Loading...

فواید دیجیتال ساینیج بیمارستان برای همه

علائم بیمارستان برای کمک به افرادی که بر چیزهای دیگر متمرکز شده اند برای حرکت در یک موقعیت استرس زا و یک محیط نا آشنا بسیار مهم هستند. مسیریابی مهم است، مانند علائم درب بیمارستان که به مردم اجازه می دهد بدانند که به محل مورد نظر خود رسیده اند. با افزودن دیجیتال ساینیج به محیط بیمارستان، می توان نتایج را برای بیماران، بازدید کنندگان و کارمندان به طور یکسان بهبود داد، حتی جامعه ای که بیمارستان بخشی از آن است.

یک کاری که همه ما در مراکز درمانی انجام می دهیم صبر است، گاهی اوقات برای داشتن یک درک واضح از مکانی که در آن حضور داریم، کجا می رویم و چه چیزی را می توان انتظار داشت برای کاهش سطح استرس مهم است. دیجیتال ساینیج بیمارستان می تواند شامل سیستم های صف یا حتی یک ساعت شمارش معکوس باشد تا زمانی که به شخص بعدی کمک شود، به مردم این احساس را بدهد که حداقل کمی در تنظیم زمان کنترل داشته باشند. فقط اضافه کردن این یک چیز می تواند به مردم کمک کند تا آرام شوند و تجربه بهتری داشته باشند.

در واقع مطالعات بالینی وجود دارند که اضطراب و استرس و همچنین درک ناراحتی جسمی را می توان با حواس‌پرتی کاهش داد. دیجیتال ساینیج بیمارستان که اخبار، اخبار آب و هوا، سرگرمی و برنامه‌های خوب طراحی‌شده با نکات بهداشتی و اطلاعات مربوط به سایت را در بر دارد، اطلاعات بسیاری را برای مردم فراهم می‌کند تا آن‌ها را از هر گونه اضطراب دور کند. اصولا هرچه اطلاعات بیشتر در اختیار افراد شما باشد، آرامش بیشتری خواهند داشت.

کجا می‌توانم چیزی برای خوردن پیدا کنم؟ حمام کجاست؟ چطور می‌توانم بفهمم که کجا باید بروم، و چطور از اینجا به آنجا می‌رسم؟ مسیر بابی دیجیتال ساینیج در بیمارستان می‌توانند به همه این سوالات و موارد دیگر پاسخ دهند. قرار دادن صفحه نمایش های تعاملی یا کیوسک ها به صورت واضح در مکان‌هایی که مردم به احتمال زیاد به آن نیاز دارند و  از آنها می توانند استفاده کنند، می‌توانند به افراد یک گزینه خدمت به خود و یک حس کنترل بر شرایط به آنها ارائه کنند. دستورالعمل‌های واضح و مشخص برای هدایت راحت‌تر ساختمان استفاده کنید. شما می‌توانید گزینه‌هایی مانند برچسب QR و پیامک را برای ارسال به یک دستگاه تلفن همراه ارائه دهید تا مردم همیشه آنچه را که به آن‌ها نیاز دارند را داشته باشند. فن‌آوری‌های جدید، مانند علائم فعال شده با صدا، می‌توانند شیوع میکروب‌ها را کاهش دهند.

مسیر یابی  به روش دیجیتال به همراه یک فهرست راهنما، بار مراجعین را کاهش می دهد. این کار همچنین باعث می‌شود که کمی از فشار کار کارکنان کم شود. مراجعین و بیمارانی که خواهان راهنمایی هستند ، میزان شگفت آوری وقت کارکنان مراکز درمانی را به خود اختصاص می دهد. با تهیه این اطلاعات از طریق روش های دیگر، کارکنان می توانند بر روی خدمات شخصی تر تمرکز کنند و شما مجبور نیستید صفحه لمسی تعاملی داشته باشید. حتی ارسال نقشه بر روی علائم دیجیتال استاتیک می تواند کمک کند.

دیجیتال ساینیج بیمارستانها نیز برای کارکنان مراقبت های بهداشتی مفید است. یک حس اجتماعی و مداوم ایجاد می‌کند، که می‌تواند در محیطی که گاهی اوقات هرج و مرج ایجاد می‌کند، مهم باشد. پیام های کارمندان را می توان از اعلامیه های عمومی برای مشارکت و اطلاع رسانی به کارکنان جدا کرد و از آنجا که آنها غالبا روزانه با افراد بیمار سر و کار دارند، یادآوری های ایمنی روی صفحه ها می تواند به آرامی به مردم یادآوری کند که چه کاری باید انجام شود و همچنین این پیام را ارسال می کنند که مدیریت به سلامتی آنها اهمیت می دهد.

مزیت دیگر برای کارکنان بیمارستان، مدیریت بهتر فضا است. استفاده از علائم اتاق بیمارستانی که به سیستم های برنامه ریزی در خارج از فضاهای مشترک مانند اتاق ملاقات ها و آزمایشگاه ها گره خورده اند، پیدا کردن جلسه یا یک اتاق باز را بسیار ساده تر می کند. علائم اتاق می توانند تعاملی باشند، بنابراین برنامه ریزی می تواند درست در صفحه اتفاق بیفتد و به طور خودکار با نرم افزار تقویم هماهنگ و به روز شود یا آنها به سادگی می توانند برنامه های روزانه را در خارج از اتاق نشان دهند.

دیجیتال ساینیج ها حتی می توانند فراتر روند، شناخت دستاوردهای کارکنان، پیشرفت به سمت اهداف، سالگردها و غیره. همه دوست دارند به کاری که به خوبی انجام شده، تبریک بگویند و کارمندان بهداشت و درمان گاهی اوقات کار بسیار سختی دارند. فرصت های آموزش و صدور گواهینامه همچنین می تواند در پیام های روی صفحه نمایش ارتقا یابد و به کارکنان امکان می دهد دائما مهارتهای مورد استفاده خود را برای کمک به مردم بهبود بخشند.

جامعه بزرگتر همچنین می تواند از دیجیتال ساینیج بیمارستان بهره مند شود. شما می توانید اهداکنندگان، خیرین سرمایه دار، اهدا کردن خون و سایر برنامه های مهم عمومی را تبلیغ کنید. شاید شما کلاس ها یا کارگاه هایی را در زمینه بهداشت و ایمنی ارائه دهید. با نشان دادن پیام هایی که درمورد جوایز و کمکهای مالی که بیمارستان یا کارمندان دریافت کرده اند، نحوه تسهیل این تسهیلات با قوانین HIPAA، داستانهای موفقیت و ابتکارهای دسترسی به جامعه را به آنها اطلاع دهید.

نیازی به تلاش و کوشش پیچیده و گران قیمت برای آسانتر کردن زندگی برای هر کسی که با تسهیلات مراقبت‌های بهداشتی شما در تعامل است، نیست. شما می توانید با گرفتن یک سیستم دیجیتال ساینیج اولیه که مقیاس پذیر است شروع کنید و قابلیت ها را با گذشت زمان افزایش دهید. هدف اصلی این است که زندگی همه را کمی آسان تر و ایمن تر کنیم و دیجیتال ساینیج بیمارستان مطمئنا می تواند به انجام این کار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top