Loading...

ایده های دیجیتال ساینیج کنفرانس 2020

دیجیتال ساینیج به آرامی به بخشی از هر جنبه ارتباطی در حال تبدیل شدن است. ممکن است برای یک گردهمایی کوچک و یا یک مخاطب بزرگ باشد. آنها ثابت شده اند که ابزاری کاملاً سودمند برای جلب توجه مردم هستند. با گذشت زمان ، مجامع رسمی نیز برای اهداف ارتباطی خود از قبیل جلسات، همایش ها، سخنرانی ها و موارد دیگر، در استفاده از دیجیتال ساینیج سازگار شده اند. در اینجا ما در مورد کنفرانس ها صحبت خواهیم کرد که برای بیرون انداختن ایده های نوآورانه و تبادل اطلاعات جدید بین متخصصین با علاقه مشترک انجام می شود.

برای داشتن یک همایش آرام، برقراری ارتباط عالی بسیار مهم است که ممکن است در بعضی مواقع دشوار باشد. نقشی برای دیجیتال ساینیج وجود دارد که می تواند برای ارتباط موثر بسیار ارزشمند باشد.

چرا دیجیتال ساینیج برای کنفرانس ها

کنفرانس ها مکانی است که افراد در آن تعامل می کنند و داده های زیادی را با دیگران به اشتراک می گذارند و قطعاً یک صفحه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. جنبه های مختلف دیگری وجود دارد که دیجیتال ساینیج می تواند به کنفرانس ها کمک کنند.

در اینجا چند روش استفاده از دیجیتال ساینیج آورده شده است :

1# نمایش اطلاعات و داده های ارزشمند

همایش ها محل به اشتراک گذاشتن دانش هستند. سخنرانان ، رئیس هیئت مدیره یا مدیران تیم ، همه چیزهایی دارند که با حاضرین به اشتراک بگذارند. این می تواند ارائه ، نمودار ، آمار و یا هر چیز دیگری که مربوط به موضوعی است که قصد دارید در مورد آن بحث و تبادل نظر کنید و با افراد به اشتراک بگذارید.

انسانها به عنوان یادگیرنده تصویری، نگاه کردن به اطلاعات در صفحه بزرگتر باعث می شوند یادآوری و درک آن برای آنها راحت تر باشد. همچنین دیجیتال ساینیج توانایی جلب توجه مردم و همچنین حفظ آن را دارد که می تواند به شما کمک کند اطلاعات و داده های ارزشمند را با دقت بیشتری به اشتراک بگذارید.

2# برنامه زمانی محتوا، اطلاعیه ها و به روزرسانی

وقتی نوبت کنفرانس ها می رسد ، آنها زمانبندی مناسب برای کل رویداد دارند. نمایش این برنامه ها در دیجیتال ساینیج کنفرانس و بروزرسانی آنها در صورت بروز هرگونه تغییر، می تواند یک ایده عالی باشد. همچنین می توانید از این صفحه ها برای ایجاد اطلاعیه و نمایش قوانین خانه تان (در صورت وجود) استفاده کنید.

اگر برنامه ها، به روزرسانی ها و اطلاعیه ها در حال حاضر روی دیجیتال ساینیج نمایش داده می شوند، برای حاضران بسیار آسان می شود و باعث می شود افراد از قبل برنامه های خود را برنامه ریزی کنند. همچنین از هرگونه سردرگمی که ممکن است در مورد برنامه ها ایجاد شود، جلوگیری می کند.

3# نمایشگاه محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

کنفرانس ها می توانند یک رویداد بزرگ باشند که گردهمایی بزرگی از مردم را از مکان های مختلف به دست می آورد. آنها بدون شک برای کسب دانش و معرفت می آیند. با این وجود ، شما می توانید برای آنها کمی فان و سرگرمی تعاملی  با نمایش محتوای آنها از جمله توییت ها، گذاشتن status ، تصاویر و فیلم ها در یک کنفرانس بزرگ “دیجیتال ساینیج رسانه های اجتماعی” بسازید.

مردم در حال حاضر در حال ارسال پست در مورد این کنفرانس در شبکه های اجتماعی خود هستند. می توانید در آنها ایجاد انگیزه کنید تا شما را تگ کنند یا از هشتگ شما استفاده کنند و یا هشتگ شما را به صورت زنده در شبکه های اجتماعی خود نمایش دهند. این باعث افزایش تعامل می شود، این رویداد را کمی تعاملی تر کرده و سطح دسترسی اجتماعی شما را نیز بهبود می بخشد.

