Loading...

چطور کمپین دیجیتال ساینیج خود را آموزش دهیم ؟

ساخت کمپین تبلیغاتی دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج ها روند رو به رشدی در بسیاری از صنایع دارند و بیشتر مشاغل در حال شروع به درک مزایا و انعطاف پذیری در کنار نمایشگرهای همیشه در حال تغییر و به راحتی به روز شده اند. اما کیفیت کمپین همه دیجیتال ساینیج ها برابر با هم نیستند. این فقط به شخصی که آن را مدیریت می کند، بستگی دارد. اطمینان از داشتن یک کمپین خوب دیجیتال ساینیج ، اولین قدم در جهت کار گذاشتن دیجیتال ساینیج شما است.

کمپین دیجیتال ساینیج چیست؟

فروشگاه ها مدیر دارند ، رستوران ها مدیر دارند و حتی پروژه های انفرادی نیز مدیر دارند. چرا دیجیتال ساینیج متفاوت است؟ کمپین دیجیتال ساینیج، مسئولیت آن بر عهده شخصی است که از ابتدا تا انتها مسئولیت کلیه فعالیتهای تبلیغاتی دیجیتال برای یک تجارت را بر عهده دارد.

چرا کمپین دیجیتال ساینیج مهم است؟

بدون مالکیت شفاف یک پروژه، مسئولیت ها به راحتی می توانند مرزها را از بین ببرند. هیچ کس واقعا به نتیجه توجه نمی کند ، بنابراین هیچ کس برای ردیابی بازگشت سرمایه گذاری یا پیگیری روندها وجود ندارد. مردم فقط از چند مسئولیت خود مراقبت می کنند و دوبار به نتیجه نمی اندیشند.

با طراحی یک کمپین دیجیتال ساینیج ، شما به یک نفر مالکیت می دهید. او مسئولیت هرچه در دیجیتال ساینیج مشاغل شما موجود باشد را به عهده خواهد گرفت، که سردرگمی کار را از بین می برد، از اجرای صحیح پروژه اطمینان می دهد و اهداف به موقع برآورده می شوند. برای داشتن مؤثرترین دیجیتال ساینیج ، شما باید مدیر داشته باشید.

مناطق مهم آموزش

اگر دیجیتال ساینیج فقط به اندازه کمپین خوب باشند ، یک کمپین دیجیتال ساینیج فقط به اندازه آموزش هایی که دریافت می کند خوب است. دیجیتال ساینیج یک صنعت رو به رشد است. هر سال فناوری و تکنیک های جدیدی ایجاد می شوند. آموزش نیز نباید یک درس تمام وقت باشد ، بلکه چیزی است که می تواند با ظهور نوآوری های جدید تغییر کند و تکامل یابد.

ایجاد یک استراتژی محتوا

مهمترین جنبه دیجیتال ساینیج، محتوا است. از این گذشته، محتوای همچنان پادشاه است. توانایی ایجاد یک استراتژی محتوای کارآمد برای هر کمپین دیجیتال ساینیج از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استراتژی محتوا صرفاً توسعه، برنامه ریزی و مدیریت رسانه برای رسیدن به یک هدف است. در این مثال، چگونگی دستیابی به استراتژی برای استفاده بیشتر از دیجیتال ساینیج شرکت شما و درگیر کردن مشتریان بالقوه مورد بررسی قرار می گیرد.

چندین جنبه وجود دارد که به ایجاد یک استراتژی محتوا قوی می پردازند:

تجزیه و تحلیل مخاطبان، در مورد مخاطبان خود فکر کنید. آنها چه دوست دارند؟ چه چیزی را دوست ندارند؟ برای تعیین موثرترین راههای دستیابی به آنها ، از  پرسونا کاربر استفاده کنید.

شما برای مخاطبان خود چه مشکلی را حل می کنید. مشتریان مجبورند محصول یا خدمات شما را بخواهند. این بدان معناست که باید به نوعی مشکل زندگی خود را حل کنند. به آنها بگویید که مشکل چیست ! اگر مطمئن نیستید، مشکلی که نمی دانستند آنها دارند را  به آنها نشان دهید ، سپس آن را حل کنید.

چه چیزی باعث می شود شرکت شما منحصر به فرد باشد. در مورد آنچه شرکت شما را از رقابت جدا می کند فکر کنید و از آن در مبارزات خود استفاده کنید.

پیاده سازی ، مواردی مانند سخت افزار ، مکان ، اندازه ، زمان بندی و موارد دیگر را در نظر بگیرید که ممکن است روی مشتریان شما تأثیر بگذارد.

استراتژی محتوا هرگز ثابت نیست. باید با به دست آوردن اطلاعات جدید تغییر کند. اگرچه ممکن است فونت شما برای تصویر برند خوب عمل کند اما ممکن است برای مشتریان قدیمی دشوار باشد. به طور مداوم کار کنید تا استراتژی های محتوای خود را به روز کنید تا آنها تا جایی که ممکن است موثر واقع شوند.

