Loading...

4 موردی که هوش مصنوعی، دیجیتال ساینیج را متحول می کند

تحول دیجیتال ساینیج با هوش مصنوعی

دیجیتال ساینیج اکنون یک نام آشنا در دنیای مدرن است. از نمایش منوها در رستورانها تا ارائه مسیردهی در ساختمان، دیجیتال ساینیج اطلاعات مخاطبان را به روشی پویا تغذیه می کنند. اما این کانال چقدر می تواند ارزشمندتر باشد؟ آیا دیجیتال ساینیج می تواند نقشی در شخصی سازی پیام ها یا پاسخ دهی در لحظه داشته باشد ؟ بله، با کمک هوش مصنوعی (Artificial intelligence) و ِDeep learning

Deep learning

با Deep learning، پلتفرم های مبتنی بر هوش مصنوعی مجموعه داده های بزرگ را در لحظه ارزیابی می کنند و منجر به عکس العمل های خاص می شوند. موتورهای هوش مصنوعی به حجم عظیمی از داده ها دسترسی دارند. البته این حجم از داده ها قابل استفاده نیست مگر اینکه مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند و یک راه حل عملی را ارائه دهند. هوش مصنوعی تماما در مورد فرآیند اتوماتیک سازی است. هوش مصنوعی لزوما در مورد شما فکر نمی کند. آنچه می تواند انجام دهد، نتیجه گیری کردن، یافتن الگوها و واکنش به موقعیت هاست. این پلتفرم با گذشت زمان می تواند یاد بگیرد و آن را به ابزاری با ارزش تر تبدیل کند. بنابراین، آینده دیجیتال ساینیج با پیشرفت هوش مصنوعی و Deep learning چگونه خواهد بود؟

تجربیات شخصی

هر مشتری می خواهد احساس مهم بودن کند و تجربه شخصی داشته باشد. هوش مصنوعی و Deep learning ابزاری برای تحقق آن هستند. به زودی، پلتفرم دیجیتال ساینیج با استفاده از هوش مصنوعی و Deep learning، می توانند مشتریان را شناسایی کنند.

درست مثل فروشگاههای محلی که تمام مشتریان خود را که برای اولین بار می دیدند سلام می کردند، دیجیتال ساینیج هم می تواند سلام کند، مشتری را بشناسند و براساس تاریخچه خرید مشتری، اطلاعات مفیدی مانند چه محصولاتی برای حراج است را به آنها پیشنهاد دهد. در حالی که سازمان ها باید این فناوری شگفت انگیز را به عنوان راهی برای شخصی سازی آنچه مشتریان می بینند، ارائه دهند و به جای دغدغه حفظ حریم خصوصی به سود تبدیل کنند.

محتوای مرتبط

خرید داخل فروشگاه به نفع خرید آنلاین رو به کاهش است. این بدان معناست که خرده فروشان باید برای خریدارانی که از فروشگاه های آجر و ملات بازدید می کنند تجارب ایجاد کنند. بسیاری از افراد قبلا از دیجیتال ساینیج برای ارتقاء فروش استفاده کرده اند و یا به مشتریان امکان نگاه عمیق به محصولات را ارائه می دهند. هوش مصنوعی می تواند با شخصی سازی آن را به سطح بعدی برساند. یک کسب و کار در حال حاضر تاریخچه ی داده های مشتریان و رفتارهای آنها را دارد. محتوای خاص قبلاً ایجاد شده است که در زمان ها یا روزهای معینی پخش می شود. این مبنای اولیه، اطلاع رسانی می کند که این مصرف کنندگان بیشتر چه چیزی را می خواهند ببینند.

با هوش مصنوعی و Deep learning، دو راه برای بهبود محتوا وجود دارد: یا با قرار دادن داده ها در فضای کسب و کار (Context) یا با ایجاد تبلیغات شخصی سازی شده.

با توجه به شرایط، این سیستم در حال حاضر با رفتارهای شناخته شده مانند افزایش خرید عینک آفتابی بعد از روزهای آفتابی شروع کرده است. اما این همیشه درست نخواهد بود. Deep learning، وضعیت فضای کسب و کار را با ضبط و یکپارچه کردن محتوا، متوجه می شود. شاید یک روز بارانی باشد که سامانه می تواند با داده های هواشناسی آن را تشخیص دهد. یا فروشگاه از طریق سنسورها می داند کسی در حال خرید عینک آفتابی نیست. این یادگیری به شما امکان می دهد تا دیجیتال ساینیج ها تبلیغات عینک های آفتابی را رد کنند و آن را به سمت خریداران در حال جستجو یا چتر تبدیل کنند.

Deep learning توسط یک بستر هوش مصنوعی، هدف قرار دادن افراد را امکان پذیر می کند. اگر یک خریدار مرد وارد یک فروشگاه پوشاک شود، دیجیتال ساینیج می تواند تشخیص دهد که خریدار در دهه 20 خود دارای کفش های کوهنوردی بوده است. این سیستم اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و سپس بررسی می کند که چه کالاهایی موجود است یا در فروش مردانی که کفش های کوهنوردی خریداری کرده اند، چه چیزهایی دیگری را خریداری کرده اند. آنچه پیدا می کند، می تواند تقریبا در لحظه به خریدار اطلاع داده شود. مشتری نه تنها اطلاعات شخصی سازی شده را مشاهده می کند بلکه باعث می شود آنها به این موارد نگاه کنند و خرید بیشتری انجام دهند.

چگونه هوش مصنوعی، دیجیتال ساینیج شما را متحول می کند؟

سرمایه گذاری در دیجیتال ساینیج و هوش مصنوعی همچنان رو به رشد خواهد بود. پیش بینی می شود که بازار جهانی دیجیتال ساینیج تا سال 2025 به 31.71 میلیارد دلار برسد. در حالی که پیش بینی می شود که بازار هوش مصنوعی تا سال 2025 نزدیک به 60 میلیارد دلار افزایش یابد تا نتایج بهتری بدست آورند.

ارتباطات دیجیتال هوشمند دنیا را تغییر می دهند. آیا حاضر هستید بخشی از آن باشید؟

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top