطلاعات را بهتر حفظ کنند.

مطالعات چندین بار نشان داده اند که یادگیری و ورزش به خوبی با هم جفت می شوند. صفحه ‌نمایش‌های دیجیتال راهی هوشمندانه برای کمک به دانش‌آموزان، متخصصان و عموم علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در حین کار با ارائه اطلاعات مرتبط و مفید از طریق صفحه ‌نمایش‌ های دیجیتال مقرون ‌به ‌صرفه است.

41. رسانه های اجتماعی افراد را به ورزش تشویق می کنند

باشگاه بدنسازی و اسپا اغلب مکانی عالی برای خودداری کردن از وسایل دیجیتالی هستند. تا به حال دقت کرده اید که چقدر به ندرت در آن مکان ها سیگنال دریافت می کنید؟ اما استفاده در context مناسب، رسانه های اجتماعی نیز یک انگیزه بزرگ هستند. این به ایده استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران پیشرو برای تقویت مخاطبان خود با رژیم ورزشی آنها و سایر افراد همفکر مرتبط است.

خب! حالا شما مالک آن هستید. بیش از 40 ترند و آمار دیجیتال ساینیج برای کمک به تقویت استراتژی دیجیتال بعدی شما. اینجا دنیای پر سر و صدایی است و باید از آن عبور کنید. دیجیتال ساینیج می تواند راهی برای انجام این کار باشد، برای کسانی که آماده پذیرش آن هستند.

برای کمک به راه‌اندازی یک سیستم دیجیتال ساینیج با کاربری آسان و مقرون به صرفه، دوره آزمایشی رایگان 14 روزه دیجیتال ساینیج رایبرد را در https://rayboard.ir  شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top