Loading...

پیشرفت کسب و کار با دیجیتال ساینیج و واقعیت مجازی

دیجیتال ساینیج و واقعیت مجازی

این شایعه به خوبی شنیده می شود که واقعیت مجازی (Virual Reality) در حال انجام هر چیزی است و همه چیز را در مسیر خود قرار می دهد. با این حال، به راحتی می توان گفت که اگرچه واقعیت مجازی تغییرات زیادی را به همراه خواهد داشت، اما برخی چیزها در کنار هم بهتر قرار می گیرند. آیا واقعیت مجازی یک تهدید برای دیجیتال ساینیج است؟ نه. در حقیقت، واقعیت مجازی و دیجیتال ساینیج باید با هم برای ایجاد تجربه‌های همه‌جانبه و قدرتمند برای مصرف کنندگان کار کنند.

لیل بان، یک تحلیلگر و مشاور رسانه ای، با اشاره به دیجیتال ساینیج، “واقعیت مجازی به طور ایده آل برای درگیری فردی استفاده می شود و یک گسترش طبیعی به دیجیتال ساینیج است، که بهترین پیام ها و مخاطبان بسیاری یا معدودی را به خود جلب می کند. هر کدام از آن‌ها محتوای دیجیتال را به روش‌های مختلف اعمال می‌کنند و برای ارتقاء یک تجربه واقعیت مجازی با استفاده از دیجیتال ساینیج یا ارائه دیدگاه یک کاربر به سایر اعضای گروه یا بازدیدکنندگان مفید است.”

واقعیت مجازی نیازی به هدست ندارد. درعوض، دیجیتال ساینیج ها می توانند گروههای مصرف کننده را به یکباره غوطه ور سازند و تجربه ای بی نظیر را ایجاد کنند. چگونه واقعیت مجازی و دیجیتال ساینیج می توانند برای پیشبرد کسب و کار شما همکاری کنند؟

تور مجازی

سالهاست که به صاحبان خانه های آینده که در حال خرید خانه بعدی خود به صورت آنلاین هستند، عکس هایی به آنها داده می شد که ممکن است لیستشان را ارتقا بدهد یا ندهد. موزه‌ها از نمایشگاه خود به صورت آنلاین عکس می‌گیرند تا بازدیدکنندگان را به محل خود جذب کنند. فروشگاه های خرده فروشی از ویدیو به عنوان بخشی از فرآیند فروش فروشگاه خود استفاده کرده اند. تنها چیزی که در این نمونه‌ها وجه مشترک دارند؟  واقعیت مجازی و دیجیتال ساینیج با هم ترکیب می شوند و آنها را به سطح جدیدی منتقل می کنند.

یک دلال معاملات ملکی با استفاده از دیجیتال ساینیج می‌تواند خریداران خانه را به خانه ببرد، بدون اینکه دفتر را ترک کند. موزه ها می توانند بازدیدکنندگان را در نمایشگاههای خود غوطه ور سازند، آنها را به زندگی وادارند و در دسترس همگان قرار گیرند. فروشگاه های خرده فروشی می توانند تجربیات “قبل از خرید” را با محصولات ارائه دهند.

دیجیتال ساینیج هدست را از رده خارج می کنند. به جای تأثیرگذاری بر یک بازدید کننده، دیجیتال ساینیج می تواند بر همه تأثیر بگذارد.

تجربه مشتری

تجربه مشتری امسال تمرکز زیادی بر روی آن است زیرا فناوری در حال تغییر روش برقراری ارتباط است. واقعیت مجازی و دیجیتال ساینیج در کنار هم می توانند تجربه تعاملی را که دوست دارند به مشتریان ارائه دهند. از دیجیتال ساینیج می توان به روش های مختلف برای افزایش این تجربه استفاده کرد از جمله :

  • تبلیغات و تخفیف : تبلیغات شخصی شده برای محصولاتی که مشتریان شما به دنبال آن هستند زیرا در فروشگاه های خرده فروشی به دنبال تجربه خرید می روند و باعث ایجاد یک ارتباط شخصی می شوند. تخفیف ها را می توان در صفحه نمایش داد تا به مصرف کنندگان کمک کند تا بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان خود بگذارند
  • شخصی : آیا امکان وجود یک نیروی انسانی که به صورت حضوری خوشامدگویی جلوی ورودی فروشگاه شما را انجام بدهد، هست؟ بله ممکن هست. زوجی که با مزایای واقعیت مجازی و مشتری شما می توانند یک تجربه خرید را انتخاب کنند که مختص خودشان باشد.
  • داستان : مشتریان می خواهند با آنچه ارائه می دهید احساس ارتباط کنند. می توانید از دیجیتال ساینیج استفاده کنید تا در هنگام بازدید مشتری داستانی درباره محصولات یا تجربه خود بگویید. نمایشگرهای ویترین، بیلبوردها و موارد دیگر باید داستانی را منعکس کنند تا مشتریان را غوطه ور کنند تا آنها را به سمت خود جذب کنند.

تعامل گوشی های موبایل هوشمند با واقعیت مجازی و دیجیتال ساینیج

گوشی های موبایل وسیله انتخابی برای خرید کردن، تماشای نتفلیکس و موارد دیگر هستند. استفاده از این فناوری برای پیشبرد کسب وکارمان هوشمندانه است. دیجیتال ساینیج با استفاده از فناوری بلوتوث و واقعیت مجازی اکنون می توانند به گوشی های موبایل متصل شوند.

استفاده از بلوتوث و Beacons (فرستنده های بی سیم کوچک کم مصرف که از فناوری بلوتوث برای ارسال سیگنال به سایر دستگاه های هوشمند در این نزدیکی استفاده می کنند.) امکان ایجاد ارتباط دو طرفه بین دیجیتال ساینیج و گوشی های موبایل هوشمند مشتریان را فراهم می کند. این امر باعث می شود تا تعامل مشتری را با توانمندسازی کسب و کار برای ارسال پیام رسانی و محتوا بسیار مرتبط افزایش یابد. علاوه بر این، به مشتریان می توان گزینه “تعامل” و کنترل ساینیج از طریق گوشی های موبایل خودشان را ارائه داد.

به عنوان مثال، یک شعبه مک دونالد در مالزی با استفاده از یک مخروط بستنی در حال ذوب، کمپینی ایجاد کرد. پیام های موجود در این دیجیتال ساینیج، مشتریان را تشویق می کرد تا با روشن کردن فن به صورت گرافیکی که در گوشی های موبایل مشتریان به نمایش گذاشته می شد باعث دیرتر ذوب شدن مخروط بستنی شوند. مشتریانی که مخروط بستنی را نجات دادند، با کوپن های دیجیتال که می توانند در فروشگاه استفاده شوند، جایزه دریافت می کردند. این نمونه ای از بالابردن تجربه یک مشتری است که فروش را برای کسب و کار به ارمغان آورده است.

دیجیتال ساینیج ها از بین نرفته اند. در واقع، رو به افزایش است. با استفاده از واقعیت مجازی و دیجیتال ساینیج در کنار هم، می توانید شگفتی هایی را برای تجربه مشتری، تعامل و ارتباطات مشتری خود ایجاد کنید. وقت آن است که به بیرون هدست فکر کنیم و با استفاده از دیجیتال ساینیج به جلو برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top