Loading...

ترندهای جذاب دیجیتال ساینیج 2020

راه حل های دیجیتال ساینیج به عنوان یک پلتفرم قدرتمند برای ایجاد برند تجاری برای نشان دادن محصول حیاتی و اطلاعات سرویس با استفاده از محتوا، گرافیک ها و فیلم های با کیفیت، عالی عمل می کنند.دیجیتال ساینیجشهر فریمونت، ایالت کالیفرنیا : با استفاده از ظرفیت تولید محتوای بسیار جذاب و هدفمند، اطلاعات دیجیتال ساینیج، آموزش و بازاریابی نزدیک تر و صمیمانه تر به مشتریان، خریداران، گردشگران، مسافران، کارمندان و یادگیرنده ها را  برای ما به ارمغان می آورد. این سرگرمی، شیفتگی و تعامل با آنها را در طول روز در نقاط خرید، ترانزیت ها، سالن های انتظار و گردهمایی ها در اختیار شما قرار می دهد. دیجیتال ساینیج مناسب، قانع کننده و کاملاً متمرکز بر روی مشتریان است. دیجیتال ساینیج به سرعت در طول قرن گذشته تکامل یافته اند، با پیشرفت تکنولوژی و بازاریاب ها با توجه به مزایای جایگزینی دیجیتال ساینیج در مقایسه با دیجیتال ساینیج استاتیک مشتریان را به استفاده از آن متقاعد کرده اند. هرچه دیجیتال ساینیج به طور مداوم انعطاف پذیرتر و پویاتر می شوند، به روز ماندن در این ترندها برای جلوگیری از عقب ماندن از رقابت، حتی بیشتر اهمیت می یابد.

ترند بزرگ فعلی 2020 شامل هوش مصنوعی، شخصی سازی، تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده و بسیاری موارد دیگر است :

هوش مصنوعی

در این بخش پیشرفت هایی در هوش مصنوعی دیده شده است که به تجزیه و تحلیل داده ها می پردازد خاص تر، دقیق تر و آسان تر. دیجیتال ساینیج برای این شرکت ها خوب است زیرا کامپیوترها می توانند از فید داده استفاده کنند تا نمایشگرها را بر اساس اطلاعات بدست آمده به طور خاص هدف قرار دهند. این بدان معناست که کمپین های بازاریابی یکپارچه شده و این اطلاعات نه تنها در اختیار افرادی که وظیفه آنها تهیه این اطلاعات است قرار می گیرد بلکه در حال حاضر در دسترس همه افراد شرکت قرار دارد تا در کل کار بیشتری انجام شود بر خلاف حالتی که مجموعه از اطلاعات نامحدود در جایی دفن می شدند.

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

گزارشات جدید استفاده چشمگیر از دیجیتال ساینیج مبتنی بر داده را پیش بینی می کند که از فناوری های تعاملی برای ارائه تحلیل های کلیدی استفاده می کند. این داده ها برای بهینه سازی محتوا و افزایش بازدهی سرمایه (ROI) استفاده می شود.

شخصی سازی شده با هوش مصنوعی

پیشرفت های فناوری همچنین به تولید تجربیات بیشتر و متناسب تر و شخصی تر کمک می کند. شخصی سازی یکی از کارآمدترین روش های استفاده از فناوری هایی مانند سیستم های تشخیص و بینایی ماشین و همچنین بهبود تعامل با مشتری، ایجاد فرصت هایی برای تعامل معنی دار و مرتبط با مصرف کننده است. یکپارچه سازی فن آوری هایی که امکان اتصال بهتر، هوش و پاسخگویی بهتری را برای دیجیتال ساینیج فراهم می آورند. با داشتن کیوسک های هوشمند که باعث می شود افراد بتوانند کل روز خود را برنامه ریزی کنند و به یک انتخاب عمومی فزآینده برای خرده فروشی های برجسته تبدیل می شود.

تعاملی

چندین فناوری، تحولات هیجان انگیز را در تعامل با دیجیتال ساینیج ایجاد می کنند و به برنامه های کاربردی جدیدی مانند مرور کاتالوگ محصول، مرور منوها، درخواست داده های خاص و حتی قرار دادن سفارشات کمک می کنند. اینها شامل صفحه نمایش لمسی، نرم افزار تشخیص چهره و ارتباطات میدانی نزدیک (NFC) است که همه نوید افزایش مشتری و تجربه شخصی سازی بیشتری برای کاربر دارند. به طور خاص، تعامل با صفحه نمایش لمسی، که باعث می شود احساس نزدیک و آشنا با تلفن های هوشمند، تبلت های رسانه ای و برنامه های اینترنتی فراهم شود، محتوا را از نظر ظاهری برای مخاطبان علاقمند و متصل به فناوری امروز جذاب تر می کند.

در دیجیتال ساینیج، از فناوری تشخیص حالات صورت برای ثبت اطلاعات جمعیتی از دید مشتری و نشان دادن محصولی که بیشترین جذابیت را براساس آنالیز داده های بزرگ دارد، استفاده می شود.

