Loading...

پنج کمپین برتر تبلیغاتی دیجیتال ساینیج با واقعیت افزوده

پذیرش واقعیت افزوده (Augmented reality) در بازاریابی برند و تبلیغات همچنان رو به رشد است: این صنعت در حال حاضر از واقعیت افزوده به روشهای بسیار خلاقانه و نوآورانه ای استفاده می کند. در حالی که استفاده از واقعیت افزوده در اپلیکشن ها و هدفون ها بسیار متداول است ، اما هنوز به کاربر نیاز دارد تا یک گام اضافی برای تعامل با آن بردارد، برای مثال، هدست یا عینک مخصوص خود را قرار دهد.
در مقابل، استفاده از واقعیت افزوده در یک صفحه بزرگ بر روی دیجیتال ساینیج فضای داخلی و فضای خارجی، ویدئو وال ها و حتی نمایشگرهای شفاف باعث افزایش تأثیر کمپین می شود نه تنها به دلیل بزرگ بودن بلکه به دلیل اینکه می توان کاربر را مجذوب تجربه کرد. بدون اینکه یک اقدام عملی برای درگیر کردن کاربر انجام دهید.
برای اینکه طعم امکاناتی را که دیجیتال ساینیج با استفاده از واقعیت افزوده ارائه می دهد، به شما بچشانیم، ما کمپین های مورد علاقه خود را جمع آوری کرده ایم که به نظر می رسد الهام بخش و آینده نگر باشد.

1. تشخیص چهره جنرال موتورز (2016)
ابتدا بیلبورد تعاملی جنرال موتورز را معرفی می کنیم. اولین کمپین دیجیتالی تشخیص چهره واکنش گرا فضای خارجی در جهان.
این کمپین یک روش اصلی و ابتکاری برای بازاریابی شورلت مالیبو جنرال موتورز بود. برای دستیابی به خریداران بالقوه، سازنده خودرو بیش از 325،000 نمایشگر استفاده کرده است، که 2400 نمونه آن بیلبوردهای دیجیتالی بزرگ بودند.
این نمایشگرها که در سنتا مونیکا استقرار پیدا کرده اند، هنگامی که مردم به تماشای صفحات می روند و به طور خاص به هر مخاطب پاسخ می دادند، به رسمیت شناخته شدند. دوربین ها مشخصات مخاطب را تشخیص می دهند که شامل سن، جنسیت، بیان، ترکیب بندی حالات صورت و درگیر شدن بود. بر اساس آن پروفایل، یکی از این سی ویدئو برای درگیر شدن با این چشم انداز پخش می شود.
برای فعال کردن پروفایل مخاطبان، جنرال موتورز با Quividi، لیدر جهانی در فضای خارجی و آنالیز مخاطبان و جلب توجه همکاری کرد.

تشخیص چهره دیجیتال ساینیج جنرال موتورز

2. Samsung Display PID: ساینیج هوشمند
برای نمایش برنامه های کاربردی قدرتمند Samsung Display PID با Annapass و GCT همکاری کرده و پلتفرم دیجیتال ساینیج هوشمند نسل جدید خود را توسعه می دهد. راه حل ارائه شده در LFA 2017 در برلین از مزایای استفاده از هوش مصنوعی (AI) و برنامه IOT بهره می برد. دیجیتال ساینیج هوشمند جدید به دوربین های Xbox و Google Assistant متصل می شوند تا یک تجربه همه جانبه را برای کاربران ایجاد کنند.
هدف نهایی این بود که به مشتریان دیجیتال ساینیج کمک کنیم تا احتمالات مربوط به فناوری و نرم‌افزار امروز را تصور کنند. راه حل این بود که بر روی سخت افزار نمایشگر سامسونگ که با همکاری شریک های تجاری Annapass و CGT که مبتنی بر سیستم اندرویدی ایجاد شده است، اجرا شود. این بستر نرم افزاری هوشمند با هر برنامه ای ادغام می شود که پتانسیل راه حل های سفارشی را برای لذت بردن هر مخاطب و برای یک کاربرد گسترده باز می کند.
الهام بخش برای ایجاد این راه حل از دید SDC (تجربه پیشرفت سامسونگ) برای ساده سازی اکوسیستم تکه تکه شده AI و IOT ناشی می شود، که چالش های بسیاری را برای سازندگان دیجیتال ساینیج و مشتریان به وجود می آورد. سامسونگ با ایجاد یک بنیاد مستحکم در آینده، شرکا و مشتریان را قادر می سازد که به جای ادغام چندین فناوری، بر فعالیتهای ارزش افزوده متمرکز شوند.

