Loading...

افزایش توجه مخاطب با استفاده از دیجیتال ساینیج – بخش دوم

افزایش توجه مخاطب با استفاده از دیجیتال ساینیج – بخش دوم

این دومین قسمت از سری است که به چگونگی بهبود تعامل مخاطبان با دیجیتال ساینیج می پردازد. دفعه گذشته، ما به برخی نکات کلی توجه کردیم تا مخاطبان شما را به خود مشغول کند، اما اکنون زمان آن رسیده است که به سمت تکنیک های خاص تری مانند گفتن یک داستان، استفاده از چیزهای جذاب و تمرین شفافیت برویم.

از جذابیت ها استفاده کنید

به افراد عادت دهید که به دیجیتال ساینیج شما برای اطلاعات روزانه که می‌خواهند با اضافه کردن جذابیت ها به طراحی‌های صفحه نمایش خود اضافه کنند. اینها چیزهایی مانند روز، تاریخ و ساعت فعلی، پیش بینی وضعیت آب و هوا، اخبار و عناوین اعلام شده، نوسانات سهام، اطلاعات مربوط به ترافیک در زمان واقعی با زمان رفت و آمد پیش بینی شده و به روز رسانی های رسانه های اجتماعی است.

همانطور که مردم به این صفحه ها و به این اطلاعات نگاه می کنند ، در معرض سایر ارتباطات شما نیز قرار می گیرند. دیجیتال ساینیج شما به سرعت به چیزی تبدیل می شوند که به آنها اعتماد داشته باشند، بنابراین آنها به طور مرتب با ارتباطات شما درگیر می شوند.

یک داستان بگویید

داشتن حداقل یک کمپین بلند مدت برای بازی در سیستم دیجیتال ساینیج شما راهی عالی برای ماندن در اوج است. داشتن داستانی که به صورت اپیزودیک طی چندین پیام آشکار می شود (و شاید حتی روزها یا هفته ها) باعث می شود تا مردم به بخش بعدی توجه کنند. این حتی می تواند باعث ایجاد همهمه و مکامله در اطراف صفحه نمایش شود زیرا مردم تئوری ها و برداشت های خود را با یکدیگر مقایسه می کنند.

حتی پیام های فردی را می توان در داستان ها با استفاده از عناصر طراحی مشترک، رنگ ها و قلم های پس زمینه مشابه، تصاویر مشابه، طرح بندی های مشابه را طبقه بندی کرد. به عنوان مثال استفاده از رنگ سبز، تلاش های مربوط به پایداری، رنگ آبی برای به روز رسانی فروش و رنگ قرمز برای مهلت های مهم است. این امر سازگاری را ایجاد می کند که به افراد کمک می کند تا بلافاصله موضوع کلی را تشخیص دهند، بنابراین آنها می توانند با آنچه مورد علاقه آنهاست، تنظیم و درگیر شوند.

شفاف باشید

بگذارید مردم بدانند که در سازمان شما چه می گذرد. هزاران سال مردم به دنبال شفافیت هستند و حتی انتظار دارند که حداقل یک سطح مشخص از شفافیت وجود داشته باشد. کارمندان می خواهند به رسالت و ارزش های شما، منابع مالی، پیشرفت به سمت اهداف، پروژه ها و برنامه های آینده و غیره توجه داشته باشند. و حتی اگر همه این موارد برای مصرف عمومی مناسب نباشد ، هنوز می توانید ارزش ها و برنامه های خود را با بازدید کنندگان به اشتراک بگذارید تا به آنها بگویید که در چه جایگاهی قرار دارید و در آینده به کجا می روید. داشتن دید در سازمان شما باعث می‌شود که بینندگان احساس کنند بخشی از آن هستند، که یک حس فراگیری، سرمایه‌گذاری و تعامل را ایجاد می‌کند.

پیوسته ارتباط برقرار کنید

اطمینان حاصل کنید که همه اطلاعات در یک صفحه قرار دارند و اطلاعات صحیح را در همه زمان ها دارند. بسیاری از مشکلات ناشی از شایعات و رد و بدل شدن گفتگو است. با تقویت اطلاعات دقیق در چندین کانال، همه آنها در حالیکه جوانه هستند از بین می رود.

