Loading...

6 فایده و مزیت دیجیتال ساینیج

مزیت اصلی دیجیتال ساینیج ، خواه در آموزش، بانکداری، مراقبت های بهداشتی و غیره هستید، همان چیزی است که توجه بیشتری را نسبت به علائم ایستا را به خود جلب می کند. در واقع ، مطالعات نشان داده اند که دیجیتال ساینیج :

  • بیش از 400 درصد نظرها را به خود جلب می کند.
  • احتمال ایجاد قصد خریدار را 2 برابر می کند.
  • 50 درصد زمان مشاهده را افزایش می دهد.

منظورم این است که خیلی هیجان انگیز است، درست است؟ اکنون احتمالا به دنبال دکمه “درخواست نقل قول” هستید. از آنجا که این را از سر راه برداشته ایم، اجازه دهید به شما عرض کنم که چرا تبلیغات دیجیتالی با کیفیت بالا از پوسترهای قدیمی که روی دیوار نصب کرده اید، بهتر عمل می کند. تعدادی از مزایای آن وجود دارد که با صفحه نمایش های دیجیتال و دیجیتال ساینیج همراه است.

1-ایجاد تغییرات در لحظه

نکته جالب در مورد دیجیتال ساینیج این است که می توانید آنچه را که در لحظه نمایش می دهید تغییر دهید. شرایط می تواند در جایی پیش بیاید که باید پیام خود را هنگام پرواز تغییر دهید. شاید به آخر روز نزدیک باشد و شما باید فورا شروع به فروش روی یک خط خاص از محصولات کنید.

این مسئله مشکلی نخواهد داشت زیرا نرم افزار مدرن دیجیتال ساینیج، بدون هزینه های مرتبط با آن، روشی یکپارچه و آسان برای به روز رسانی دیجیتال ساینیج ایجاد می کند. تنها چیزی که نیاز دارید چند تا شی است و شما آماده اید که بروید.

2-می توانید دیجیتال ساینیج بی شماری را از هر نقطه در سراسر جهان کنترل کنید

مهم نیست که شما ممکن است در کجای دنیا باشید، مهم نیست که چه طور شخصی سازی برای دیجیتال ساینیج خود نیاز دارید. شما می‌توانید پیام خود را فورا به روزرسانی کنید. راحتی نمایشگرهای دیجیتالی به شما کمک می‌کند کسب ‌وکار خود را بدون محدودیت راه‌اندازی کنید.

بیایید بگوییم که شما در کوبا در حال تعطیلات هستید و این کلمه را به زبان آورده اید که به روزرسانی دیجیتال ساینیج خود نیاز دارید. اما یک مشکل، شما در دفتر نیستید. این مسئله هنگام ورود به دیجیتال ساینیج مسئله ای نیست، زیرا پخش کننده های رسانه به شما اجازه می دهند صفحه نمایش های خود را از راه دور کنترل کنید. این بسیار راحت است با توجه به اینکه شما می توانید در هر زمان که می توانید بروزرسانی کنید.

3-می توانید بیش از یک پیام را در دیجیتال ساینیج خود تبلیغ کنید

نمایش تبلیغات دیجیتال به شما امکان می دهد بین چندین پیشنهاد در یک صفحه بچرخید. این به شما امکان می دهد تا تبلیغات بیشتری داشته باشید، فروش بیشتری داشته باشید و چندین رویداد را تبلیغ کنید. با استفاده از تبلیغات دیجیتال ساینیج ، شما فقط به یک پیام استاتیک محدود نمی شوید. درعوض، می توانید چندین پیام را به یک نفر اختصاص دهید.

4-افراد تبلیغات دیجیتال ساینیج را از تبلیغات اینترنتی بیشتر به یاد می آورند

یک مطالعه انجام شده توسط تحقیقات نیلسون نشان داد که 71 درصد از شرکت کنندگان گفتند: “تبلیغات در بیلبوردهای دیجیتال بیشتر از تبلیغات آنلاین است”. همچنین این مطالعه، میزان یادآوری 89 درصد را برای فعالیتهای تبلیغاتی در بیلبوردهای دیجیتالی نشان داد.

موضوع به همین جا ختم نمی شود.  مطالعه دیگری توسط Arbitron نشان داد که 70 درصد  از افراد مورد بررسی، یادآوری یک تبلیغ نمایشگر دیجیتال در ماه گذشته ، در مقابل 43 درصد در اینترنت را نشان می دهند.

صفحه های تبلیغاتی بهترین راه برای بازاریابی کسب و کار شما و جلب توجه جمعیت هدف گذاری شماست.

5-بهبود تجربه خدمات به مشتری

اعم از ویدئو وال ها، تابلوهای منو یا کیوسک، دیجیتال ساینیج می تواند تأثیر عمده ای بر تجربه مشتری شما داشته باشد. به عنوان مثال، استفاده از دیجیتال ساینیج می تواند زمان انتظار درک شده را کاهش دهد، که برای کلینیک ها و دفاتر خدمات دولتی سود خوبی است. راه حل عالی دیجیتال ساینیج، کیوسک ها هستند. کیوسک ها می توانند راهی آسان برای یافتن محصولات و خدمات بدون سردرگمی در اختیار مشتریان قرار دهند.

دیجیتال ساینیج نه تنها می تواند تجربه مشتری را بهبود بخشد و آنها را بر روی محصولاتی که می خواهند و مورد نیاز هستند، بهبود ببخشد ، بلکه آن را برای تیم سرویس مشتری نیز آسان‌تر می‌کند.

6-این مقرون به صرفه است و در واقع کار می کند

حتی اگر هزینه دستیابی به اولین دیجیتال ساینیج شما ممکن است زیاد باشد، شرکت های دیجیتال ساینیج گزینه های تأمین مالی دارند که هزینه را کاهش می دهد. با وجود گزینه های مختلف تبلیغاتی که در آنجا وجود دارد، دیجیتال ساینیج بیشترین تأثیر و مقرون به صرفگی را دارند :

دیجیتال ساینیج LED فقط با 0.15 دلار، نظر 1000 نفر  را به خود جلب می کند. در مقایسه با همین میزان جلب توجه، روزنامه ها 7.39 دلار و رادیو 5.00 دلار هزینه می کنند.

86 درصد صاحبان مشاغل که دیجیتال ساینیج جدید را نصب کرده اند، مشتریان جدیدی را که از طریق در وارد می شوند ، مشاهده کردند که 83 درصد آنها شاهد افزایش فروش هستند.

براساس تحقیقات نیلسن، فروشگاه های مواد غذایی 4/5 درصد افزایش و 33 درصد افزایش در فروش های اضافی را نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top