اندازه صفحه

با پیشرفت فناوری، هزینه ها نیز به همین ترتیب کاهش می یابند، اندازه صفحه های بزرگتر همچنان وارد بازار می شوند. انتظار می رود شاهد استفاده خلاقانه تر و قانع کننده تر از نمایشگرها به اندازه 84 اینچ و همچنین استفاده گسترده تر از تنظیمات گسترده ویدئو وال باشید. از طرف دیگر، استفاده از اندازه صفحه نمایش کوچکتر روند در حال تحول را پیش بینی می کند که انتظار می رود در سالهای آینده توسعه تصاعدی داشته باشد. مهم تر از همه، Power over Ethernet (POE) است که پیچیدگی ها و هزینه های مربوط به اجرای برق AC روی صفحه نمایش های کوچک را کاهش می دهد و از آنها به عنوان یک تغییر دهنده بازی یاد می شود که کاربرد گسترده تابلوهای صفحه نمایش کوچک برای قفسه های خرده فروشی و برنامه های کاربردی که پذیرای کاربران هستند را به خود اختصاص می دهد.

خدمات دیجیتال ساینیج مبتنی بر سرویس بادوام تر با SD-WAN

سرویس دیجیتال ساینیج یک راه حل مبتنی بر ابر است که مزایای مدل خدمات را برای مشتریانی که نمی خواهند در خرید و نگهداری مجوزها و سرورهای نرم افزار خود مشکل داشته باشند ارائه می دهد. این انتخاب می تواند به دلیل ترجیح یک مدل هزینه عملیاتی، کمبود کارمندان فناوری اطلاعات یا صرفا مقیاس پذیری و انعطاف پذیری ارائه شده توسط مدل OpEx باشد. آنها هنوز به خانه فیزیکی نیاز دارند و قسمت نمایشگر و پخش کننده شبکه را کنترل می کنند. اما بیشتر اگر از مدیا پلیر و صفحه نمایش استفاده می شد، گزینه “تنظیم و فراموش” می تواند به طور مؤثر مورد استفاده قرار گیرد.

نمایش شبکه هایی که از مکانهایی که به صورت 24/7 در حال اجرا هستند و فضای کافی یا چندین مکان را پوشش می دهند نمونه خوبی از موارد استفاده از سرویس های مبتنی بر سرویس کلود دیجیتال ساینیج است. نمونه آن فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن ، ایستگاه های اتوبوس ، بیلبوردهای دیجیتال 24/7 است. ارائه دهنده دیجیتال ساینیج مبتنی بر سرویس کلود دسترسی 24/7 به سرور مدیریت محتوای مبتنی بر وب (CMS) در ابر و مجوزهای نرم افزاری مجزا برای پخش کننده های رسانه ای مستقر در پایان به مشتری ارائه می دهد. کاربران یا مجریان دیجیتال ساینیج می توانند به هر دستگاه متصل شده و محتوای صفحه نمایش خود را از هر کجا اداره کنند. بطور محلی هر صفحه یا مجموعه ای از صفحات نمایش با پخش کننده رسانه مرتبط است که محتوا آن را که از CMS دریافت می کند، منتشر می کند.

قالب های رسانه ای

محتوای ساینیج عمومی همچنان به سرعت از حالت استاتیک به داینامیک تغییر می کند، با روندهایی که انتظار می رود افزایش مداوم در استفاده از فیلم Full HD 1080p  ادامه خواهد داشت. فناوری های جدید و در حال ظهور صفحه نمایش، راه حل ها همچنان به این تغییر و همچنین کاهش هزینه پردازش این سیستم ها ادامه خواهند داد. یک ابزار اضافی دیگر استفاده از فرمت های فایل از قبیل فشرده سازی ویدیویی HTML5 و H.264 است که به فضای کمتری نیاز دارد و امکان مدیریت فیلم بر روی شبکه آسانتر است.

افزایش محبوبیت راه حل های مسیریابی سه بعدی

راه حل های مسیریابی به ابزارهای گسترده تبدیل شده است تا افراد بتوانند با آسایش بیشتری از فضاهای بزرگ دولت یا ساختمانها دیدن کنند. نقشه های تعاملی سه بعدی ساختمان می تواند پین شده، زوم و چرخش شود و به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت درک کنند که در کجا هستند و می خواهند به کجا بروند. بیمارستان ها، مراکز خرید، موزه ها، نمایشگاه ها، کشتی های کروز و بسیاری دیگر از مناطق دولتی باعث پذیرش سیستم های دفاتر راه سازی دیجیتال می شوند و نقشه برداری سه بعدی عامل اصلی بسیاری از این الزامات خواهد بود.

نتیجه گیری

دیجیتال ساینیج امروز به اندازه کافی بالغ است که می تواند گزینه های قابل دسترسی و قابل اعتماد را پس از یک دهه تبدیل و توسعه سریع فراهم کند. با این حال، دیجیتال ساینیج فناوری نسبتا جدیدی را نشان می دهد که به سرعت در حال توسعه است. با ادامه تغییر و نمایش و تعویض نمایشگرها و کیوسک ها مقرون به صرفه تر می شوند، بازاریابان و سرپرستان تقریبا در هر مکانی از جمله خرده فروشی، مراقبت های بهداشتی، تولید، آموزش، حمل و نقل، سالن های پذیرایی ، محیط کار و موارد دیگر از دیجیتال ساینیج استفاده خواهند کرد و از ارتباط موثر با مخاطبان بهره مند می شوند. برای بخش دیجیتال ساینیج، توسعه بیشتر فراهم شده است و روند ساینیج هر روز تغییر می کند. فضای زیادی برای پیشرفت های جدید در این زمینه وجود دارد، زیرا کسب و کارها گزینه های خود را با توجه به دیجیتال ساینیج در نظر می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top