Loading...

گزارش کلیدی آینده دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج 2020

هر سال، “وبسایت دیجیتال ساینیج امروز” نگاهی به درون توپ بلوری می اندازد تا ببیند چه فناوری پیش روی این فناوری است. پیش بینی ها توسط جادو پشتیبانی نمی شوند بلکه توسط کاربران نهایی واقعی و فروشندگان خبره در این زمینه پشتیبانی می شوند.

امسال ، گزارش روندهای آینده دیجیتال ساینیج 2020 ، انواع مختلفی از نگرشهای کلیدی را در مورد این بازار رو به رشد فراهم کرده است. این بررسی هم چگونگی استفاده کاربران نهایی و هم برنامه ریزی برای استفاده از دیجیتال ساینیج را در سال 2020 و مکانهای فروشندگان بازار را مورد  بررسی و هدایت قرار می دهد.

یک بخش از این گزارش به استفاده کلی کاربر از دیجیتال ساینیج پایان می دهد. برای به دست آوردن این اطلاعات، “وبسایت دیجیتال ساینیج امروز” نظرسنجی ای را ارسال کرد و از کاربران سؤالاتی از قبیل:

از چند نمایشگر استفاده می کنید؟

آیا قصد دارید میزان نمایشگرهایی را که در سال 2020 استفاده می کنید افزایش یا کاهش دهید؟

آیا از ابزاری مانند محتوای سه بعدی، محتوای HTML5، هوش مصنوعی و غیره استفاده می کنید؟

از چه نوع سخت افزاری استفاده می کنید؟

در چه بازاری قرار دارید؟

آیا از نمایشگرهای تعاملی استفاده می کنید؟

دلیل اصلی سرمایه گذاری در دیجیتال ساینیج طی دو سال آینده چیست؟

کاربران انواع مختلفی از این سؤالات را در اختیار شما قرار دادند. به عنوان مثال، درآمد تبلیغات به عنوان مهمترین دلیل برای سرمایه گذاری در دیجیتال ساینیج در طی دو سال آینده ذکر شده است، و به دنبال آن نام تجاری به دلیل نزدیکی ارتباط با حوزه دیجیتال ساینیج پیگیری می شود.

پاسخ دهندگان همچنین پیش بینی می کنند ایالات متحده آمریکا منطقه برتر برای رشد دیجیتال ساینیج در سال 2020 خواهد بود و خرده فروشی بیشترین استفاده را از دیجیتال ساینیج خواهد داشت.

در بخش دیگر این گزارش پیش بینی های فروشندگان برای بازار در سال 2020 ارائه شده است. امسال، 8 متخصص از سخت افزار و تجارت نرم افزار پیش بینی های مختلفی از قبیل:

جف هاستینگز، مدیر عامل شرکت BrightSign پیش بینی می کند که ما به طور فزآینده شاهد دیجیتال ساینیج تعاملی صوتی بیشتری خواهیم بود که یک تجربه بدون لمس را ایجاد می کند.

JJ Parker ، مدیرعامل Carousel Digital Signage، پیش بینی می کند که محل کار مدرن به طور فزآینده ای از دیجیتال ساینیج برای ارسال پیام هدفمند به جلسات، طبقات، توسط بخش یا صفحه های شخصی استفاده می کند.

دبی دی ویت ، مدیر ارتباطات بازاریابی در شرکت Visix، معتقد است که ما بیشتر دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده ها را مشاهده خواهیم کرد که شکاف بین تجربیات آنلاین و آفلاین ، به ویژه در خرده فروشی را ایجاد خواهد کرد.

Nanxi Liu ، مدیر عامل Enplug پیش بینی می کند که استفاده از دیجیتال ساینیج در سال 2020 پیچیده تر و ساده تر شوند، اما کاربران نهایی نیاز به کنترل دقیق دسترسی و نقش کاربر و همچنین انتخاب دقیق سخت افزار و نرم افزار دیجیتال ساینیج قابل اعتماد و مطمئن دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top