Loading...

پنج سرویس کم هزینه قالب ویدیویی برای استفاده از دیجیتال ساینیج

چیزی که از مدت ها قبل  به نظر می‌رسد، من سرویس spin-off که  سرویس Spotomate نامیده می شود را که مجموعه ابزارهای تولید آنلاین که به افرادی که نمی‌دانستند چطور حتی نرم‌افزار گرافیکی را نصب کنند تا دیجیتال ساینیج با ظاهر عالی برای محصول خود ایجاد کنند را راه اندازی کردم. این مقاله تولید سریع ویدئو برای کسری از هزینه های تبلیغاتی خلاقانه را امکان پذیر می کند. مانند  ۲۵ دلار در مقابل ۲۵۰۰ دلار یا ۲۵۰۰۰ دلار.

حدود چهار سال بعد از اینکه تصمیم گرفتم سرویس Spotomate طبق برنامه قبلی اتفاق نیفتد، شرکت‌های زیادی وجود داشتند که قابلیت‌های مشابهی را ارایه می‌دادند. با هزینه کم‌تر و قابل‌پیش‌بینی، بهتر و آسان‌تر، به دلیل انواع پیشرفت‌های کلی نرم‌افزاری.

ایجاد یک محل آپلود ویدئویی بسیار خوب و زیبا به اندازه ۱۰ دلار با کشیدن تصویر یا ویدئو به یک کنسول مرورگر، تغییر متن و کلیک روی ارسال امکان پذیر است. یک یا دو دقیقه صبر کنید و یک فایل ویدئویی در اختیار دارید.

سرویس Spotomate تمام این کارها را کرد، اما :

  • محصول خیلی جلوتر از زمانش خودش بود.
  • اگرچه استفاده از آن آسان است، مردم در تلاش بودند تا راه خود را برای الگوهای شخصی سازی شده باز کنند مانند استفاده از یک الگوی تبلیغاتی خودرو با انرژی بالا برای بازاریابی. به عنوان مثال، خدمات مربی شخصی، پیدا کنند. مردم قالب تویوتا را دیدند و از این ایده می توان برای هوندا استفاده کرد.
  • بسیاری از قالب هایی که من استفاده می‌کردم توسط یک شریک فن‌آوری کره‌ای توسعه داده شد که تقریبا درک صفر بازاریابی و تبلیغات را داشت. بدون هیچ موقعیت مکانی برای لوگو، بدون هیچ عمل فراخوانی و طول تبلیغ مثلا ۱۸ ثانیه بود.

سرویس Shaker، هنوز هم در این نزدیکی هست ، اما بعد از  تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال ساینیج، روی ویدئوهای رسانه های اجتماعی متمرکز شده است. به نظر می رسد بازیگر اصلی دیگر که خصوصا روی دیجیتال ساینیج متمرکز شده است، ناپدید شده است.. طیف مرئی، قالب مبتنی بر تولید پیغام را ارائه می داد ، اما این پیوند اکنون به سمت وب سایت شخصی بنیانگذاران می رود. من فکر می کردم که فن آوری بنیادین خوب است، اما همیشه احساس می کنم این سرویس به شدت به خلاقیت بهتر نیاز دارد.

حالا که به این مارکت نگاه می کنم، چند پیشنهاد در دسترس وجود دارد که برخی از آنها در ارائه خدمات اکوسیستم دیجیتال ساینیج / دیجیتال خارج از خانه قادر به ارائه خدمات بیشتری هستند:

سرویس Promo، شرکت نوآور اسرائیلی که خود را به عنوان پلتفرم شماره 1 ایجاد ویدیو برای مشاغل و آژانس ها توصیف می کند. ما به کاربران خود کمک می کنیم تا مطالب بصری و فیلم های نامحدودی را ایجاد کنند تا هر آنچه را که می خواهند بطور مؤثر تبلیغ کنند.

شما می توانید یک ویدئو با قیمت تقریبی 50 دلار تولید کنید ، اما این شرکت در اطراف خود کاربران معمولی دارد که از ردیف ها انتخاب می کنند. در ردیف های بالاتر ، هزینه هر فیلم در حدود 12.50 دلار است.

