Loading...

افزایش خرید مشتریان با استفاده از دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج، که به عنوان ساینیج پویا نیز شناخته می شود، جایی است که محتوای ویدئویی یا چندرسانه ای برای اهداف اطلاعاتی یا تبلیغاتی در یک مکان عمومی نمایش داده می شود. این نوع دیجیتال ساینیج  حتی در جامعه امروزی نیز پذیرفته تر شده است، و بعضی اوقات حتی در جامعه نیز انتظار می رود، و معمولاً از طریق استفاده از صفحه نمایش LCD / LED، صفحه نمایش پروژکشن و کاغذ الکترونیک (E-Paper) استفاده می شود. رایج ترین عناصری که معمولاً در دیجیتال ساینیج مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: تصاویر، فیلم ها، صفحات وب، آب و هوا، منوهای رستوران و متن.

بیشتر صنایع به دلیل راحتی، ترجیح می دهند از دیجیتال ساینیج برای تبلیغات در مقایسه با تبلیغات چاپی استفاده کنند. با استفاده از این روش به عنوان راهی برای تبلیغ، شرکت می تواند هر بخشی از آگهی را در هر زمان که نیاز باشد به روز کند. بیلبوردها به دلیل میزان محبوبیت قابل دسترسی تر هستند. شرکت هایی که در فروشگاه هایی مانند Best Buy و Wal-Mart از دیجیتال ساینیج برای تحت تاثیر قرار دادن خریداران برای خرید بیشتر یا خرید بهتر استفاده می کنند. هنگامی که مصرف کننده تمام جذابیت و زیبایی یک محصول را می توان ببیند، خریدار مایل به خرید آن محصول است زیرا آنها می توانند مستقیما و بدون هیچ واسطه ای ویژگی های محصول را ببینند.

در اینجا چهار روش وجود دارد که یک شرکت ممکن است استفاده از دیجیتال ساینیج را انتخاب کند:

اهمیت پیشرو بودن در بازی دیجیتال ساینیج

پیشرفت تکنولوژی شرکت شما را در ردیف بالاتری نسبت به سایرین قرار می دهد. حتی بیشتر از این، به این فکر کنید که چقدر شرکت شما می تواند با پیشرو بودن در بازی دیجیتال ساینیج، از این وضعیت متمایز شود. مردم تحت تاثیر فناوری قرار می گیرند، اما آنها واقعا تحت تأثیر فناوری نوآورانه قرار دارند. فناوری نوآورانه فراتر از انتظارات مردم می رود و نگاه آنها را به سوی ما جلب می کند و آنها مشتری وفادار شما خواهند شد. آنها نمی توانند صبر کنند تا ببینند شما در آینده چه دارید!

در حال حاضر چندین فناوری فضای سازمانی وجود دارد که می تواند به شما در ادامه بازی کمک کند. ما هر یک را جداگانه طی خواهیم کرد. همه اینها به شما کمک می کند تا به عنوان یک شرکت نوآورانه متمایز شوید، و می توانید آنها را از طریق فضای سازمانی دریافت کنید!

فناوری نوآورانه

1-اطلاعات

استفاده ازدیجیتال ساینیج احتمالاً یکی از ساده ترین و سازگارترین با محیط زیست برای به اشتراک گذاری اطلاعات است. همه ما در کسب و کارهایی که بوده ایم دارای تلویزیون یا دیجیتال ساینیجی هستند که رویدادهای آتی و یا نقشه ها را نشان می دهند. برخی حتی تعاملی هستند و به شما امکان می دهند از این طریق اطلاعات کسب کنید. این می تواند در مراکز تجاری و بسیاری از موارد دیگر متداول باشد مثل فرودگاه ها.

2-تبلیغات

درآمدزایی همیشه بخش عظیمی از غواصی در دیجیتال ساینیج است. . تکنولوژی می‌تواند گران‌قیمت باشد، پس چرا پول را در جایی خرج می کنید که برای کسب‌وکار شما مفید نباشد؟ اما بسیاری از شرکت‌ها برای سهولت در قابلیت تبلیغاتی به طرف دیجیتال ساینیج شیرجه خواهند زد.

این می تواند از تبلیغات دیجیتال در فروشگاه های مواد غذایی یا حتی یک بیلبورد دیجیتالی در کنار جاده باشد. یکی از بهترین نمونه های دیجیتال ساینیج برای اهداف تبلیغاتی، میدان تایم آمریکا است.

3-اتصال

دیجیتال ساینیج یک راه عالی برای برقراری ارتباط با افراد است. این امر می تواند از طریق نمایش صفحات اجتماعی شما، داشتن دیجیتال ساینیج تعاملی و پرسیدن از آنها برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود با آن در جامعه باشد، اما می تواند به سادگی به عنوان یک دیجیتال ساینیج در پشت میز جلوی شما باشد که از مشتریان یا کارمندان جدید با نام یا نام تجاری استقبال می کند. چیزهای کوچک مثل این می‌تواند تاثیر زیادی بر نحوه احساس کسب‌وکار شما نسبت به شرکت داشته باشد.

4-سرگرمی

غالباً معمول است که دیجیتال ساینیج در محل هایی که مردم در حالت انتظار هستند قرار بگیرد تا به مردم چیزی را برای دیدن نشان دهند. یک مطالعه حتی حاکی از آن است که “دیجیتال ساینیج حدود 35 درصد گذر زمان در پرداخت را کاهش می دهند.”

5-دکوراسیون

از دیجیتال ساینیج می توان به عنوان هنر استفاده کرد.

6-منوها

ممکن است فکر کنید این یک کلیشه است، این گفته می گوید: “چیزهای بزرگتر بهتر هستند” ، درست است ؟ شاید فکر کنید این مهم نیست.

با توجه به این که بسیاری از مصرف کنندگان احتمالاً تبلیغات دیجیتالی را مشاهده می کنند، شرکت ها در حال یافتن راه های بیشتر و بیشتری برای این امر هستند، چه در اتومبیل، چه در خانه و چه در هنگام خرید. تبلیغات دیجیتالی می تواند گران شود، اما سود حاصل می تواند از هزینه یک بیلبورد که به صورت استراتژیک در خیابان یا بزرگراه درست قرار می گیرد، بالاتر باشد. با گذشت زمان، تبلیغات به صورت چاپی چیزی از گذشته خواهد بود و همانطور که می بینیم دیجیتال ساینیج آینده تبلیغات خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top