Loading...

ساینیج رایبرد را چه می بینید ؟

در اینجا در ساینیج رایبرد، ما تنها یک بخش از یک اکوسیستم بزرگ‌تر که دیجیتال ساینج نام دارد هستیم. ما یک رویکرد منحصر به فرد در مدل کسب‌وکار داریم که تنها بر اجرای نرم‌افزار خود بر روی زیرساخت مبتنی بر شبکه‌های تبلیغاتی دیجیتالی تمرکز کرده‌ایم.. ما تلاش می‌کنیم که با لیست کردن قیمت‌گذاری خود، ارائه پشتیبانی فنی آنلاین و نامحدود و حتی پذیرا بودن تیم ما به ایده‌های جدید و بهبودهای پیشنهادی از سوی مشتریان و شرکای ما، بهترین انتخاب در بازار باشیم.

صفحات پازل چیست؟

اجزای زیادی برای راه اندازی یک دیجیتال ساینیج وجود دارد، اما این موارد را می توان در چند دسته گسترده پوشش داد:

  • سخت‌افزار : اجزای فیزیکی، نمایشگرها، مدیا پلیر (در صورت نیاز) و کامپوننت های شبکه
  • اتصال : راه هایی که دیجیتال ساینیج به سیستم مدیریت محتوا اعم از استفاده از Wi-Fiیا تلفن همراه وصل می شوند.
  • نصب : کل فرآیند نصب، از طریق سایت انجام می شود.
  • محتوا : بزرگترین هزینه ی در حال انجام شبکه : ایجاد مداوم یا اشتراک محتوای تازه برای حفظ جریان شبکه و اجزای مرتبط با آن می باشد.
  • تدارکات : این کانال‌ها به مشتریان نهایی برای خرید قسمت‌های مختلف شبکه دیجیتال ساینیج مورد کاربرد قرار می گیرد

این می تواند یک روند گیج کننده باشد! با ایده ایجاد شبکه دیجیتال ساینیج، خواه برای درآمد، برندسازی، آموزش و یا اطلاعات پیچیده که در نتیجه وقت گیر نیز می تواند باشد. امیدوارم این راهنما یک نقطه شروع خوب باشد و شما را در اجرای دیجیتال ساینیج خود یاری کند.

بنابراین، چه چیزی دیجیتال ساینیج است؟

این یک سوال عالی است! در مورد معنی این اصطلاح بحث وجود دارد که حتی خود این اسم صحیح باشد، اما جای تردیدی نیست که در همه جا وجود دارد. شما نمی توانید از جاده فراتر بروید، به یک رستوران بروید، به یک فرودگاه بروید، حتی بدون دیدن دیجیتال ساینیج دیگر به یک مدرسه بروید. از آنجا که در اطراف ما وجود دارد، این نام برای انواع فن آوری های مختلف برای اهداف مختلف دیجیتال استفاده می شود که از نسخه بسیار خشک آن می توان ویکی پدیا را نام برد.

دیجیتال ساینیج یک زیر بخش از ساینیج است. دیجیتال ساینیج از فناوریهایی مانند  LCD ، LED و Projection برای نمایش محتوا از قبیل تصاویر دیجیتالی، ویدئو، رسانه استریمینگ و اطلاعات استفاده می کنند. آنها را می توان در فضاهای عمومی، سیستم های حمل و نقل، موزه ها، استادیوم ها، فروشگاه های خرده فروشی، هتل ها، رستوران ها و ساختمانهای شرکت و غیره پیدا کرد تا از این طریق بتواند در راهپیمایی، نمایشگاه ها، بازاریابی و تبلیغات در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین ، به طور خلاصه ، دیجیتال ساینیج شامل هر صفحه ای با اندازه است که به هر دلیلی هر نوع محتوا را نشان می دهد. این توضیحات بسیار گسترده ای است و یکی از دلایل اصلی اینکه فردی معمولی که به دنبال نصب یک شبکه دیجیتال ساینیج است می تواند به راحتی گیج شود همین مورد است. البته دلیل اصلی دیگر سردرگمی، تعداد زیاد فروشندگان است که باید از بین آنها انتخاب کنند ، به همین دلیل است که به جای فقط 3 یا 4 انتخاب آشکار، “لیست برتر 25 فروشندگان نرم افزار دیجیتال ساینیج” وجود دارد.

