Loading...

مانیتور سه بعدی بدون عینک و دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج سه بعدی

MOPIC یک شرکت تخصصی راه حل واقعیت افزوده سه بعدی است که مانیتور سه بعدی و دیجیتال ساینیج بدون عینک را در CES 2020 راه اندازی می کند. دیجیتال ساینیج سه بعدی 32 اینچ، 4K یک دیجیتال ساینیج سه‌ بعدی بدون عینک است که با زوایای مختلف به راحتی قابل مشاهده است. کاربران می توانند در مقایسه با دیجیتال ساینیج های عادی جلوه های تبلیغاتی برجسته ای داشته باشند. مانیتور سه بعدی (27 اینچ، 4K)، بر اساس فناوری دقیق ردیابی چشم، یک نمایشگر شخصی است که در هر شرایطی امکان غوطه وری کامل کاربر را فراهم می کند. HoloGlass یک فیلم سه بعدی منحصر به فرد است که تبلت شما را به یک دستگاه سه بعدی واقعیت افزوده تبدیل می کند.

سوان کره جنوبی و لاس وگاس آمریکا، مانیتور سه بعدی و دیجیتال ساینیج بدون عینک خود را در CES 2020، که از 7 تا 10 ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود را راه اندازی می کنند.

امسال، MOPIC ، سه محصول جدید را به نمایش خواهد گذاشت.

1.دیجیتال ساینیج سه بعدی (32 اینچ، 4K)

MOPIC دیجیتال ساینیج سه بعدی (32 اینچ، 4K) دیجیتال ساینیج سه ‌بعدی بدون عینک است که به راحتی در زوایای مختلف قابل مشاهده است. کاربران می توانند در مقایسه با دیجیتال ساینیج های عادی جلوه های تبلیغاتی برجسته ای را داشته باشند.

MOPIC برای استفاده از دیجیتال ساینیج، قالب سه بعدی در بخش های مختلف تجاری را در طول نمایشگاه  CES معرفی خواهد کرد.

مشتریان می توانند قالب ها را انتخاب کرده و تصاویر و متن های ساده ای را ارسال کنند، که توسط فناوری MOPIC به یک تبلیغات سه بعدی تبدیل می شوند.

این یک جایگزین قوی برای ابزارهای موجود در تولید محتوا خواهد بود، علاوه بر این یک راه حل برای مشکل شدید گسترش پذیری محتوا می باشد.

مانیتور سه بعدی بدون عینک و دیجیتال ساینیج سه بعدی از مانیتور 4K سامسونگ به عنوان سخت افزاری برای ایجاد اعتماد به مشتریان بوسیله گارانتی کیفیت آنها استفاده می کنند.

2.مانیتور سه بعدی شخصی (27 اینچ، 4K)

MOPIC  یک مانیتور سه بعدی شخصی  (27 اینچ، 4K)، بر اساس فناوری دقیق ردیابی چشم است که در هر شرایطی امکان غوطه وری کامل کاربر را فراهم می کند.

با اتصال مانیتور سه بعدی به رایانه از طریق کابل HDMI، کاربران ممکن است داده هایی را که در حال حاضر در حال پردازش در نمای سه بعدی استریوسکوپی هستند پردازش کنند. مانیتور سه بعدی نیز ممکن است در حالت مستقل و بدون اتصال به رایانه شخصی استفاده شود.

MOPIC فقط ویدیوی سه بعدی استریو را با مانیتور سه بعدی نشان نمی دهد، بلکه محیط کار را با تجسم سه بعدی در CES 2020 نشان می دهد.

این مانیتور می تواند تصاویر کنار هم را به تصاویر استریوسکوپی در لحظه و بدون عینک سه بعدی تبدیل کند. املاک و مستغلات، پزشکی، آموزش و پرورش، نمایش خودرو و بازی‌ها توصیه می‌شود که از عینک سه بعدی خود استفاده کنند.

3.نمایشگر تبلت های سه بعدی واقعیت افزوده (HoloGlass)

MOPIC همچنین HoloGlass را ارائه می دهد، یک فیلم سه بعدی منحصر به فرد که تبلت شما را به یک دستگاه سه بعدی واقیت افزوده تبدیل می کند.

در صورت اتصال به صفحه جلویی، HoloGlass صفحه تبلت شما را به سه بعدی تبدیل می کند. بدون نیاز به عینک سه‌بعدی یا HMD، کاربران ممکن است به راحتی تصویری نزدیک به واقعیت از مطالب سه‌بعدی مربوط به کسب و کارها مانند مدل‌سازی سه بعدی، گرافیک سه بعدی و غیره را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top