Loading...

نگاهی دوباره به روندهای دیجیتال ساینیج 2019-بخش اول

با نگاهی دوباره به روندهای دیجیتال ساینیج سال 2019 می پردازیم

این قسمت اول سریال دو بخشی است که به بررسی روند دیجیتال ساینیج برای سال گذشته و 2020 می پردازد

در یک بازار تبلیغاتی که در حال تغییر است ، دیجیتال ساینیج طی چند سال گذشته با سرعتی ثابت رو به رشد بوده اند. نه تنها انعطاف پذیر تر و شخصی تر است ، بلکه از تجربه مشتری نیز بهره مند می شود. طبق اطلاعات InfoTrends، دیجیتال ساینیج می توانند آگاهی از نام تجاری شما را تقریباً 48٪ افزایش دهند و 30٪ مبلغ خرید را افزایش دهند. با آماری مانند این، جای تعجب نیست که بازار دیجیتال ساینیج طی 5 سال گذشته 22 درصد رشد کرده است.

اما دیجیتال ساینیج به خودی خود راکد نیست. طی یک سال گذشته ، این صنعت شاهد روندهای بسیاری بوده است که برخی از دیگران مؤثرتر هستند. مهم است که به سال 2019 برگردیم و به این فکر کنیم که چه کار انجام شده است و در آینده این صنعت چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد.

روندهای محبوب

پیشرفت های دیجیتال ساینیج در سال 2019 را می توان با یک چیز توصیف کرد: تعامل. مصرف کنندگان نمی خواهند به تصاویر و نمایشگرهای ایستا نگاه کنند. آنها انتظار دارند که سرگرم شوند و همه مطالب را به دلخواه خود شخصی سازی کنند. هر چه فناوری بهتر و بهتر می شود ، دیجیتال ساینیج به این هدف نزدیک می شوند.

صفحه نمایش لمسی

از زمان به دست گرفتن تلفن های هوشمند در جهان ، مردم به طور مداوم از صفحه نمایش لمسی استفاده می کردند. اجتناب ناپذیر بود که روزی نمایشگرهای دیجیتال فعال شوند. امروز، دیجیتال ساینیج تعاملی به خط مقدم صنعت منتقل شده است. این می تواند به مشتریان سرعت و محتوای شخصی سازی شده مورد نظرشان را ارائه دهد.

دیگر لازم نیست برای نمایش اسلاید نمایشی دیگر زمان دیگری را طی کنید تا ببینید چه میزان فروش در حال انجام است، صبرکنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت کیوسک قدم بزنید و بخشی را انتخاب کنید که بیشتر مورد علاقه شما باشد. اگر یک چیز وجود دارد که برای مشتریان بیش از هر چیز دیگری ارزش دارند ، کارایی آن است. نمایشگرهای صفحه لمسی باعث می شوند تجربه مشتری سریعتر و آسان تر شود ، این امر باعث ایجاد یک انقلاب جدید در صنعت دیجیتال ساینیج می شود.

محتوای تعاملی

همراه با نمایشگرهای صفحه لمسی ، ثابت شده است که محتوای تعاملی باعث افزایش جذب مشتری می شود و به آنها اجازه می دهد احساس ارتباط بیشتری با یک محصول یا برند داشته باشند. با فراتر رفتن از فهرست فروشگاههای کوچک یا فهرست رستورانها ، مشاغل مختلف از این پس می توانند برای تعامل با مخاطبان متنوعی ، محتوای تعاملی تولید کنند.

آزمونها و نظرسنجی ها می توانند تجزیه و تحلیل ارزشمند مشتری را فراهم کنند و اطلاعات تماس را برای بازاریابی بیشتر جمع آوری کنند ، مقالات سفید و کتابهای الکترونیکی می توانند اطلاعات دقیقی در مورد محصولات خاص برای کسانی که علاقه مند هستند ارائه دهند ، ماشین حساب ها می توانند به مصرف کنندگان کمک کنند تا هزینه یک محصول یا خدمات پیچیده را تشخیص دهند. حتی می توان از بازی ها یا مسابقات برای سرگرمی مشتریان استفاده کرد تا آنها را طولانی تر در ساختمان نگه دارند. هر برنامه می تواند متناسب با شغل شما و متناسب با مشخصات مشتری ایجاد شود.

محتوای شخصی سازی شده

توانایی شخصی سازی کامل محتوا، رویای بازاریاب است. بسیاری از فروشندگان آنلاین با استفاده از کوکی ها برای تهیه تبلیغات شخصی برای هر شخص ، به آن رویا نزدیک شده اند. ترفند واقعی یادگیری چگونگی انجام این کار در یک کسب و کار فیزیکی است.

دیجیتال ساینیج آجر و ملات معادل استفاده از کوکی ها است. کسب و کارها می توانند فورا محتوای نمایش داده شده را بر اساس هر تعداد متغیر تنظیم کنند. اگر یک فروشگاه پوشاک را مدیریت می کنید و می دانید که مدارس ساعت 3:30 بعد از ظهر تعطیل می شوند ، باید در همین زمان تبلیغات را با تمرکز روی لباس های نوجوانان شروع کنید. قبل از آن، با تبلیغات حول و حوش یک گروه بزرگتر که در مدرسه نخواهند بود، تمرکز کنید. دیجیتال ساینیجی با توانایی تنظیم فوری برای مخاطبان خاص در هر زمان رونق می گیرد.

دفعه بعد ، ما به پیش بینی های دهه جدید دیجیتال ساینیج خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top