Loading...

معرفی دیجیتال ساینیج Ditto برای Apple TV و ویندوز

معرفی دیجیتال ساینیج Ditto برایApple TV  و ویندوز

امروز ما هیجان زده هستیم که نسخه جدید Ditto را اعلام خواهیم کرد. دیجیتال ساینیج Ditto اکنون برای همه نمایشگرهای شما در دسترس است. مردم در سراسر جهان به Ditto تکیه می کنند تا دستگاه ها را به صورت بی سیم به نمایشگرهای بزرگتر سریع و قابل اعتماد ارائه دهند. اکنون از Ditto استفاده کنید تا نمایشگرهای خالی را به منابع دیجیتالی همیشه روشن تبدیل کنید. Ditto همه چیزهایی را که برای دوست داشتن صفحات خود لازم دارید به شما می دهد.

معرفی دیجیتال ساینیج Ditto برایApple TV  و ویندوز

دیجیتال ساینیج + اسکرین میرورینگ

دستگاه های میرورینگ به صفحه نمایش بزرگ همیشه با Ditto سریع و آسان بوده است. اکنون، دیجیتال ساینیج Ditto به شما امکان می دهد تا در هر زمان نمایشگرهای خود را به حداکثر برسانید.

بعضی اوقات به اسکرین میرورینگ (screen mirroring که به آن screen casting هم گفته می شود قابلیتی است که به شما امکان اشتراک صفحه موبایلتان را با تلویزیون به صورت کاملا بی سیم می دهد یعنی می توان از صفحه تلویزیون هوشمند خود به عنوان یک مانیتور یا صفحه نمایش دوم برای گوشی استفاده کرد.) صفحه نیاز دارید. بارها به دیجیتال ساینیج نیاز دارید. بعضی اوقات به هردو احتیاج دارید. Ditto افراد خود را آموزش دیده، مخاطبان شما را آگاه و مشتریان خود را درگیر نگه می دارد که فوراً بین دیجیتال ساینیج و اسکرین میرورینگ صفحه نمایش در صورت لزوم سوئیچ کنید.

قالب ها

الگوهای ساخته شده توسط طراحان باعث می شوند محتوای دیجیتال ساینیج زیبا ایجاد شود. از داشتن یک طراح گرافیک نگران نباشید. به راحتی هر یک از الگوهای دیجیتال ساینیج رایگان ما را با محتوای خود تنظیم کنید.

این الگوهای دیجیتال ساینیج امروز در پورتال حساب Ditto موجود هستند، و ما همچنان به انتخاب فعلی اضافه خواهیم کرد تا گزینه های بیشتری را به کاربران ارائه دهیم:

  • منوها
  • آیتم های منو شخصی
  • علائم مسیریابی
  • علائم اطلاعاتی

معرفی دیجیتال ساینیج Ditto برایApple TV  و ویندوز

رسانه خود را نیز بارگذاری کنید. به سادگی پرونده های تصویری و تصویر را مستقیما در یک لیست درون پورتال حساب خود بکشید و رها کنید و آنها روی نمایشگرهای انتخابی شما جمع شوند.

هشدارهای اضطراری

ادمین ها می‌تواند هشدارهای سفارشی را ایجاد کرده و یا با پروتکل مشترک هشدار (CAP استاندارد بین‌المللی ارسال هشدارهای عمومی و هشدارها، به منظور انتشار خودکار اطلاعیه‌های اضطراری به نمایش، ایجاد و استقرار نماید.

هشدارهای اضطراری می توانند خاص محل باشند و به طور خودکار با ادغام CAP اتفاق می افتد. سیل ناگهانی در میامی به دانشگاه محلی فلوریدا هشدار می‌دهد، اما به دفتر شما در دنور اعلام نخواهد کرد. شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید، هشدارها را ارسال کنید.

معرفی دیجیتال ساینیج Ditto برایApple TV  و ویندوز

میرورینگ چند صفحه ای

از امروز، دستگاه ها می توانند میرور را روی چندین نمایشگر به طور همزمان نمایش دهند. هرگز راحت‌تر نبوده که صفحه خود را برای همه به اشتراک بگذارید. صفحه نمایش لپ تاپ، تلفن همراه و تبلت را به صورت میرور بی سیم مختلف به طور همزمان در اطراف اتاق میرور کنید. همچنین می توانید حداکثر چهار صفحه نمایش در چهار دستگاه مختلف را در یک صفحه به طور همزمان به اشتراک بگذارید.

معرفی دیجیتال ساینیج Ditto برایApple TV  و ویندوز

در حالی که تکنولوژی در محل کار باید زندگی را آسان تر کند ، اما اغلب باعث می شود افراد از دستگاه ها و  صفحه های خود متنفر باشند. به اشتراک گذاشتن محتوای مناسب در جای مناسب نیازی به سردرد نیست. با Ditto همه چیز لازم را برای دوست داشتن صفحه نمایش خود دارید.

دیجیتال ساینیج امروز برای گیرنده Ditto tvOS و گیرنده ویندوز Ditto در دسترس است. بیاموزید که کدام دستگاهها با Ditto سازگار هستند.

دیجیتال ساینیج در هر اشتراک Ditto بدون هزینه اضافی وجود دارد. از امروز یک آزمایش رایگان را برای نمایش بی دردسر دستگاهها و دیجیتال ساینیج در هر فضایی را شروع کنید. قبلاً از Ditto استفاده کرده اید؟ وارد پورتال حساب خود شوید و از امروز از دیجیتال ساینیج استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top