بنابراین بهترین راه برای پیمایش در این پیچ و خم گزینه ها و انتخاب لیستی از فروشندگان برای تماس با شما چیست؟

شناسایی نیازهای شما

اولین سؤالی که از مشتریان خود می پرسیم و سؤالی که اغلب آنها برای حل آن تلاش می کنند این است که “هنگامی که شبکه دیجیتال ساینیج خود را مستقر می کنید نتیجه ایده آل چیست؟” این اولین قدم برای شناسایی اهداف و اهداف مشتری بالقوه است و ما با چند سوال دیگر کمی عمیق تر بروید:

  • چند نمایشگر را می خواهید برای استقرار استفاده کنید؟
  • جدول زمانی برای استقرار پروژه چیست؟
  • استراتژی محتوای شما چیست؟
  • بودجه دارید؟

بعد از انجام این فرآیند اکتشاف، ما تمایل داریم به سرعت به نمایشی از توانایی‌ها و یا مشتریان بالقوه که تصمیم می‌گیرند تکالیف خود را انجام دهند، حرکت کنیم. هر کدام از این سناریوها خوب است. اگر درک روشنی از نیت و منابع مورد نیاز برای ایجاد یک شبکه موفق داشته باشید، زمان آن رسیده که چند قدم بردارید و پاهای خود را مرطوب کنید. اگر این کار را نکنید، بهتر است یک قدم به عقب بردارید و به جای افتادن به دامی که بسیاری از مردم انجام می‌دهند، فکر کنید: خرید نمایشگرها، معلق بودن در آن‌ها و گذراندن ماه‌ها تلاش برای فهمیدن اینکه با آن‌ها چه کار کنید.

تعیین معیارهای انتخاب برای فناوری

بنابراین ، شما یک بودجه، برنامه و منابع لازم برای موفقیت شبکه خود دارید.

یا شما؟

خبر خوب این است که هزینه های تهیه و نصب شبکه در سالهای اخیر به طرز چشمگیری کاهش یافته است، بنابراین به احتمال زیاد شما می توانید هزینه ها  را به سرعت تشخیص دهید. تعیین هزینه های نرم افزاری بسیار دشوارتر است زیرا خدمات بسیار متفاوت در آنچه ارائه می شود و مدل های تجاری ارائه شده متفاوت است. ساده ترین راه برای فکر کردن در مورد این موضوع، بررسی دو مورد از بزرگترین هزینه های شبکه های در حال انجام کار است: ایجاد محتوا و مدیریت شبکه.

هزینه های ایجاد محتوا با توجه به نیازهای شبکه که شامل کیفیت مورد نیاز و فراوانی تغییر می شود بسیار متفاوت است. در اینجا چند دسته از استقرار، از ساده گرفته تا پیچیده را برای روشن تر شدن موضوع بیان می کنیم.

  • محتوای تک صفحه ای و خودکار، اخبار، هواشناسی ، سیستم های اطلاعات نمایش پرواز موسوم به FIDS و غیره.
  • بردهای منو
  • صفحه نمایش عمومی که برای جلب توجه  در یک شرکت استفاده می شوند.
  • صفحه نمایش راه یابی در یک مرکز خرید
  • Videowall در یک خرده فروشی بزرگ

با تعیین برنامه، کیفیت و فراونی تغییر، تصویری ناخوشایند از هزینه های تولید محتوای مداوم به شما ارائه می دهد.

نرم افزار دیجیتال ساینیج چیست؟

دیجیتال ساینیج یک صنعت پراکنده است و صدها فروشنده با هم رقابت می کنند تا راهکار خود را به شما بفروشند. اگر بخشی از بازاریابی را دیده اید یا در یک نمایشگاه تجاری بوده اید، ممکن است متوجه شوید که در تمام پیام رسانی ها، پیغام  “من هم همینطور” احساس می شود. به این دلیل است که، در سطوح بالا راهکارهای هر دیجیتال ساینیج مشابه هستند. تنها زمانی می توانید جزئیات استفاده از فناوری هایی که می خواهید استفاده کنید را بفهمید که تفاوت بیان یک فروشنده با فروشنده دیگری را به خوبی درک کنید.