از دیجیتال ساینیج، رسانه های اجتماعی، اینترانت ها و سایر ابزارهای همکاری استفاده کنید تا مطمئن شوید مخاطبان شما همیشه به روزترین اخبار، آخرین مهلت ها و برنامه های رویداد را در مقابل خود دارند. اگر اینترانت شما یک چیز را بگوید و دیجیتال ساینیج شما چیز دیگری را بگویند، باعث سردرگمی خواهد شد و اعتمادی را که مردم در مورد ارتباطات شما ایجاد کرده اند، از بین می برد.

جریان زمانی و دقت برای تعامل ضروری است. اگر مردم نتوانند به آنچه به آنها می گویید تکیه کنند، توجه آنها نسبت به شما سلب خواهد شد. از آنجا که دیجیتال ساینیج می توانند فورا بروزرسانی شود، یا حتی از منابع داده ای که به روزرسانی خودکار می شود، استخراج شود، برای حفظ جریان یک وسیله آسان است.

با اهداف انگیزه بگیرید

نمایش معیارها و KPI ها در تصاویر پویا و با خواندن آسان می تواند خیلی سریع اطلاعات زیادی را به شما منتقل کند. بگذارید مردم ببینند که پروژه ها و اهداف مربوطه در کجا ایستاده اند، در برنامه هستند یا عقب مانده اند. اگر پیشرفت زیادی داشته باشید باعث افزایش روحیه می شود. اگر اینگونه نباشد، می تواند مخاطبان شما را به سمت هدف سوق دهد.

اگر سازمان شما در حال سمت و سو پیدا کردن به پایداری است، داشبوردهای انرژی را بر روی صفحه نمایش نشان دهید تا کاهش مصرف و نیرو را ترغیب کنید. اگر می خواهید دنبال کنندگان بیشتری در فیس بوک داشته باشید، پیشرفت در رسیدن به هدف خود را در دیجیتال ساینیج نشان دهید. لیست مواردی که می توانید نشان دهید تقریبا بی پایان است، بنابراین اطمینان حاصل کنید، مواردی را انتخاب کنید که مخصوص مخاطبان شما باشد.

بازی سازی همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد نه تنها پیشرفت، بلکه باعث ترغیب تغییرات در رفتار می شود. اگر دو تیم در حال کار روی یک پروژه هستند، با ارائه پاداش به تیمی که در ابتدا به هدف برسد، یک رقابت دوستانه کمی ایجاد کنید. به بخشی که بیشترین بازیافت را می کند پاداش دهید. اگر به آن هدف فیس بوک برسید،  پیشنهاد یک روز غذا را بدهید. هر هدف و نشان دادن آن، پیشرفت به سمت هدف و پاداش رسیدن به آن بر روی دیجیتال ساینیج شما، مطمئنا بینندگان را درگیر می کند.

دستاوردها را بشناسید

هنگامی که یک شخص یا یک تیم خوب کار می کنند، در دیجیتال ساینیج خود فریاد بزنید. این باعث می شود مردم احساس خوبی داشته باشند و برای سازمان ها تقریبا هیچ هزینه ای ندارد. شناخت به ویژه برای هزاران سال برای مردم مهم است (و مطمئنا هنگام ورود آنها به نیروی کار برای نسل Z حتی از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود). آنها با اینترنت و رسانه های اجتماعی بزرگ شده اند و به گرفتن “لایک” و اظهار نظر در مورد چیزهایی که به آن می پردازند تقریبا بلافاصله در زندگی عادت دارند.  به جای انتظار برای بررسی پایان سال، استفاده از دیجیتال ساینیج خود را شروع کنید و این امر را به بخشی از محیط کار تبدیل کنید. روزهای تولد، سالگردها و سایر نقاط عطف را در داخل و خارج از محل کار بشناسید، به دلیل رسیدن به هدف، جایزه بدهید، یا فقط بخاطر اینکه شغل خود را به خوبی انجام داده اید تشکر می کنیم تا زمانی که شناخت صمیمانه باشد. نمی توانید به اشتباه بروید. چه فردی ، چه تیمی و چه زمانی که یک بخش کامل را بشناسید. وقتی افراد نام آنها را بر روی دیجیتال ساینیج شما ببینند، احساس خاص بودن می کنند. این بدان معنی است که آنها در تعامل هستند.