دیجیتال ساینیج سامسونگ

3. تجربه سازندگان نایک با استودیو Nike By You (2017)
در یک استودیو آینده نگر در سوهو نیویورک اتفاقات باورنکردنی رخ می دهد: یک جفت کفش سفارشی در 90 دقیقه طراحی و ساخته می شوند.
شما ابتدا وارد استودیوی تاریک شده و یک جفت کفش ورزشی ساده نایک را در آن قرار می دهید. سپس از طریق فعالسازی صدا، طرح، رنگ و متن مورد نظر خود را که در یک ویدئو وال نمایش داده می شود، انتخاب می کنید. همکاری با Widen + Kennedy شرکتی که متخصص در هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و سایر فناوری های در حال ظهور است. تجربه سازندگان نایک با استفاده از فناوری ردیابی اشیا و فناوری پروژکتور برای گرفتن طرح ها در کفش ورزشی، چه در حال حرکت و چه ایستا ، استفاده شده است.
پس از اینکه از طراحی خود خوشحال شدید، می توانید کمی بیش از یک ساعت بعد دوباره برگردید و کفش های سفارشی خود را که ساخته شده و آماده پوشیدن است پیدا کنید.

متأسفانه ، این تجربه در حال حاضر فقط در فروشگا های لوکس و خاص انجام می شود، اما چه کسی می داند، به زودی می تواند روش جدید خرید باشد.

4. اتاق پرو مجازی تیمبرلند
دیجیتال ساینیج های هوشمند یک راه حل آسان و سرگرم کننده برای قسمت های کمتر مورد علاقه خرید است که به نمایندگی از تیمبرلند، اتاق پرو ارائه می دهد. شرکت FC Mannschaft از این مزیت استفاده کرد تا کاملاً در کمپین انتخاب پرو مجازی خود استفاده کند.
عابران می توانند با داشتن دیجیتال ساینیج هوشمند واحد در جلوی مغازه ها، کل مجموعه را با استفاده از حرکات دست امتحان کنند. با استفاده از فناوری کینکت، فروشگاه های سنتی به رویدادهای تعاملی تبدیل شدند در حالی که افراد ظاهر جدیدی را امتحان می کردند، آنها را با دوستان خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و از همه مهمتر، وسایل خود را را از این محدوده خریداری کردند.
برای خریدارانی که نتوانستند به فروشگاه بیایند، FC Mannschaft با استفاده از واقعیت افزوده، اپلیکیشن هایی را برای فیسبوک و وب ایجاد کرد تا به ویژگی های محصول دسترسی پیدا کنند.

5. ایستگاه های باورنکردنی اتوبوس پپسی مکس (2014)
به عنوان بخشی از کمپین “# در زمان حال زندگی”، پپسی مکس می خواست طبیعت “باور نکردنی” این نوشیدنی را از طریق تجربیات غیر منتظره به زندگی برگرداند. آنها این کار را در یک ایستگاه اتوبوس لندن انجام دادند.
با استفاده از دیجیتال ساینیج و واقعیت افزوده، عابران از دیدن بشقاب پرنده، ترن هوایی و … که به نظر می رسید در خیابان ظاهر می شوند شوکه شده اند.
این یک مثال عالی از چگونگی استفاده از دیجیتال ساینیج و واقعیت افزوده در یک کمپین فضای خارجی است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top