Loading...

دیجیتال ساینیج با قابلیت های جدید ویدئو کنفرانس

16 ژانویه 2020 – لس آنجلس، کالیفرنیا. Enplug ، پیشرو در ارائه دهنده نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر کلود، اکنون امکان پخش کنفرانس های ویدیویی نرم افزار Zoom را از طریق پلتفرم دیجیتال ساینیج Enplug فراهم می کند. اپلیکیشن جدید Enplug از طریق App Market این شرکت بطور رایگان در دسترس کاربران است.

باز کردن پای دیجیتال ساینیج به اکوسیستم نرم افزار Zoom با آماده بودن مقیاس پذیری بالا استریم به مخاطبان گسترده و شرکت کنندگان در جلسات داخلی و خارجی تا حدود زیادی قابلیت های نرم افزار Zoom را گسترش می دهد و به سازمان ها کمک می کند تا از زیرساخت های AV (زیرساخت های دیداری و شنیداری) خود برای بهتر شدن محل کار با تولید بهتر استفاده کنند. Nanxi Liu ، مدیر عامل  Enplug می گوید. “نرم افزار Zoom به سرعت در محیط کار همه گیر شده است. اما همکاری به طور سنتی، محدود به تکنسین های کامپیوتر، تلفن ها یا دستگاه های تلفن همراه آنها بوده است. اپلیکیشن Zoom این همکاری را به یک رسانه جدید سوق می دهد که راه جذابی است که بهره وری در محل کار را بالا ببرد.”

اپلیکیشن جدید Zoom، روند پخش رویدادهای زنده  Enplug و ارائه در چندین صفحه را ساده می کند. برنامه های رایج شامل:

Live stream فوری

از داخل اپلیکیشن Enplug، کاربران Zoom به سادگی یک نشست (session) جدید با یک لینک منحصر به فرد برای هر نشست ایجاد می کند. پس از ورود میزبان به کنفرانس، تمام صفحه های متصل به شبکه دیجیتال ساینیج Enplug به طور خودکار به ویدئو کنفرانس می پیوندند. میزبان برای نتیجه گیری کنفرانس، نشست را در داخل اپلیکیشن Zoom به پایان می رساند و تمام نقاط پایانی از کنفرانس جدا می شوند و به مطالب زمانبندی شده به طور منظم باز می گردند.

پخش ملاقات زمانبندی شده

پیوستن به یک نشست Zoom که زمانبندی شده به سادگی چسباندن نشانی اینترنتی نشست های Zoom که قبلا در داشبورد Enplug زمابندی شده بود، است. مشابه Live stream فوری، ویدئو کنفرانس  می تواند در هر صفحه ای در شبکه دیجیتال ساینیج به کاربر نمایش داده شود.

استفاده از اپلیکیشن Zoom برای دسترسی فوری به مخاطبان گسترده، امکانات تقریبا بی پایان را برای کاربران Enplug باز می کند. سناریوهای احتمالی شرکتها شامل مدیران شرکت است که نتایج مالی سه ماهه را به اشتراک می گذارند یا جلسات همه جانبه را با تیم هایی در دفاتر سراسر کشور برگزار می کنند. مزایای آن فراتر از محل کار یا سایر کاربردهای سازمانی، مانند آموزش است. به عنوان مثال، دانشکده های دانشگاه می توانند از اپلیکیشن Zoom برای خوشامدگویی به دانشجویان در ابتدای سال تحصیلی جدید با لینک خوشامدگویی در کلاسها و دانشگاه ها استفاده کنند.

درباره Enplug

Enplug نرم افزار دیجیتال ساینیج مبتنی بر کلود باعث می شود تا مشاغل بتوانند محتوا را در چندین صفحه نمایش از یک داشبورد واحد مدیریت کنند. Enplug با ویژگی های سازمانی قدرتمند و طراحی با کاربری آسان، راه حل ابتکاری برای مقیاس پذیری ارتباطات بصری است. شرکت های جهانی پیشرو در زمینه های بانکی، آموزش، خرده فروشی، انرژی و … به Enplug برای بازاریابی یکپارچه و تجربیات ارتباطات داخلی بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top