Loading...

آیا دیجیتال ساینیج ارزش سرمایه گذاری دارد؟

اخیراً تمرکز زیادی در صنعت خرده فروشی وجود دارد که هدف آن یافتن راههای جدیدی برای ارتباط با مصرف کنندگان در فروشگاه و تمایز تجربه خرده فروشی ها از تجارت الکترونیک است. بسیاری از فروشندگان در تلاشند تا یک تجربه خاص در فروشگاه را ایجاد کنند اما در دنیای متصل امروزی، موفق ترین خرده فروشان در حال خرید دیجیتال و فیزیکی هستند تا یک تجربه چند کاناله منسجم را ایجاد کنند.

یکی از راه هایی که خرده فروشان تجربه دیجیتال را به فروشگاه های خرده فروشی ها ترسیم کرده اند از طریق دیجیتال ساینیج است. دیجیتال ساینیج دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: علائم و صفحه هایی که می توانید در سراسر فروشگاه خرده فروشی خود استفاده کنید و تبلیغات دیجیتالی، فیلم ها، علائم فروشگاه سنتی یا هر پیام دیگری را که می خواهید به مشتریان انتقال دهید نمایش می دهد.

دیجیتال ساینیج و نرم افزار مربوط به دیجیتال ساینیج مربوطه تعداد بیشماری از گزینه های جدید را برای نمایش فروشگاه شما باز می کنند و می تواند یک تغییر واقعی برای مشتریان ایجاد کند. در حقیقت، 68٪ از مشتریان یادآور می شوند که دیجیتال ساینیج باعث می شود که محصولات تبلیغاتی خریداری شده بیشتر شود. 44٪ حتی اظهار داشتند که این امر بر آنها تأثیر می گذارد تا به جای محصولی که قبلاً قصد خرید آنها را داشته اند، محصول تبلیغاتی را خریداری کنند.

به همین دلیل است که برخی از خرده فروشان به سرعت به سمت دیجیتال ساینیج می روند و به نظر می رسد کار می کند. وقتی نیلسن، 120 خرده فروشی که از دیجیتال ساینیج در فروشگاه های خود استفاده می کنند را ردیابی کرد، دریافتند که 80٪ از آنها به میزان 33٪ افزایش فروش (در مقایسه با استفاده از علائم چاپی) دارند.

بنابراین ، برای پاسخ به سوال اول ما : بله، دیجیتال ساینیج می توانند ارزش سرمایه گذاری داشته باشند. اکنون، اجازه دهید در مورد چگونگی بهره گیری از دیجیتال ساینیج در فروشگاه خود صحبت کنیم.

چگونه خرده فروشان می توانند از دیجیتال ساینیج استفاده کنند؟

دیجیتال ساینیج دسته گسترده ای از نمایشگرها و علائم هستند، بنابراین به روشهای مختلف استفاده از آن در فروشگاه خاتمه نمی یابد.

دیجیتال ساینیج می توانند خیلی بیشتر از علائم فروشگاه سنتی چاپ شده انجام دهند. آنها می توانند تعاملی باشند و باعث افزایش تعامل مشتری شود. شما می توانید همه علائم را در فروشگاه خود در یک مکان کنترل کنید، بنابراین همیشه دقیق و به روز می شوند. از آنجا که برنامه نویسی و تغییر آن بسیار آسان است، دیجیتال ساینیج درب نمایشگرهای فروشگاهی در لحظه و فصلی را باز می کنند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید از افزایش توانایی دیجیتال ساینیج برای افزایش تجربه مشتری و بالا بردن خط رشد  خود استفاده کنید.

با نمایش جذاب محصولات در ویترین، پا خور فروشگاه خود را افزایش دهید

فواید دیجیتال ساینیج قبل از شروع فرآیند خرید مشتری حتی در فروشگاه شما شروع می شود. دیجیتال ساینیج می تواند به شما در ایجاد نمایشگرهای ویترین قدرتمندتر و جذاب تر کمک  کند.

به عنوان مثال، می توانید از نرم افزار دیجیتال ساینیج برای به روزرسانی نمایشگرهای ویترین استفاده کنید تا منعکس کننده هرگونه تمرکز یا فروش در فروشگاه باشد.

دیجیتال ساینیج

اما یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال ساینیج در ویترین، حرکت است. از آنجا که دیجیتال ساینیج می توانند حرکت کرده و تغییر دهند، احتمالا توجه خریداران و رهگذران را به خود جلب می کنند. علائم چاپ شده فقط زمانی جذاب است که بخواهد آنها را بخواند. هنگامی که علائم تغییر می کند و حرکت می کند، می توانید خریداران را از نظر بصری و  فیزیکی تحت تاثیر قرار دهد.

داستان برند خود را بگویید

با استفاده از علائم چاپی ، محدود به فضا هستید. حتی اگر کل فروشگاه را به صورت علائم کاغذ دیواری کنید ، هنوز هم فضای خیلی زیادی دارید. دیجیتال ساینیج آن محدودیت ها را پاک می کند. این بدان معناست که می توانید کارهای بیشتری با علائم فروشگاه خود انجام دهید تا اینکه فقط به نمایشگرهای مختلف برچسب بزنید. شما می توانید داستان برند خود را بهتر بگویید.