مجهز بودن به فناوری دیجیتال ساینیج

فناوری جدید مدام وارد بازار می شود. این مهم است که کمپین دیجیتال ساینیج به روز باشند و از آخرین فناوری ها استفاده کنند تا بتوانند در بازار همیشه در حال تغییر مؤثر باشند. شاید پایگاه مشتری شما از رسانه تعاملی برخوردار باشد. داشتن آخرین نمایشگرهای دیجیتال روی صفحه لمسی ممکن است به جای همسایه خود به تجارت در داخل خانه کمک کند.

آیا می خواهید از نرم افزار zoom برای پخش جلسات از طریق یک شبکه کامل دیجیتال ساینیج استفاده کنید؟ Enplug می تواند این کار را انجام دهد

فروشندگان دیجیتال ساینیج بهترین منبع در مورد پیشرفت های فناوری هستند. ایجاد رابطه با آنها ساده ترین راه برای اطمینان از به روز بودن شماست. کمپین دیجیتال ساینیج باید در همه بحث ها با فروشندگان درگیر شود. بعلاوه ، اگر فروشنده نیازهای شغلی شما را درک کند ، می تواند مواردی را که در آینده به شما کمک می کند از آن مراقبت کند. این می تواند یک بازی برد برد باشد.

اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری

اگر بازگشت سرمایه گذاری را ردیابی نکنید، چگونه می توان فهمید یک سرمایه گذاری به چه اندازه ارزشمند است؟ بازاریابی یکی از سخت ترین کارها برای اندازه گیری بازگشت سرمایه گذاری (ROI) است زیرا به طور مستقیم پول ایجاد نمی کند. اطمینان از اینکه کسی که کمپین اصلی تان را ایجاد کرده، یک متخصص  ROI است، به شما امکان می دهد تا اثربخشی کمپین های دیجیتال ساینیج را کمی ارزیابی کنید و به شما آرامش خاطر بدهد، تمام پولی که برای دیجیتال ساینیج صرف کرده اید ، به هدر نرفته است.

چند روش آسان برای ردیابی ROI کمپین های دیجیتال ساینیج وجود دارد:

کدهای QR : کدهای موجود را در دیجیتال ساینیج خود وارد کنید و نشان می دهد که چگونه بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

رسانه های اجتماعی : برای شروع مکالمه با مشتریان ، از هشتگ هایی درمورد دیجیتال ساینیج خود استفاده کنید و ببینید که چند نفر با دیجیتال ساینیج شما در تعامل هستند.

نظرسنجی ها : به محل دیجیتال ساینیج بروید. مستقیما از مشتریان خود بپرسید که درباره دیجیتال ساینیج جدید شما چه فکر می کنند. آنها حتی ممکن است راه هایی برای بهتر کردن آن ارائه دهند!

ایجاد برند

ایجاد یک برند سازگار برای شناخت مهم است. اگر رنگ، آرم و شعارها همیشه در حال تغییر هستند، مشتریان برند شما را چگونه تشخیص می دهند؟ دید بهتر منجر به تبدیل بیشتر می شود. برندهایی که نام تجاری خود را همواره ارائه می دهند در مقایسه با مارک های متناقض، 23٪ درآمد بیشتری کسب می کنند.

این مهم است که کمپین دیجیتال ساینیج خود را به طور کامل درک کنید. آنها باید به طور مداوم از همان آرم ها، رنگ ها، فونت ها، صدا، شعارها و هر ویژگی شناسایی منحصر به فرد دیگری که باعث می شود شغل شما برجسته شود، استفاده کنند.

نگهداری محتوای تازه

سطح توجه در هر زمانی پایین است و افراد به سرعت حوصله‌شان سر می‌رود. اگر شما همان دیجیتال ساینیج را بیش از حد  طولانی رها نکنید ، مردم شروع به نادیده گرفتن آن می کنند ، که باعث می شود ROI شما را از بین ببرد. کمپین دیجیتال ساینیج شما باید همیشه به فکر مطالب و استراتژی های جدید باشید و همه چیز را مرتبا به روز کنید. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج ، به روزرسانی آسان آن است. از آن استفاده کنید.

شماره تماس

هنگامی که شما یک کمپین را طراحی می کنید ، او باید برای همه دیجیتال ساینیج شماره تماس داشته باشد. این موضوع هم شامل ارتباط با مدیریت و هم سایر بخش ها و همچنین در خارج از کشور با فروشندگان دیجیتال ساینیج و یکپارچه سازان است. آنها باید به یک متخصص تبدیل شوند که بتواند به همه سوالات پاسخ دهد. داشتن یک شماره تماس تنها به جلوگیری از سردرگمی کمک می کند و باعث ایجاد روابط بهتر با فروشندگان می شود.

چه کسی کمپین دیجیتال ساینیج شما را مدیریت می کند؟

اگر از دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنید یا حتی به استفاده از دیجیتال ساینیج فکر می‌کنید، باید یک کمپین داشته باشید. قبل از اینکه آن‌ها را رها کنید، مطمئن شوید که در تمام جنبه‌های دیجیتال ساینیج آموزش‌دیده اند تا بتوانند تا جایی که ممکن است موثر باشند. شما نمی‌خواهید یک خلبان آموزش ندیده هواپیمای شما را به پرواز در آورد، اجازه ندهید که یک فرد آموزش ندیده کمپین های دیجیتال ساینیج شما را به پرواز در آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top