اقدام عملی کاربران را برانگیزید

چگونه می دانید  دیجیتال ساینیج شما مخاطبان را جذب می کند؟ شما باید راهی برای اندازه گیری نامزدی برای هر پیام در صفحه های خود داشته باشید. فراخوانی برای هر اقدام. این می تواند به سادگی یک کد کوپن برای کافه ، یک برچسب QR برای یک صفحه وب ، یک URL برای یک نظرسنجی یا یک مسابقه تعاملی بر روی صفحه لمسی باشد.

اگر افراد اقدامی را که از آنها خواسته اید را انجام دهند، می دانید که الف) آنها پیام را دیدند، ب) آنها را در مدت زمانی که برای آنها نمایش داده شده، خوانده و درک کرده اند ج) آن را به اندازه کافی جالب می دانند که عملی را انجام دهد. بعلاوه ، شما ROI درست در آنجا ساخته اید . به سادگی تعداد افراد را محقق کنید و می توانید پیام خود را اندازه گیری کنید.

تعاملی در نظر بگیرید

ارتباطات، با طراحی، یک رسانه تعاملی است. ارتباطات شما از قبل باید مخاطبان شما را به همکاری با شما و شرکت در نام تجاری و گفتگوی شما دعوت کند. دیجیتال ساینیج استاتیک می تواند کارهای زیادی برای پشتیبانی از این تلاش ها انجام دهد ، و این به طور مضاعف برای دیجیتال ساینیج تعاملی صادق است.

با داشتن صفحه نمایش لمسی، می توانید مقادیر عظیمی از اطلاعات را در لایه های عمیق تر ارائه دهید، تعامل پذیری به مخاطبان شما اجازه می دهد تا آنچه را که به دنبال آن هستند ، انتخاب کنند و این یک تجربه سفارشی تر را ارائه می دهد. همچنین می توانید وسایل لازم را برای افراد داشته باشید تا تماس با شما را مستقیما بر روی صفحه نمایش انجام دهند (یک دکمه را لمس کنید ، یک فرم را پر کنید) ، بنابراین بازخورد فوری در مورد تعامل را دریافت می کنید.

پیشرفت مداوم

با استفاده از دیجیتال ساینیج خوب و جذاب ، می توانید فضایی از ارتباط و تعامل مداوم را در کل تسهیلات، سازمان و جامعه خود ایجاد کنید. اما تعامل مداوم نیاز به تنظیم مداوم دارد. مخاطبان و علاقه های شما با گذشت زمان تغییر می کنند ، افراد جدید ممکن است استراتژی های ارتباطی شما را هدایت کنند و فناوری همچنان به تکامل خواهد رسید.

شما باید دائما در حال اندازه گیری موفقیت های خود باشید، شکست ها را بررسی کنید و پیشنهادات دیجیتال ساینیج خود را تنظیم کنید. با نگاهی به ROI و پاسخ به برقراری ارتباط  با عمل می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که پیام ها در کدام قسمت جذاب هستند و کدام یک نیستند. انجام برخی از آزمایشات A/B می تواند به شما کمک کند تا از فرمت چراغ ها پاسخ بهتری دریافت کنید، و می توانید پیام های خود را برای حداکثر تأثیر و درگیری مخاطبان تنظیم کنید.

شاید همه این موارد را به خاطر بسپارید، اما تیمی که سیستم دیجیتال ساینیج شما را اداره می کند، به سرعت بیشتر این موارد را پیدا می کند. فقط بخاطر داشته باشید که ارتباطات یک خیابان دو طرفه است. پیام های خود را بفرستید بلکه مخاطبان شما پیغام هایتان را دریافت کنند. اگر مخاطبان و علایق آنها را می شناسید و هنگام تهیه ارتباطات خود همیشه آنها را در خاطر داشته باشید، همیشه با آنها در تعامل هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top