Loading...

دیجیتال ساینیج : راهی جدید برای همکاری

دیجیتال ساینیج رایبرد

در عصری که مشتریان انتظار برقراری ارتباط و سرگرمی فوری را دارند، خرده فروشان به سرعت در حال مشاهده دیجیتال ساینیج هستند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دیجیتال ساینیج این است که به خرده فروشان این امکان را می دهد تا در لحظه با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کرده و اطلاعات را در سراسر فروشگاه ها پخش کنند. با استفاده از فناوری امروزی، مدیران فروشگاه می توانند پیشنهادات ویژه شخصی سازی شده را به مشتریان نزدیک بفرستند و اطلاعات جمعیتی ارزشمند را ضبط کنند.

بزرگ و رو به رشد

دیجیتال ساینیج خرده‌فروشی در سال 2013 یک بازار 6 میلیارد دلاری بوده است و طبق اعلام شرکت تحقیقات بازار MRRSE، پیش بینی می شود در سال 2018 به 23 میلیارد دلار برسد. رابط های بهبود یافته کاربر، کاهش قیمت ها و همچنین ترجیحات مشتری را با سرعت بیشتری به تصویب رسانده اند.

آلن فارنام، متخصص ارشد توسعه تجارت در گروه راه حل های فناوری دیجیتال ساینیج اتصال می گوید : “ما موجودات بصری هستیم و دنیای خود را با دیدن و لمس کردن تجربه می کنیم”

علائم برای مشاغل خرده فروشی بسیار مهم هستند. یک مطالعه فدرال اکسپرس نشان داد که 76٪ مصرف کنندگان براساس علائم آن وارد فروشگاهی می شوند که قبلا هرگز از آنها بازدید نکرده اند و 75٪ آنها را فقط به دلیل علامت گذاری به آن در مورد یک فروشگاه به دیگران گفته اند. شصت و هشت درصد، کالاها یا خدمات خریداری کرده اند زیرا یک دیجیتال ساینیج چشم آنها را جلب کرده است.

دیجیتال ساینیج کار جلب توجه مشتریان را نسبت به رقیب استاتیک خود بسیار بهتر انجام می دهند و مطالعات نشان داده اند که 34 درصد آنها در تبلیغ موثرتر هستند.

دیجیتال ساینیج همچنین ناامیدی در مشاغل مانند فروشگاه های مواد غذایی و بانک ها، جایی که مشتریان در صف انتظار هستند را کاهش می دهد. در یک نظرسنجی، 84٪ از خریداران اظهار داشتند که تماشای نمایشگرهای دیجیتالی کمک می کند تا زمان انتظار سریعتر بگذرد و 85٪ گفتند که صفحات نمایش سرگرم کننده و دلپذیر هستند.

گزینه های میزبانی :

مشاغل برای استقرار دیجیتال ساینیج گزینه های زیادی دارند. در اینجا برخی از روشهای نوآورانه که فروشگاه ها امروزه از آنها استفاده می کنند آمده است:

محتوای هدفمند  از طریق  Beacons

دیجیتال ساینیج را می توان با میکرو فرستنده های رادیویی به نام Beacons تعبیه کرد که در جستجوی مشتریان در نزدیکی APP Store در تلفن های خود هستند و برای آنها تبلیغات و تخفیف ارسال می کنند. اگر مشتری فرمی را پر کرده است، پیشنهادات می تواند متناسب با ترجیحات و سابقه خرید آنها تنظیم شود.

هوش مشتری :

دیجیتال ساینیج همچنین می توانند به میکرو دوربین های ویدئویی مجهز باشند که هنگام مشاهده محتوا، رفتار مشتری را ضبط می کنند. نرم افزار ردیابی چشم نشان می دهد که محصولات مورد نظر شما کدام است. این نرم افزار ضمن ردیابی، زمان توقف، جنسیت و سن تقریبی بینندگان را به صورت اطلاعات ناشناس می دهد. این اطلاعات به فروشگاهها کمک می کند تا مناطق پر ترافیکی را شناسایی کنند و پیام های آنها را به سمت جمعیتی درست هدف قرار دهند.

کیوسک های “راهرو های بی پایان”:

مغازه ها با ظرفیت محدود نمایشگاه و فروشگاه ها اغلب نمی توانند کالاهای خود را نشان دهند. کیوسک های دیجیتال به مشتریان این امکان را می دهند که چندین تصویر از محصولاتی که در قفسه موجود نیستند و همچنین توضیحات مفصلی از محصول، ابعاد و حتی بررسی های مشتری را مشاهده کنند.

 راهروهای هوشمند :

علائم به طور سنتی در انتهای راهروها برای نمایش تبلیغات استفاده می شود. اما این سخت است که کارمندان از آخرین معاملات پیروی کنند  و جایگزین کردن علائم چاپ گران است. علاوه بر این، مشتریان به این علائم عادت کرده اند که همیشه آنها را نمی بینند. دیجیتال ساینیج نه تنها چشم های مشتری را به خود جلب می کند، بلکه به خرده فروشان اجازه می دهد تا با کلیک ماوس، اطلاعات را بروز کنند.

چت های مجازی :

در فروشگاه های تخصصی که کارمندان مشغول سایر مشتریان هستند، خریداران می توانند از یک صفحه لمسی برای تنظیم گپ تصویری با یک “متخصص مجازی” در مرکز تماس استفاده کنند.

دیجیتال ساینیج به خرده فروشان راه های جدید و قدرتمندی برای تعامل و برقراری ارتباط با مشتریان می دهد. مدیریت آسان، آنها صاحبان فروشگاه را تشویق می کنند تا با برنامه های خلاقانه آزمایش کنند و راه را برای آینده ای روشن تر برای تبلیغات در سایت نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top