امروزه موفق ترین خرده فروش ها بیش از فقط یک فروشگاه برای مصرف کنندگان تبدیل شده اند. خرده فروشانی مانند تامس و بن و جری بیشتر از برندهایشان از محصولاتشان شناخته شده اند. این داستان شماست که مشتریان را به سمت خود جذب می کند و آنها را به عقب باز می گرداند. دیجیتال ساینیج، تصاویر مربعی را که درست در فروشگاه شماست، آزاد می‌کنند و به شما یک روش بسیار پیشرفته و بصری برای نشان دادن داستان برند تان به خریداران ارائه می‌دهند.

فروشگاه‌های پاپ مورد استفاده دیگری برای دیجیتال ساینیج هستند. زمانی که تصاویر مربعی  شما واقعا محدود است (چون شما در فضای خرده‌فروشی دیگری هستید آن‌ها می‌توانند به جلب توجه مشتری نسبت به محصولات شما کمک کنند و با پیام‌رسانی شما به سادگی تغییر می‌کنند.

اطلاعات مربوط به محصول را به اشتراک بگذارید

شما کارکنانی دارید که می‌توانند به سوالات مشتریان درباره هر محصول در فروشگاه پاسخ دهند. اما آیا زمان آنها برای تشویق فروش بیشتر از پاسخ دادن به سوالات یکسان در مورد ویژگی‌ها و مزایای محصول است ؟

با استفاده از دیجیتال ساینیج، شما بنگاه معاملات دارید تا اطلاعات بیشتر محصولات را برای مراجعه مشتریان به نمایش بگذارید. همچنین می توانید با نمایشگرهای تعاملی که اطلاعات لازم را برای آنها به شما می دهد ، مشتریانی را درگیر کنید و کارمندان را آزاد کنید تا از زمان خود استفاده بیشتری کنند. شما حتی می توانید مقایسه محصولات را ارائه دهید و تصمیم گیری در خرید را برای مشتریان راحت تر کنید.

زمانیکه صحبت از تولید می شود، دیجیتال ساینیج شما را قادر می سازد تا از طریق خرید و فروش و فروش متقابل بدون نیاز به دو برابر شدن کارمندان خود، فروش را افزایش دهید. شما می توانید نمایشگرهای دیجیتالی را برای ارائه توصیه ها و تبلیغ موارد و بسته های اضافی برنامه ریزی کنید. این بدان معناست که می توانید پنج ایستگاه دیجیتالی در سراسر فروشگاه داشته باشید که برای رشد درآمد فروشگاه شما تلاش می کنند، حتی اگر فقط دو همکار فروش در آنجا حضور دارند.

تلاشهای آنلاین خود را در فروشگاه بیاورید

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، بسیاری از خرده فروشان در تلاشند تا تجارت الکترونیکی و تجارب خرده فروشی ها را متفاوت کنند. ما دیده ایم که رقابت با تجارت الکترونیک در عواملی مانند سهولت و راحتی ، یک استراتژی برنده برای خرده فروشی نیست ، اما با ابزارهایی مانند دیجیتال ساینیج، لازم نیست یک کانال فروش بر روی دیگری باشد.

فروشگاه هایی که بصورت آنلاین می فروشند ، تلاش زیادی را به درستی برای بازاریابی دیجیتال انجام می دهند. دیجیتال ساینیج فروشگاه فیزیکی شما را قادر می سازد که از این تلاش ها نیز بهره مند شود. شما می‌توانید مدرک اجتماعی با ارزش را (مانند پست‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی از مشتریان و بازبینی‌های آنلاین)و محتوای آنلاین قوی برای مشاهده در مغازه خود به دست آورید.

3 نمونه خلاق دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج به دور از یک مفهوم بلند است. بسیاری از خرده فروشان بزرگتر در حال حاضر روشهای جدید و خلاقانه ای برای اهرم آن در فروشگاه های خود پیدا کرده اند. این بدان معناست که موارد استفاده نوآورانه زیادی وجود دارد که می توانید از آنها یاد و الهام بگیرید.

بیایید چند مورد از نوردستروم ، سپهرا و ربکا مینکف را بررسی کنیم.

نوردستروم، ناامیدی از خرید را از بین می برد

صرف‌نظر از اندازه، سن، یا جنسیت، همه ما یک چیز مشترک داریم: ما از خرید شلوار جین متنفریم. از لحاظ طراحی کاملا متفاوت در بین برندها به تعداد زیادی از گزینه‌های مناسب و سبک می رسیم، جین یکی از آن تجربیات ناامید کننده است.

