Loading...

فرصت هایی که هوش مصنوعی در دیجیتال ساینیج ایجاد می کند

در دنیای پویا به عنوان دنیای ما، دیجیتال ساینیج وسیله ای امیدوارکننده برای تبلیغات و توزیع اطلاعات است. می توانید دیجیتال ساینیج را در فروشگاه های خرده فروشی، فرودگاه ها، رستوران ها، اتاق های کنفرانس، بانک ها، موزه ها و هتل ها پیدا کنید. رشد این بازار عمدتا به میزان بازدید و مشاهده اطلاعات توسط افراد در مکانهای مختلف بستگی دارد. دیجیتال ساینیج شاهد استقرار عمده در بخش خرده فروشی بوده اند. در درجه اول، زیرا این امکان را برای تغییر محتوا در دیجیتال ساینیج بدون تلاش زیاد در وقت یا هزینه فراهم می کند، و در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. با توجه به تمام این پیشرفت های ارائه شده در ذهن، مطمئنا می توانید پتانسیل مورد نظر خود را در صورت عملی شدن هوش مصنوعی تصور کنید.

شما ممکن است بتوانید تأثیر کلی هوش مصنوعی را روی دیجیتال ساینیج حدس بزنید. امروزه، ما به اعماق پروژه شیرجه می زنیم تا بتوانیم پتانسیل پنهان این دو ابزار پیشرفته را که در کنار یکدیگر کار می کنند را ایجاد کنیم.

هوش مصنوعی و دیجیتال ساینیج

قبل از مطالعه فواید این دو مؤلفه که در کنار هم کار می کنند، مهم است که آنها را بصورت جداگانه مشاهده کنید تا پتانسیل های هر کدام را پیدا کنید. بازار دیجیتال ساینیج در سال 2016، 19.61  میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و پیش بینی می شود تا سال 2023 ارزش 32.84 میلیارد دلار داشته باشد و با رشد CAGR (نرخ رشد سالانه مرکب) 7.4 درصد بین سالهای 2017 و 2023 رشد کند.

همانطور که می بینید، هر سال پیشرفت قابل توجهی وجود دارد. معرفی هوش مصنوعی با استفاده از دیجیتال ساینیج، درها را برای بسیاری از امکانات باز می کند. پتانسیل برای محتوای بیشتر و تجربه شخصی تر وجود دارد. هوش مصنوعی می تواند یک پاسخ سریع، یک رویکرد متناسب، اطلاعات بسیار دقیق و افزونگی های کمتری را فعال کند. همه این موارد برای افزایش تجربه مشتری بسیار مهم هستند.

علاوه بر این ، هوش مصنوعی می تواند داده ها را از منابع مختلف ترکیب کرده و از آنها به عنوان یک دانش استفاده کند، که در نهایت می تواند به پیش بینی دقیق نیازهای مصرف کننده کمک کند.

هزینه بازاریابی هوش مصنوعی در حال رشد است

پس از مشخص شدن نحوه آرایش دیجیتال ساینیج در صنعت، اکنون اجازه دهید نگاهی به هوش مصنوعی بیاندازیم. هوش مصنوعی (AI) در بازاریابی در سال 2017 ، 5 میلیارد دلار ارزش داشته است و احتمالاً تا سال 2025 به 40.09 میلیارد دلار برسد ، در CAGR با 29.79٪ از سال 2018 تا 2025. هوش مصنوعی بخش بازاریابی. برای هر مشاغل ، ارائه بهترین تجربه مشتری برای حفظ کیفیت محصول و همچنین بهره وری ضروری است. هوش مصنوعی به مشاغل کمک می کند تا کالاها و خدمات خود را به صورت منظم ارائه دهند.

بازاریابی باید انتخابی باشد زیرا بازاریابان اکنون مجبورند همزمان یا پشت سر هم در چندین کانال با مشتریان معامله کنند. بازاریابان برای اثبات ارزش برنامه های بازاریابی باید نسبت به گذشته پاسخگو باشند. آنها باید بهترین راه چگونگی جذب مشتریان بالقوه را داشته باشند.

تجزیه و تحلیل بازاریابی به بازاریاب ها کمک می کند تا از بینش تحلیل داده ها استفاده کنند تا استراتژی های بازاریابی کارآمدتر و موثرتر شوند. این شامل تجزیه و تحلیل، اندازه گیری و بهینه سازی تلاش های بازاریابی است. ادارات بازاریابی استفاده از هوش مصنوعی را در تجزیه و تحلیل پیشرفته با تمرکز بر پیش بینی رفتار مشتری ، شعور مشتری و بهینه سازی بازاریابی آغاز کرده اند.