چهار راهکار اصلی نرم افزاری برای هر راه حل وجود دارد:

  • نرم افزاری که در یک مدیا پلیر (یا در یک صفحه نمایش) قرار دارد.
  • نرم افزار مدیریت محتوا یا نرم افزار توزیع شده (Distribution Software)
  • مدیریت نرم افزار device
  • نرم افزار تولید محتوا

بیایید اجزای هر دسته را بررسی کنیم:

نرم افزار مدیا پلیر:

اگر تا به حال سعی کرده‌اید که یک فایل فیلم اپل را روی کامپیوتر ویندوز XP اجرا کنید و دو ساعت بعد پس از تلاش مداوم برای به دست آوردن آن دست خود را بالا ببرید، ایده خوبی از چالش‌هایی که توسعه دهندگان در هنگام طراحی مدیا پلیر در نظر می‌گیرند، دارید.

نرم افزار مدیا پلیر با استفاده از CPU و GPU بر روی رایانه ای که نرم افزار در آن مستقر است، پرونده های رسانه ای را پخش می کند. پخش کننده های رسانه های مختلف از طریق کدک ها انواع مختلف مدیا را پشتیبانی می کنند، که پرونده های دیجیتالی مانند تصاویر، فیلم ها، صفحات وب و صفحه های IPTV را رمزگشایی می کنند و آنها را به صورت بصری در دیجیتال ساینیج ارائه می دهند.

نرم افزار پیشرفته تر این فایل های رسانه ای را در حافظه داخلی ذخیره می کند و از پخش بدون وقفه در صورت از دست دادن اتصال به اینترنت اطمینان می دهد، در مقایسه با راه حل استریمینگ که متکی به اتصال مداوم اینترنت برای کار باشد. ویژگی های پیشرفته اضافی شامل موارد زیر است:

  • گزارش از هر مدیا جداگانه از طریق Proof of play (نوعی گزارش است که سیستم برای شما تولید می کند ، بنابراین می توانید داده ها را از استودیوی دیجیتال ساینیج صادر کنید و این گزارش را به تبلیغ کنندگان خود ارائه دهید تا بتوانند ببینند که در واقع تبلیغات آنها چه زمانی پخش شده است. یکی دیگر از ویژگی های منظم Proof of Play ، امکان ایجاد بسته های تبلیغاتی محلی است.)
  • گزارش از سلامتی و وضعیت خود مدیا پلیر
  • امکان قطع پخش برنامه های کاربردی نمایشگرها مانند پیام اضطراری، تعامل با تلفن همراه و غیره.
  • امکان همگام سازی محتوا در پلیرهای با انواع مدیا، برای ایجاد تجربه های بزرگ و دیدنی

روند صنعت دیجیتال ساینیج در حال دور شدن از ویندوز رایانه های شخصی است که برای تسلط بر بازار از راهکارهای  کوچکتر و ارزان تر استفاده می کردند. دو روند پیشرو وجود دارد که محصولات بهتری را ایجاد می کند که به مراتب ارزانتر است: راه حل های غیر رایانه ای مانند Linux ، Android و Chrome و راه حل های بدون رایانه ، که معمولاً ارجاع می دهد به System on chip نمایشگرها که نیازی به پخش کننده خارج مدیا ندارد.

نرم افزار مدیریت و توزیع محتوا:

اکثر شرکت های نرم افزاری در فضای دیجیتال ساینیج خود را سیستم مدیریت محتوا (CMS) می نامند. شرکت های CMS به طور معمول توانایی رابط کاربری (UI) را ارائه می دهند، که به کاربران امکان بارگذاری و سازماندهی محتوا، سازماندهی محتوا را به روش  playlists می دهد (به لیست های پخش فکر کنید)، قوانین و شرایطی را در اطراف    playback ایجاد کنید و محتوا را در مدیا پلیر  یا گروهی از مدیا پلیرها بخش کنید.

در حالی که بسیاری از ویژگی ها در سراسر صنعت استاندارد هستند، در نحوه مدیریت محتوا تفاوت های اساسی بین فروشندگان وجود دارد. مهمترین وجه تمایز در جایی است که نرم افزار نصب و مدیریت می شود و این مستقیماً بر عملکرد، امنیت و مدل های تجاری تأثیر می گذارد.