اما نوردستروم از دیجیتال ساینیج استفاده می کند تا  تجربه ناامید کننده  خرید شلوار جین از بین برود، از صفحه نمایش “دکتر جین دیجیتال” آنها از تصاویر 360 درجه و برنامه نویسی هوشمند و فیلترها استفاده می کند تا به خریداران مسیری شفاف از طریق صفحه های زیاد جین نشان دهد. این اسکریپت بهترین شلوار جین را برای نوع بدن ، سبک زندگی و ترجیحات پارچه شما توصیه می کند ، بنابراین نیازی نیست که بی‌هدف در صفحه های بی پایان جین پرسه بزنید.

سپهرا اجازه می دهد تا مشتریان قبل از خرید امتحان کنند

دیجیتال ساینیج

آرایش و لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از کالاهایی است که شما همیشه می خواهید قبل از خرید امتحان کنید. این برای مشتریان و خرده فروشان سخت است که باید تعادل بین خواسته های مشتری و واقعیت های موجود را پیدا کنند. گزینه فروشگاههای مشترک، خطرات خاص خود را نیز به همراه دارد.

سپهرا به مشتریان خود گوش فرا داده و صفحه دیجیتالی ModiFace را ایجاد کرده است. مشتریان می توانند بدون نیاز به حمل دستمال مرطوب کننده آرایشی ، روی محصولات سپهرا آزمایش کنند. فناوری ModiFace به این معنی است که سپهرا بازده و مبادله محصول کمتری را می بیند و می تواند به جلب توجه فروشگاه های پاپ آپ سپهرا در فضاهای خرده فروشی بزرگتر کمک کند.

ربکا مینکف در اتاق پرو ظاهر شد

دیجیتال ساینیج

تجربه اتاق پرو در اکثر خرده فروشان امروزه بسیار زیاد است. به همین دلیل است که فروشگاه‌های ربکا به طور کامل با آینه‌های هوشمند در حال تغییر هستند.

آنها بهترین محصولات تجارت الکترونیکی و خرده فروشی ها را ترکیب کرده اند تا یک کاتالوگ کامل را به اتاق پرو وارد کنند. خریداران می توانند لباس های متعدد با اندازه های متفاوت را در اتاق پرو سفارش دهند. حتی می توانید روشنایی محیط را در اتاق تنظیم کنید تا مطمئن شوید آنچه را که می خواهید دوست دارید یا نه.

خرید دیجیتال ساینیج

با وجود تمام مزایا و استفاده های نوآورانه از دیجیتال ساینیج، شما ممکن است برای امتحان کردن این فناوری آماده باشید. بنابراین ، چگونه می توانید دست از دیجیتال ساینیج و نمایشگرهای فروشگاه خرده فروشی خود بکشید؟

قبل از این که کیف پول خود را بیرون بیاورید، می‌خواهید مطمئن شوید که در بهترین فناوری و نرم‌افزار دیجیتال ساینیج، هم به طور کلی و هم برای فروشگاه خود سرمایه‌گذاری می‌کنید. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از خرید بپرسید:

سیستم برای چه صنعتی طراحی شده است؟ دیجیتال ساینیج در صنایع مختلف از آموزش گرفته تا منابع انسانی استفاده می شود. به دنبال یک سیستم دیجیتال ساینیج باشید که به طور خاص برای فروشگاه های خرده فروشی طراحی شده است ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که دارای ویژگی های مناسب برای ایجاد تفاوت در شماست.

آیا از تعامل با مشتری پشتیبانی می کند؟ بسیاری از مؤثرترین موارد استفاده از دیجیتال ساینیج برای خرده فروشی باعث تعامل با مشتریان با صفحه نمایش می شود. یعنی برای به دست آوردن بیشترین استفاده از دیجیتال ساینیج، به یک راه حل نیاز دارید که از تعامل با مشتری پشتیبانی کند.

آیا مقیاس پذیر است؟ این که شما انتظار دارید تجارت خرده فروشی شما کمی یا زیاد شود  (یا فقط انتظار دارید که استفاده از دیجیتال ساینیج شما رشد کند) ، آخرین چیزی که می خواهید این است که برای انجام این کار باید سیستم ها را تغییر دهید. شما می خواهید در راه حلی سرمایه گذاری کنید که می تواند با شما و فروشگاه شما رشد کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار دیجیتال ساینیج رایبرد و گزینه های موجود در دسترس شما ، این بحث را در اینجا دنبال کنید.

دیجیتال ساینیج را وارد فروشگاه خود کنید

آوردن دیجیتال ساینیج به فروشگاه شما دنیای کاملی از امکانات جدید را برای تبلیغ محصولات ، خدمت به مشتریان و به طور کلی افزایش تجربه فروشگاه باز می کند. به همین دلیل است که تاسیسات دیجیتال ساینیج تقریبا در طول سال حدود 40٪ رشد می کنند ، و خرده فروشی این صنعت را در 25٪ از فروش هدایت می کند.

با این حال تصمیم می گیرید از آنها استفاده کنید ، علائم و دیجیتال ساینیج می تواند تفاوت بزرگی برای فروشگاه شما و مشتریان شما ایجاد کند و این ارزش سرمایه گذاری را دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top