Loading...

3 راهی که دیجیتال ساینیج می تواند صف های انتظار را بهبود بخشد

بهبود صف انتظار با استفاده از دیجیتال ساینیج

هیچ کس دوست ندارد در صف انتظار توقف داشته باشد، صرف نظر از اینکه منتظر داخل بخش DMV  (آژانس ایالتی است که وسایل نقلیه موتوری و قایق ها را ثبت می کند و مجوزهای رانندگی را در ایالات متحده آمریکا در کالیفرنیا صادر می کند.) یا با یک چرخ دستی در پارک تفریحی هستید. منتظر ماندن و انجام هیچ کاری در این مدت زمان حتی اگر تلفن شما کاملاً شارژ باشد باعث ایجاد بی حوصلگی در شما می شود.

دیجیتال ساینیج می تواند به چندین روش، چه با کاهش اندازه صف انتظار به طور کلی و چه با یافتن راه هایی برای نگه داشتن مخاطبان در صف انتظار، در کاهش درد ایستادن در خطوط صف کمک کند.

کاهش حوصله

در بعضی از مکان ها مانند پارک های تفریحی خطوط صف طولانی غیرقابل اجتناب است. در حالی که برخی از پارک های تفریحی روش های کاهش خطوط صف مانند سیستم عبور سریع سه روزه دنیای والت دیزنی ( سیستم FastPass رایگان است و در آن به شما امکان داده در طول روز از صف طولانی بدون انتظار عبور کنید، در واقع باید مدیریت کنید و غرفه ای که صف طولانی دارد را انتخاب کنید و با حضور در راس ساعت از آن وسیله بدون صف استفاده کنید. هنگام رزرو، ساعت مشخصی برای حضور شما داده خواهد شد. در آن ساعت آن جا باشید و بازی کنید پس از انجام بازی می توانید دوباره از این سیستم استفاده کنید.) را کشف کرده اند، در پایان روز برخی از کسانی که از این وسایل استفاده کردند محبوب تر از سایرین هستند و قصد دارند جمعیت زیادی را به خود جلب کنند.

دیجیتال ساینیج می توانند از راههای گوناگون به کاهش کسالت ایستادن در این خطوط کمک کنند. اولین مورد با استقرار نمایشگرهایی در اطراف منطقه انتظار است که مطالب سرگرم کننده در اخبار، ورزش ها یا واقعیت های ساده و جالب را در مورد وسایل بازی ارائه می دهند.

تا زمانی که این نمایشگرها دارای محتوای کافی برای چرخش باشند، می توانند در حالی که منتظر هستند چیزی را در اختیار مهمانان قرار دهند تا به آنها گوش دهند. اما اگر آنها محتوای کافی نداشته باشند، ممکن است به سرعت اذیت شوند زیرا مهمانان برای  بار بیستم باید به مطالب وسایل بازی گوش دهند.

نمایشگرها همچنین می توانند تجربیات تعاملی تری از جمله ترغیب کاربران به دانلود یک اپلیکشن برای انجام یک بازی یا با ادغام تجربه های واقعیت افزوده ارائه دهند.

دادن اطلاعات واضح

علاوه بر سرگرمی، دیجیتال ساینیج همچنین می تواند به مشتریان در برنامه ریزی سفرهای خود به صف انتظار کمک کند. نمایشگرها می توانند اطلاعات صحیحی در مورد زمان انتظار در سراسر فروشگاه، پارک تفریحی یا ساختمان دولت ارائه دهند.

به عنوان مثال ، کروگر (بزرگترین شرکت فروشگاه زنجیره ای در زمینه خواربار) به طور مرتب از نمایشگرهای پرداخت اطراف منطقه استفاده می کند که اطلاعاتی در مورد تعداد باز بودن خطوط ارائه می دهد و میانگین زمان انتظار صف پرداخت به چه میزان است. آنها همچنین به کاربر می گویند که کدام خط در حال حاضر صف انتظار ندارد.

پارکهای تفریحی همچنین می توانند از نمایشگرهایی خارج از اتومبیل سواری یا در مکان مرکزی استفاده کنند تا بگویند مشتریان چقدر باید در صف وسیله ی بازی خاص منتظر بمانند. این اطلاعات همچنین می تواند با یک برنامه تلفن همراه همگام سازی شود ، بنابراین کاربران می توانند همان اطلاعات را از چندین منبع دریافت کنند.

بگذارید کیوسک ها آن را اداره کنند

یکی از راه هایی که دیجیتال ساینیج می تواند خطوط صف را کاهش دهد، انجام کارهایی که مشتریان باید معمولا به طور عادی در هنگام ایستادن در صف انتظار آن را انجام دهند.

به عنوان مثال ، یک کیوسک در DMV می تواند به کاربران کمک کند تا ثبت نام خود را تمدید کنند یا برای یک آزمون رانندگی یا سایر کارها ثبت نام کنند. هنگامی که کیوسک مورد استفاده قرار نمی گیرد ، محتوای تکرار شونده دیجیتال ساینیج می تواند در مورد نحوه استفاده از دستگاه به کاربران اطلاع دهد. DMV همچنین می تواند دیجیتال ساینیج را در اطراف مکان مستقر کند و به کاربران از عملکردها و مکانهای کیوسک در ساختمان اطلاع دهد.

پارک های تفریحی همچنین با استفاده از چندین کیوسک مختلف فروش بلیط می توانند از این کیوسک ها برای کاهش خطوط صف در ایستگاه بلیط فروشی استفاده کنند.

با استفاده از کیوسک ، هر شغلی می تواند با ایجاد یک محیط راحت تر و بدون خطوط صف طولانی، تجربه مشتری خود را بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top