سرویس کم هزینه قالب ویدئویی برای استفاده در دیجیتال ساینیج

بسیاری از ویدئوها  به قالب های رسانه های آنلاین ارتباط جمعی متصل هستند، اما قالب ها قابل مرتب سازی هستند، بنابراین می توانید بر اساس حالت صفحه گسترده یا حالت عمودی جستجو کنید. قالب ها رسمی ، صیقل یافته  و عناصر مناسبی مانند موقعیت های لوگو و  فراخوانی برای عمل دارند. آنها همچنین طول های مشخصی مانند 10 و 15 ثانیه دارند.

سرویس Biteable، کارکنان این شرکت در مکان غیر محتمل هوبارت تاسمانی، جزیره ای در ساحل جنوب شرقی استرالیا قرار دارند.

تبلیغ آنها: فیلم های بهتری نسبت به رقبای خود تهیه کنید. در وقت ناهار چیزهای بیشتری را با فیلم های خیره کننده بفروشید. در عرض چند دقیقه محتوا ایجاد کنید. در هر زمان نتایج را مشاهده کنید.

نه اینکه قیمت تبلیغاتی گران باشد، اما سرویس Biteable هزینه گزافی را با نرخ تولید نامحدود ویدئو با هزینه 49 دلار در ماه می پردازد. یک فیلم در هر ماه 15 دلار قیمت دارد.

پنج سرویس قالب ویدیویی که خلاقیت کم هزینه ای برای استفاده از دیجیتال ساینیج

قالب ها کمی بیشتر از فیلم های با کیفیت بالا به گرافیک های متحرک و تغییر استایل مکان نیاز دارند. طول نقاط کمتر استاندارد شده اند و قالب ها بر اساس جهت بندی قابل تفکیک نیستند. به طور کلی ، من می گویم که کمی اپلیکشن های دیجیتال ساینیج کمتر کاربرد دارد ، اما بستگی زیادی به نیاز دارد. آنچه در محل کار نیاز به پیام رسانی کارکنان دارد، ممکن است همه در اینجا باشد و به راحتی تولید شود.

سرویس PosterMyWall مستقر در کالیفرنیا خود را “یک راه حل آنلاین برای همه نیازهای طراحی گرافیکی شما” می نامد. ما علاقه مند به ساده سازی طراحی هستیم و به هر کسی اجازه می دهیم بدون نیاز به مهارت هنری، گرافیک ها و فیلم های خیره کننده ای ایجاد کند. ”

آنها دقیقا کار چاپ را شروع کردند، اما در قالب های ویدیویی با وضوح 4K گسترش یافته است. هزینه ها از نامحدود تا 90 دلار در ماه متغیر است.

قالب ها قابل مرتب سازی هستند ، به طوری که کاربران می توانند موارد مناسب برای اپلیکیشن دیجیتال ساینیج را پیدا کنند. یک چین خوردگی جالب این است که نقاط تبلیغ روی ابر PosterMyWall ساکن هستند و از طریق ویجت در CMS به روز می شوند. من با سایر افراد دیگر موافقم.  من به طور کلی یک قطعه ویدیوی تمام شده را خروجی می گیرم و دانلود می کنم.

پنج سرویس قالب ویدیویی که خلاقیت کم هزینه ای برای استفاده از دیجیتال ساینیج  دارند

سرویس Magisto نیز وجود دارد که در درجه اول به تقاضای مداوم برای تولید تورهای ویدیویی از لیست های املاک و مستغلات ، تبدیل یک بخش از تصاویر ثابت به یک قاب ، بزرگنمایی و ترکیب کردن قطعه ویدیویی متمرکز شده است.

سرویس Magisto تعداد محدودی از الگوها برای مواردی مانند خرده فروشی را دارد و هزینه های آن فقط از 5 دلار تا 35 دلار در ماه در یک برنامه سالانه است.

بر اساس الگوهای ویدیویی مبتنی بر ابر جستجو کنید و انواع مختلفی از خدمات جالب مانند RenderForest را پیدا می کنید که احتمالا برای بسیاری از اپلیکیشن های دیجیتال ساینیج مناسب نیست، بلکه به ساده کردن سایر اقدامات گرافیکی در طول مدت کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top