On-Premise در مقابل Cloud:

در ۹ ژانویه ۲۰۰۷، که در آن استیو جابز اولین آیفون را معرفی کرد، همانطور که برای بسیاری از گرایش‌های تکنولوژیکی در جهان نیز صادق است، شرکت‌های ابر مدرن در ۹ ژانویه ۲۰۰۷ به دنیا معرفی شدند. همراه با رابط کاربری نوین، کیفیت ساخت مثال زدنی و با مفهوم جدیدی به نام App Store، آیفون رابطه مصرف کنندگان با تصاویر خود را تغییر داد. برای اولین بار در مقیاس، شما می‌توانید یک عکس بگیرید، به اشتراک بگذارید و آن را در این چیز به نام  Cloud (در مورد اپل iCloud) بخرید و مطمئن شوید که هرگز نباید نگران از دست دادن تصاویر خود باشید.

در سال 2006 یک شرکت دیگر با یک مدل تجاری متفاوت ، سرویسهای وب آمازون را راه اندازی کرد ، اولین پلتفرم Cloud واقعی که در مقیاس به هر شغلی ارائه می شود که به دنبال کاهش چشمگیر هزینه های سرمایه و برون رفت از برنامه ها و هاستینگ آنهاست که نیاز تیم IT را برای حفظ سرور ارائه می دهد. سخت افزار و نرم افزار به آنها اجازه می دهد تا روی استقرار و مدیریت برنامه های کاربردی که ارزش افزوده بیشتری به تجارتشان می بخشد، تمرکز کنند.

خدمات سریع وبیمه کمتر از 10 سال و خدمات ابری در یک منحنی رشد استثنایی قرار دارند، به طوری که رهبر صنعت، سرویس وب آمازون (AWS) در سال 2016 درآمد بیش از 10B دلار را به دست آورد. در واقع، هزینه های زیرساخت ابر عمومی به عنوان یک سرویس پیش بینی شده است. 38B دلار در سال 2016، و انتظار می رود که تا سال 2026 به 173B دلار برسد. دلیل رشد انفجاری همه به کل هزینه مالکیت (TCO) یا مقایسه هزینه ها در طول زمان معین برای هزینه کردن در یک سرویس ابری در مقابل هزینه سرورهای در حال اجرا کاهش می یابد.

نرم افزار مدیریت Device

بارگذاری، مدیریت و توزیع محتوا تنها بخشی از اجرای شبکه دیجیتال ساینیج است. اگر به دنبال استقرار چندین صفحه در نقاط مختلف هستید، برای موفقیت شما بسیار مهم است که بتوانید از راه دور شبکه را مدیریت کنید. بهترین سیستم عامل های مدیریت device ها ابزارهای بسیار قدرتمندی هستند که اطلاعات مربوط به device ها را جمع می کنند ، آن داده ها را گزارش می دهند و قادر به اجرا هستند.

  • بارگیری و پخش موفقیت آمیز دستیار مدیا ، جمع آوری داده های پخش از نرم افزار Media player
  • بررسی وضعیت سلامتی مدیا پلیر: فضای دیسک رایگان، استفاده از حافظه، دما، وضعیت شبکه و غیره.
  • مشابه موارد فوق ، وضعیت نمایشگر را که دستگاه پخش کننده مدیا به آن وصل شده یا در آن تعبیه شده است، بررسی کنید.
  • گرفتن اسکرین شات از آنچه پخش کننده مدیا برای اطمینان از همه چیز کار می کند انتظار می رود.
  • به روزرسانی مؤلفه های سیستم: به روزرسانی های نرم افزار برای پخش کننده های مدیا و به روزرسانی های سیستم عامل برای صفحه نمایش
  • انجام اقدامات ضد اطلاعات در شبکه ، به عنوان مثال روشن یا خاموش کردن صفحه نمایشگر، راه اندازی مجدد دستگاه و غیره.
    • از طریق ارتباطات ایمیل یا دسترسی به کنسول های مدیریت شخص ثالث از طریق API، هشدارهایی درباره اطلاعات در شبکه ایجاد کنید.
    • نرم افزار ایجاد محتوا

۵ Comments

مرتضی 1398-08-12

عالی بود

Reply
سعید قاسمی Author 1398-08-12

ممنون از لطفتون .

Reply

بسیار عالی و بی نظیر بود.

Reply

ساینیج رایبرد یکی از بهترین هاست.

Reply
احمد 1398-09-07

ممنون از وبلاگ خوبتون . اطلاعات خوبی از دیجیتال ساینیج رایبرد گرفتم .

Reply

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top