Loading...

اخبار دیجیتال ساینیج: تأثیر  ویروس کرونا در صنعت محیط شهری و ISE 2020

با پایان ماههای دیگر 2020، ما متاسفانه خبرهای نگران کننده ای را برای صنعت محیط شهری به ارمغان می آوریم، هرچند که این ماه بدون هیچ نتیجه مثبتی تمام نشد! در حال حاضر، ما بر روی موضوعی که هنوز بر خروجی‌های خبری در همه جا از ابتدای سال حاکم است، تمرکز داریم. اگر چه گسترش و رنج ناشی از ویروس COVID ۱۹ در ابتدای لیست نگرانی‌های قرار دارد، اما ما از زاویه ای دیگر به تأثیر آن نگاه خواهیم کرد.

از طرف روشن تر ماجرا، ما خبرهای خوبی داریم! ISE 2020 امسال ضربه شدیدی را در میزان حضور در کشور اسپانیا و شهر بارسلون متحمل شد. با این حال، برخی از شرکت کنندگان در این رویداد دریافتند که این رویداد ممکن است آرام تر از حد انتظار پیش رفته باشد. و آنها می گویند که این تا حدودی ممکن است به دلیل حضور کمتر شرکت کنندگان باشد. ما همچنین در چند هفته اخیر به چند پرده برداری از محصولات جالب توجه خواهیم پرداخت ، بنابراین بیایید شروع کنیم!

ISE 2020

ISE اخیراً پیچیده شده است. این کشور با آمادگی خود برای انتقال به بارسلونا در سال 2021 از خانه خود در آمستردام خداحافظی کرد.

برخی از نکات برجسته رویداد ISE در صورتی که ممکن است در سال جاری در آن شرکت نکردید و آن را از دست دادید ما برای شما آنها را تشریح می کنیم.

به غیر از کنفرانس ها و شرکت کنندگان آن، این رویداد به دلیل ویروس COVID-19 با افت حضوری روبرو شد. ISE تأیید کرد که میزان حضور در مقایسه با سال گذشته حدود 30،000 نفر کاهش یافته است. خبر خوب این است که برخی از غرفه داران ادعا می کنند تاثیری در کیفیت اقامت آنها در این رویداد ندارند. در حقیقت ، برخی می گویند که شاید حتی در این امر نیز نقش داشته باشد که مخاطبان  تازه وارد کنجکاو حضور کمتر و بیشتر متخصصانی که واقعاً می خواستند و نیاز به حضور در آنجا داشتند را تشکیل می دادند.

مدیر عامل شرکت رویداد سیستم های یکپارچه، مایک بلکمن گفت: “نمایش امسال نشان داد که استقبال شرکت کنندگان ما برای حضور در ISE چقدر مصمم و جدی است. بسیاری از غرفه داران ما بیشتر از اهداف خود برای جذب مشتری و معرفی نسل جدید محصولات خود رفته اند.

بار دیگر تبلیغات مکان محور

در گذشته ، ما در مورد پتانسیل اتحاد دیجیتال ساینیج و تبلیغات مکان محور صحبت کرده ایم. در خبرهای اخیر ، مقاله ای به نام سرزمین بازاریابی بیشتر به بررسی و پشتیبانی این واقعیت پرداخت. یک مثال اثربخشی ترکیب تبلیغات محیط شهری با تلفن همراه است. این ترکیب را می توان در کمپین برنامه مسیر یابی ویز- مک دونالد مشاهده کرد که تابلوهای تبلیغاتی را در نزدیکی تبلیغات داخل خودرو متصل می کند.

عامل مهم دیگر ، نحوه پاسخگویی مردم به تبلیغات محیط شهری به خوبی اجرا شده در مکانهای کلیدی است. قرار دادن دقیق و همچنین محتوای با کیفیت می تواند به زیبایی در کنار هم کار کند و مخاطبان را حتی بیشتر کند. تحقیقات Nielsen ادعا می کند که 4 از 10 بزرگسال مورد بررسی پس از دیدن یک تبلیغ در فضای باز از صفحه فیس بوک بازدید کردند. ثابت شد که نسلهای جوان نیز مشتاق به اشتراک گذاشتن تجربیات هیجان انگیز مانند تبلیغات خلاقانه در فضای باز در رسانه های اجتماعی هستند. یک نمونه عالی از اقدامات اخیر HBO برای Watchmen است که در افتتاحیه نمایش شمارش معکوس انجام می شود.

کمپین HBO برای Watchman

موفقیت این کمپین عوامل مختلفی را در بازی نشان می دهد. این شامل مکان تبلیغات ، کیفیت محتوا و پتانسیل درگیر شدن در رسانه های اجتماعی است.

دیجیتال ساینیج خلاقانه

BenQ و LG از محصولات جدید رونمایی می کنند

در وبلاگ OnSign TV ، اخیراً درباره مزایا و معایب پروژکتور در مقابل نمایشگرهای دیجیتال (در درجه اول ویدئو وال ها) بحث کرده ایم و کدام گزینه ممکن است برای شما بهتر باشد. در ادامه این مبحث ، ما به جدیدترین نسخه های فنی در هر دو زمینه توجه داشتیم.

در ماه فوریه ، BenQ، شرکتی که در سطح بین المللی به عنوان ارائه دهنده راه حل های نمایش و همکاری شناخته شده است ، یک پروژکتور بسیار ویژه را معرفی می کند. EW800ST جدید اولین پروژکتور هوشمند جهان برای تجارت است. این برنامه شامل آینه کاری روی صفحه نمایش، اتصال به اینترنت بی سیم و تعداد زیادی برنامه های کاربردی است. همچنین این امکان را فراهم می کند تا پروژه از تلفن های هوشمند ، تبلت یا لپ تاپ شروع شود.

دوربین دیجیتال

در گوشه ویدئو وال ، چند هفته عقب ، ال جی با دو صفحه نمایش ویدئو وال LCD 55 اینچی جدید که حاشیه 0.44 میلی متر دارد ، مقدماتی را آغاز کرد. یکی از آنها ، 55SVH7PF ، دارای یک جعبه برق خارجی با منبع تغذیه قابل تعویض است. این یعنی تضمین قابلیت اطمینان بدون توقف را تضمین می کند زیرا هر جعبه برق دارای چهار منبع تغذیه است اما برای کار تنها به سه مورد نیاز است. این امر به اپراتورها این امکان را می دهد تا بدون تأثیرگذاری در عملکرد ویدئو وال، منبع تغذیه خراب را جایگزین کنند.

DSE قدم نزدیکتر است !

ما اخبار این ماه را با دورنمایی از آنچه که قرار است در ماه آینده مطرح کنیم، به پایان می‌بریم. همانطور که می‌دانید، یکی از رویدادهایی که آغاز هر سال تبلیغات در فضای شهری را تعریف می‌کند، Digital Signage Expo است که در ماه مارس برگزار می شود. این رویداد، انواع فن‌آوری‌های جدید، محصولات و روش‌ها را در بر می‌گیرد. این رویداد از ۳۱ مارس تا سوم آوریل ۲۰۲۰ در مرکز کنوانسیون لاس وگاس آغاز خواهد شد.

امسال انتظار می‌رود که این رویداد میزبان چهار برنامه صدور گواهی‌نامه حرفه‌ای در میان چیزهای دیگر باشد. ما مطمئنا یک سری از آن‌ها را به شما نشان خواهیم داد تا به جلو نگاه کنیم. منتظر ما باشید !

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top