4# حامیان مالی خود را با افتخار نشان دهید

کنفرانس های در مقیاس بزرگ یک کاربزرگ است و برای اجرای یکنواخت و منظم آنها به اسپانسرها احتیاج دارند. حامیان مالی انتظار دارند که شما آنها را با افتخار نشان دهید تا مردم نیز بتوانند آنها را بشناسند ، به همین دلیل در وهله اول آنها کنفرانس شما را حمایت می کنند. اما چطور؟

دیجیتال ساینیج کنفرانس پاسخ شماست. شما می توانید این کار را با کمک صفحه های دیجیتالی انجام دهید که می توانند حامیان مالی خود را به صورت بصری و جذاب نشان دهند. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، مانند تصاویر، فیلم ها، GIF و موارد دیگر. حامیان مالی شما آن را دوست دارند. همچنین می توانید برای نمایش مداوم اسپانسرهای خود از بنرها و استیکرها استفاده کنید.

5# تعامل را افزایش دهید

ما قبول داریم که کنفرانس ها در درجه اول برای به اشتراک گذاشتن دانش و بحث در مورد یک موضوع خاص برگزار می شود ، اما ایجاد کمی تعامل و سرگرمی هیچ ضرری ندارد. درسته؟ جمع آوری بازدیدها و نظرات از شرکت کنندگان می تواند به شما کمک کند که تجربه بهتری را برای همه آنها فراهم کنید.

می توانید نظرسنجی ها و سؤالاتی را برای شرکت کنندگان خود ایجاد کنید و به آنها پاسخ دهید. همچنین می توان آمار مشابهی را برای حفظ روحیه رقابتی در بین شرکت کنندگان نشان داد. می توانید سوالات و نظرسنجی هایی را در مورد موضوع انتخاب شده ایجاد کنید و ببینید که مخاطب شما نسبت به آن چه واکنشی نشان می دهد و متناسب با آن مطالب خود را انتخاب می کنید.

6# گزینه پخش زنده

با اجتماعات گسترده ، مواردی وجود دارد که افراد نمی توانند سخنگو و ارائه دهنده را به درستی ببینند، که این باعث مشکلات زیادی می شود. برای جلوگیری از این امر ، برگزارکنندگان تصمیم می گیرند که کنفرانس را به صورت زنده پخش کنند. این امکان را برای شرکت کنندگان آسان تر می کند که از فاصله دور نیز به صحنه اصلی نگاه کنند.

این کار در معرض قرار گرفتن بلندگوها را افزایش می دهد و به شرکت کنندگان امکان می دهد دانش بیشتری کسب کنند. این مسئله با هیاهویی که ممکن است به خاطر عدم دید و صدای مناسب ایجاد شود را از بین می ببرد.

7# ارتباط از راه دور صوتی و تصویری با هم تیمی

غالبا لحظاتی وجود دارد که به دلایل مختلفی از قبیل مکان ، عدم دسترسی یا چیز دیگری ، باید کنفرانس های آنلاین را انتخاب کنید. همه افراد نمی توانند بعضی مواقع از نظر فیزیکی در آنجا حضور داشته باشند.

دیجیتال ساینیج به شما کمک می کنند تا با نمایش محتوا بر روی صفحه های بزرگ ، ارتباطات آنلاین را به صورت یکنواخت انجام دهید تا ارتباط موثر و کارآمد تری از نقاط مختلف داشته باشید. می توانید از صفحه برای نمایش چندین نفر از مکان های مختلف نیز استفاده کنید.

گرفتن دیجیتال ساینیج کنفرانس برای کسب و کارهایمان

ارتباطات و تعامل استثنایی برای یک کنفرانس ضروری است و دیجیتال ساینیج کنفرانس می تواند آن را برای حاضرین مفیدتر و جذاب تر کند. آنها نه تنها به شما در جلب توجه بلکه در قسمت سخت تر آن یعنی نگه داشتن حاضرین نیز کمک می کند.

ما قبلاً به برخی از راه های استفاده از دیجیتال ساینیج کنفرانس در کنفرانس های خود اشاره کرده ایم و آنها را برای شرکت کنندگان شما بهتر می کنیم. دیجیتال ساینیج این قدرت را دارند که تأثیر طولانی مدت و سازنده ای بر روی افراد بگذارند.

شما قطعا باید به آن فکر کنید و برای کنفرانس های خود دیجیتال ساینیج نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top