Loading...

مسیر پیش رو دیجیتال ساینیج در ماشین های خودران

دیجیتال ساینیج ماشین های خودران

همانطور که دهه 2010 را مرور می کنیم، گمانه زنی های زیادی در مورد آنچه در این دهه جدید به وجود خواهد آمد وجود دارد. البته، هیچ کس واقعا نمی داند آینده چه چیزی را در بر می گیرد، اما من درباره آنچه در صنعت ماشین خودران (AV) پیش رو است، زیاد فکر کردم. بخشی که به نظر من جالب توجه است فضای خودرو است. در نمایشگاه CES در لاس وگاس در ژانویه، شاهد نوآوری بسیاری از نوآوری های متقابل بودیم که در خودرو یا گواهینامه متوقف شده است، بنابراین واضح است که نوآوری در آینده خودرو تا حد زیادی توسط فناوری هدایت می شود. فضای ماشین خودران می تواند از چندین طریق به طور قابل توجهی از این تحول سود ببرد. در اینجا پیش بینی هایی در مورد چگونگی بازیابی اتومبیل خودران و به طور خاص دیجیتال ساینیج ممکن است در آینده نه چندان دور در صنعت خودرو نقش داشته باشد.

به طور واضح، دیجیتال ساینیج در حال حاضر در فضای خودرو دچار اختلال می شوند. احتمالاً نمایشگرهای مختلفی را دیده اید که در بالای (یا نمایشگرهای کوچکتر نصب شده در داخل) تاکسی ها و وسایل نقلیه سواری نصب شده است. این راه حل های دیجیتال بیشتر در فضای عمومی بوده و آینده واقعی را نشان می دهند. اما این راه حل ها در درجه اول روی مسافرت های شهری کوتاه مدت یا افرادی که در داخل این وسایل نقلیه ایستاده اند متمرکز هستند.

داشتن دید طولانی تر چیزی است که در این حوزه جالب است. واضح است که می بینیم ماشین خودران نقش مهمی در آینده خودروسازی ما بازی خواهد کرد. این یک فرصت بزرگ برای صنعت ماشین خودران است. هنگامی که وسایل نقلیه واقعا خودران شوند، مسافرت با اتومبیل به یک تجربه بسیار منفعلانه تبدیل خواهد شد. در حالی که امروز ما با تأثیرات منفی رانندگی پریشان مرتبط با تلفن همراه مقابله می کنیم، رانندگی اتومبیل های آینده به احتمال زیاد از فناوری برای هدف خاص حواس پرتی مسافران استفاده می کنند که آنها را در هنگام گذر زمان سرگرم می کند.

بدون شک فضای داخلی خودروهای خودران آینده شامل چندین صفحه برای نمایش داده های نقشه برداری، میزان سوخت / باتری و سایر اطلاعات مفید در مورد وسیله نقلیه و سفر آن خواهد بود. اما احتمالا از این صفحه ها برای اهداف سرگرمی استفاده بیشتری می کنند زیرا مسافران فیلم می بینند، بازی می کنند، از اپلیکیشن استفاده می کنند و در وب جستجو می کنند. اشتباه نکنید، این صفحات نمایش درآمدزا می شود. پیش بینی یک تجربه سرگرمی یارانه ای آسان که به موجب آن پخش محتوای رایگان با ارائه تبلیغات مربوطه به بیننده امکان پذیر می شود.

با توجه به ماهیت سیار اتومبیل های خودران ، تبلیغات مبتنی بر مکان می تواند به ویژه مؤثر باشد. به عنوان مثال، جغرافیایی موقعیت مکانی رستوران ها و ایستگاه های خدمات و شارژ را قادر می سازد مشتریان را در نزدیکی آن مشاغل هدف قرار دهند. و از آنجا که GPS ماشین از قبل مقصد را می داند، ارائه تبلیغات نه تنها بر اساس مکان فعلی بلکه در مقصد نیز آسان خواهد بود.

این سناریوها مبتنی بر فناوری است که در حال حاضر وجود دارد. ما فقط منتظر هستیم تا پلتفرم رانندگی خودران بالغ و وارد جریان اصلی شود و این یک واقعیت کوچک نیست. مقادیر ناگفته ای از نوآوری، آزمایش و تنظیم باید برطرف شوند قبل از این که اتومبیل های خودران رانندگی حتی شروع به نزدیک شدن به جرم بحرانی کنند اما وقتی این اتفاق بیفتد، من انتظار دارم صنعت ما روشهای جدید و خلاقانه ای برای پرداختن به این مخاطبان درگیر شده با سیستم پیدا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top