استفاده از هوش مصنوعی در تجزیه و تحلیل بازاریابی به سازمانها این امکان را می دهد تا درک کنند چگونه مشتریان به یک پیشنهاد پاسخ خواهند داد. همچنین به شناسایی و پیش بینی مناسب ترین توصیه ها برای فروش متقابل و فروش بیشتر کمک می کند. با بازاریابی هوش مصنوعی، درک بهتر مشتریان ، نظرات و ترجیحات آنها را به دست می آورند. هوش مصنوعی به سازمانها اجازه می دهد تا از داده های با حجم بالا، ساختار یافته یا بدون ساختار آنالیز کرده و یاد بگیرند و استراتژی خود را برای تجزیه و تحلیل وب مرور کنند. این می تواند یک پایه محکم برای تعامل های آگاهانه و کارآمد باشد و به نفع مشتریان و سازمان ها باشد.

هوش مصنوعی برای ارائه یک تجربه خرده فروشی بسیار پاسخگو و شخصی

فروشگاه های فیزیکی شاهد کاهش ترافیک پای مشتری هستند که این امر بر فروش آنها تأثیر می گذارد. برای جذب خریداران ، خرده فروشان باید فناوریهای پیشرفته را اتخاذ کرده و تجارب شخصی سازی را داشته باشند. دیجیتال ساینیج در حال حاضر برای تبلیغات استفاده می شوند ، فقط لازم است که اهمیت بیشتری پیدا کنند.

برای تدوین استراتژی صحیح، نیاز به درک رفتار خرید مشتری وجود دارد. هوش مصنوعی می تواند رسانه مورد نیاز را برای کانال دیجیتال ساینیج برای هدف قرار دادن یک مشتری مطلوب ارائه دهد. هوش مصنوعی همچنین می توانید داده های رفتاری به دست آمده از سیستم های CRM، بررسی محصولات و نظرات رسانه ها را تجزیه و تحلیل کرده و به یافتن راههای بهتری برای تعامل با مشتریان کمک کند. این می تواند به تجسم روندها و فرصتهای برنامه ای در هنگام بروز و کمک به ایجاد روابط عمیق مشتری بپردازد. بازار هوش مصنوعی خرده فروشی آفلاین در سال 2017، 0.20 میلیارد دلار ارزش داشته است و احتمالاً تا سال 2022 به 1.12 میلیارد دلار خواهد رسید که در CAGR  به 38.3٪ رشد در طول سال 2017 و 2022 رسیده است.

دیجیتال ساینیج با دستیاران مجازی

دستیاران مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند از طریق دیجیتال ساینیج به ارائه خدمات دوستانه به مشتری کمک کنند. این دستیاران مجازی باهوش، با کاربرد آسان و “شبیه به انسان” هستند. آنها می توانند به طور موثر خریداران را درگیر کنند و به آنها تجارب خرید مثبتی را ارائه دهند. دستیاران مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند پشتیبانی بهبود یافته به مشتری را ارائه دهند. آنها می توانند به خریداران در یافتن محصولات و بازیابی اطلاعات مورد نظر محصول کمک کنند. دستیاران مجازی باعث بهبود جذب مشتری ، جذب مجدد مشتریان قدیمی، فروش متقابل و پیگیری های بعدی می شوند. و با افزایش قرار گرفتن در معرض ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی ، پذیرش و در حال حاضر بسیار بیشتر از زمانی است که اولین دستگاههای خودپرداز بیرون آمد.

تجربه مشتری تعاملی

نوآوری ها، مانند فناوری صفحه نمایش لمسی و NFC (ارتباط نزدیک میدان) ، در حال حاضر فرصت های قابل توجهی برای دیجیتال ساینیج ایجاد کرده اند. سیستم های دیجیتال ساینیج تعاملی مواردی هستند که مشتریان را به سمت یک تجربه فعال سوق می دهند (یعنی کاربر می تواند به جای خواندن آن در یک تبلیغات / کمپین درگیر شود) ، که کاملاً متفاوت از حالت منفعل است.

ماهیت بصری نمایشگرها و کیوسک های لمسی تعاملی باعث رشد سیستم های دیجیتال ساینیج تعاملی شده و تجربه های خرید را آسانتر و زمانبرتر کرده است.

همراهی هوش مصنوعی با استفاده از دیجیتال ساینیج می تواند بستر جدیدی را برای مشاغل فراهم کند تا تجربه مشتری را از طریق تعامل بی نظیر افزایش دهد. دیجیتال ساینیج می تواند به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و مقایسه ارائه جزئیات کمک کند. برنامه های آینده شامل دیجیتال ساینیج به رسمیت شناختن مشتریان و استقبال از آنها و ارائه اطلاعاتی مانند آنچه که در فروش است بر اساس تاریخچه خرید شخصی است.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top