Loading...

برترین استفاده از ساینیج برای سازمانها

کسب‌وکارهای سازمانی با پیچیدگی‌های خاص خود همراه هستند، اجرای یک استراتژی دیجیتال ساینیج موثر در مقیاس نباید یکی از آنها باشد.

مدیریت صدها یا هزاران صفحه نمایش در یک کسب و کار در سطح سازمانی توسط پیچیدگی ها تقویت می شود. اما به محض اینکه راه حل دیجیتال ساینیج را پیدا کردید که الزامات ضروری انعطاف پذیری، امنیت و مقیاس پذیری را برآورده می کند، همه چیز کمی ساده تر می شود. در این راهنما شما را از طریق بهترین شیوه ها برای کنترل ارتباطات سازمانی خود برای اجرای موفقیت آمیز دیجیتال ساینیج در مقیاس راهنمایی می کنیم.

شروع کار با دیجیتال ساینیج برای مشاغل سازمانی

در حالی که ما در اینجا به تدارکات نحوه مدیریت صدها صفحه نمایش چندمکانی می پردازیم، در مورد مدیریت و ایجاد محتوا ملاحظات دیگری نیز وجود دارد.

اهداف خود را مشخص کنید

قبل از شروع، می خواهید از استراتژی دیجیتال ساینیج خود به چه چیزی برسید؟ آیا می خواهید روی ارتباطات داخلی، مشارکت کارکنان یا هر دو تمرکز کنید؟ آیا صفحه نمایش های شما فقط آموزنده است یا می خواهید کارکنان شما نسبت به آنچه نشان داده می شود اقدام کنند؟

سپس این اهداف را می توان بیشتر به بخش ها و مکان های خاص تقسیم کرد.

چارچوبی برای بیان این اهداف بسازید و از هر تیم مربوطه بخواهید به آن پاسخ دهد. همچنین می‌توانید از این فرصت برای ارسال نظرسنجی برای این تیم‌ها و یا مکان‌ها استفاده کنید تا بپرسید چه نوع محتوایی برای دیدن آنها مفید است.

رابط کاربری (UX) دیجیتال ساینیج خود را طراحی کنید

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید و آنها را با نیازهای تجاری بزرگتر خود هماهنگ کردید، همچنین باید به زمان ماندن و چهار “W” فکر کنید: چه کسی / چه / چه زمانی / کجا.

مکان های صفحه نمایش خود را ترسیم کنید و نحوه تعامل «مخاطبان» مورد نظر شما با آنها را ترسیم کنید. از تیم محلی خود بخواهید یک مسیر معمولی را از طریق دفتر طی کنند تا تعیین کنند چه تعداد صفحه نمایش دیده می شود و توسط چه کسی و به چه ترتیبی. این ممکن است بر محتوایی که نشان می‌دهید تأثیر بگذارد. سپس مهم است که نام های خاصی را برای هر یک از این صفحه ها قرار دهید. به عنوان مثال، Boston-front-desk-left-wall برای مدیریت آسان تر و استقرار محتوا.

از کوچک شروع کنید و بسازید

در حالی که ممکن است در نهایت استراتژی خود را در چندین مکان و کشور اجرا کنید، ابتدا یک پایه محکم از یک شبکه صفحه نمایش برای تعیین محیط ایجاد کنید. قبل از فیلتر کردن به بخش ها و دفاتر محلی، از سطح HQ شروع کنید. (در اینجا ببینید که چگونه تولید کننده جهانی مواد شیمیایی BASF به این امر دست می یابد).

پس از ایجاد یک کنترل مرکزی، می توانید نقش ها و مجوزهای سفارشی را استراتژی و مدیریت کنید. بومی‌سازی مدیریت و ایجاد محتوا به مقیاس‌بندی یک استراتژی دیجیتال ساینیج ثابت در سراسر تجارت کمک می‌کند.

حمایت از دیجیتال ساینیج

قبل از عرضه دیجیتال ساینیج در سطح شرکت در کسب و کار، از استفاده از آن حمایت کنید و به کارکنان خود در مورد هدف پشت آن آموزش دهید. اگر می‌خواهید اخبار شرکت و اعلامیه‌های اضطراری را نشان دهید، باید تیم‌هایتان را آگاه کنید که صفحه‌نمایش‌هایتان جایگزین سیستم‌های قدیمی شده‌اند.

این همچنین فرصتی برای باز کردن گفتگوها در مورد محتوای مفید برای نمایش داده می‌شود و همچنین بخش‌ها و مکان‌ها را تشویق می‌کند تا در ایجاد آن محتوا مشارکت کنند. این یکی از راه هایی است که شما می توانید به طور موثر با نیروی کار جهانی ارتباط برقرار کنید.

ایجاد محتوای انبوه: بهترین روش

استفاده از یک نرم افزار دیجیتال ساینیج مانند رایبرد به این معنی است که می توانید از محتوای موجود خود استفاده کنید و پیام های کلیدی را از طریق استفاده استراتژیک از لیست های پخش و کانال ها تقویت کنید.

مقیاس خالص تولید محتوا برای سازمان به سطح متفاوتی از استراتژی نیاز دارد، به خصوص اگر هدف اصلی شما مشارکت کارکنان باشد. همانطور که در این مقاله در مورد زمان ماندن بحث می کنیم، محتوای تازه کلیدی است.

یادداشت جانبی: تلویزیون شرکت

کار با بیش از 8500 مشتری که بسیاری از آنها کسب و کارهای سازمانی هستند، ماهیت پیچیده پیام رسانی مداوم و قدرتمند در مقیاس انبوه را درک می کنیم. به همین دلیل است که ما یک چارچوب جدید با تیم تخصصی خدمات حرفه ای خود ایجاد کرده ایم تا به استراتژی و اجرای استراتژی های دیجیتال ساینیج در سطح سازمانی و اثبات شده در صنعت کمک کنیم: ما به این تلویزیون شرکت می گوییم.

فرآیندهای قدیمی را شناسایی کنید

هنگامی که هدفی را در ذهن داشتید، به فرآیندهای فعلی خود نگاهی بیندازید و آنها را به عناصر تقسیم کنید تا ببینید آیا می‌توانید با رویکرد دیجیتال ساینیج خود، اینها را ساده یا بهتر کنید.

مثال

هدف کلی: افزایش ROI مشارکت کارکنان

هدف شماره 1: افزایش پاسخ رویدادهای شرکت.

فرآیند قدیمی: اعلامیه ایمیل رویداد شرکت. پوسترها را برای قرار دادن روی تابلوی اعلانات چاپ کنید. یک ایمیل یادآوری در روز ارسال کنید.

مشکل: پاسخ کند به درخواست ها. همکاران تمایل دارند ایمیل‌های منابع انسانی را از دست بدهند یا نادیده بگیرند.

راه حل: یک پوستر رویداد در Canvas با یک کد QR برای اسکن به درخواست ها ایجاد کنید. پوستر رویداد خود را برنامه ریزی کنید تا در لیست پخش روزانه شما نمایش داده شود (و پس از رویداد به طور خودکار ناپدید شود). اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس؛ یک هشتگ رویداد ایجاد کنید تا محتوای تولید شده توسط کاربر از کارمندان خود را قبل و بعد از رویداد با دیوار رسانه اجتماعی نشان دهد. شما حتی می توانید آن را به صورت زنده برای دفاتر دیگر پخش کنید، مانند رویداد تابستانی اخیر ما.

همه را درگیر کنید

ما تعداد زیادی کارمند بدون میز در بیش از 100 مکان داریم. برخی از آنها هر روز به ایمیل دسترسی ندارند. آنها در آزمایشگاه ها، گیاهان یا بیرون در مزرعه هستند. بنابراین در ابتدا، برای اطمینان از اینکه محتوایی را منتشر می‌کنیم که برای آنها مرتبط و مهم است، اولین کاری که انجام دادیم این بود که یک نظرسنجی را کنار بگذاریم. (از مصاحبه ما با مگی کرول، متخصص ارتباطات چند رسانه ای BASF).

استفاده از راه حل های دیجیتال ساینیج در سراسر دفاتر شما می تواند صدایی برای کارمندان شما ایجاد کند. همچنین به پذیرش این فناوری جدید کمک می کند. همچنین می تواند بار کاری را کاهش دهد:

کمی شبیه یک چتر کار می کند. من در دفتر مرکزی شرکت کار می کنم، و سپس همه سایت های محلی زیر نظر ما هستند. در سراسر آن سایت‌ها، ما بیش از 100 مدیر محتوا را مدیریت می‌کنیم. بنابراین چگونه مطمئن شویم که محتوا مرتبط است؟

اولین کار این بود که مطمئن شوید همه مدیران محتوا سیستم را درک کرده اند. دادن منابع و آموزش مناسب به آنها به این معنی است که می توانیم آنها را برای خلاقیت در سایت های محلی خود توانمند کنیم. این یک تغییر بازی برای ما بوده است.

برای اطمینان از ثبات، الگوهای مارک دار ایجاد کنید تا کارکنان شما بتوانند به بزرگترین سفیران برند شما تبدیل شوند.

همیشه یک Call to action تنظیم کنید

بهترین استراتژی‌های دیجیتال ساینیج آنهایی هستند که از محتوایی که نشان می‌دهید، اقدام در دنیای واقعی را تحریک می‌کنند. این می تواند هر چیزی باشد، از برنامه ریزی پوسترهای تبریک تولد تا نشان دادن در دسترس بودن اتاق جلسه.

برای هر محتوایی که ایجاد می کنید، پاسخ دهید: “من می خواهم بیننده با این اطلاعات چه کار کند؟”

الهام بخش فرهنگ داده محور

همراه با حمایت از استفاده از دیجیتال ساینیج ، آن را با به اشتراک گذاری داده های مهم تجاری به صورت ایمن بر روی صفحه نمایش ها و در مقابل افرادی که بیشتر به دیدن آن نیاز دارند، ثابت کنید.

داشبوردهای رایبرد یک رویکرد اساسا جدید برای انتقال ایمن داده های شما به صفحه نمایش است. ابزارهای تجسم داده های خود را بهینه کنید و کارمندان خود را با معیارهای عملکرد در لحظه توانمند کنید. با قابلیت اشتراک‌گذاری ایمن و کنترل از یک CMS مرکزی، تیم‌ها می‌توانند بدون توجه به جایی که هستند با دسترسی به داده‌های مشابه همکاری کنند.

درباره تلویزیون شرکت پرس و جو کنید

ما می دانیم که در طراحی و اجرای استراتژی دیجیتال ساینیج به ویژه در مقیاس، یک رویکرد یکسان برای همه وجود ندارد.

تماس با شماره تلفن های 09127233005 – 41087250 – 021 یک نسخه نمایشی درخواست کنید و آنها می‌توانند شما را در مورد نحوه تنظیم تلویزیون شرکت برای موفقیت بیشتر راهنمایی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top