Loading...

چگونه از طریق دیجیتال ساینیج داخلی موفقیت کسب کنیم؟

پس از معرفی دیجیتال ساینیج داخلی، بازار برای هر کسب و کار ممکن به سرعت در حال افزایش است و تأثیر مثبتی در آینده خواهد گذاشت. اگر به دنبال بهترین پلتفرم تبلیغاتی هستید، به طور موثری به مشتریان خود برسید یا تجربه مشتری خود را ارتقا دهید، راه حل های دیجیتال ساینیج نیازهای تبلیغاتی مورد نیاز کسب و کار شما را انجام می دهند. این نرم افزار با نرم افزار رایگان دیجیتال ساینیج پشتیبانی می شود که از تمام اندازه های صفحه پشتیبانی می کند و امکانی را به شما می دهد که هرگز پیش از این در محتوای دیجیتال خود به کار نبرده اید.

روند دیجیتال ساینیج داخلی از بدو تأسیس، نمودارهای متمایل به بالا را از خود نشان داده است. بسیاری از شرکت ها نتوانسته اند روندهای دیجیتالی را در ارتقاء کسب و کار خود به کار گیرند. اما اکنون تقریبا همه شرکت ها دیجیتال ساینیج داخلی را ترجیح می دهند زیرا فکر می کنند ضمن تلاش برای فروش یک محصول یا خدمات، تبلیغ برند از اهمیت بیشتری برخوردار است. یک بررسی آماری اخیر می گوید بیش از 40 درصد خریداران از نمایشگرهای دیجیتال تحت تأثیر قرار می گیرند و ترجیحات در زمان خرید یعنی پس از آنکه دیجیتال ساینیج را می بینند، تغییر می کنند.

تأثیر رسانه های اجتماعی در تغییر تصمیمات خرید 44 درصد مشتریان را به خود اختصاص داده است. تقریبا 8 از 10 مشتری به دلیل دیدن تابلوهای نمایش دیجیتال وارد فروشگاه می شوند. در مطالعه‌ای که توسط Arbitron در سال 2010 انجام شد، آمریکایی‌ها عاشق این دیجیتال ساینیج هستند و به جمعیت عظیمی می‌رسد.

آنها چنین محتوای دیجیتالی را بیشتر از تبلیغاتی که از طریق منابع دیجیتال نشان داده شده است، به خاطر می آورند. سرانجام، 72 درصد از مردم به دلیل مثبت بودن و علاقه ای که در ذهن مصرف کننده ایجاد می کنند، به دیجیتال ساینیج داخل خانه رای مثبت می دهند و همچنین تصمیم خرید آنها را با سود تغییر می دهند. شما به رفتار مصرف کننده نگاه می کنید و مصرف کنندگان به عملکرد و کیفیت برند شما نگاه می کنند.

مزایای دیجیتال ساینیج داخلی

تبلیغات سیگنال دیجیتال داخلی بخشی از نیازهای روزمره تجارت شما است. با گذاشتن ردپای قابل توجه در تعامل با مشتری، مزایای اثبات شده ای را به تجارت شما ارائه می دهد. همچنین بر فناوری پیشرفته و کاربردی متمرکز شده است، جنبه قیمت گذاری را کاهش می دهد و عملکرد لبه بالایی را به محیط کار و رفتار مصرف کننده می بخشد.

1.رها کردن بدون هیچ گزینه ای:

ممکن است برخی از مشاغل امکان نمایش تبلیغات دیجیتال در فضای باز را نداشته باشند زیرا ممکن است برخی از شرکتها در جغرافیای مختلف اجازه نمایش دیجیتالی در فضای باز را نداشته باشند، چرا که قوانین آنها اجازه چنین کاری را نمی دهد. در چنین مواردی، تبلیغات دیجیتال ساینیج داخلی ساختمان فقط به شما کمک می کند. در صورت داشتن مغازه در یک بازار بزرگ ، نگه داشتن تابلوهای دیجیتالی داخلی باعث جذب مشتری می شود و می تواند منجر به ایجاد مشتری بدون واسطه نیز شود.

2.مزایای مشتریان و کسب و کارها:

دیجیتال ساینیج داخل ساختمان طیف وسیعی از مزایای تشویق تجارت را به همراه دارد.

برای کسب و کار

نرخ زمان سپری شده مشتریان در فروشگاه ها تا 30 درصد افزایش می یابد

در هنگام پرداخت، مدت زمان انتظار مشتریان با تابلوهای جذاب دیجیتال 35 درصد کاهش می یابد

حجم فروش 31.8 درصد افزایش می یابد و میانگین مبلغ خرید 29.5 درصد افزایش می یابد

برای مشتریان

دیجیتال ساینیج داخلی به مشتریان امکان می دهد فهرست های دیجیتالی را مرور کرده و بدون انتظار برای راهنمایی فروشنده اقدام به خرید کنند.

اگر این فست فود باشد یا منوهای دیجیتالی رستوران در کاهش صف کمک می کند

نمایشگرهایی که دارای صفحه لمسی هستند، نقشه های بصری و کنترل شده از حرکات را ارائه می دهند که کاربران را با هدایت مناسب از مکانی که می خواهند به دست می آورند.

3.مقرون به صرفه است:

قیمت دیجیتال ساینیج داخلی در حال سقوط است زیرا تولید کنندگان و شرکت های جدید با سیل در بازار و ایجاد صفحه های با کیفیت بالا از هر زمان دیگر قابل دسترسی هستند. معرفی فناوری جدید همچنین باعث کاهش قیمت مدل ها یا محصولاتی می شود که قبلا معرفی شده اند.

4.فناوری دقیق:

با داشتن محتوای شگفت انگیز و دلپذیر، می توانید الگوی تبلیغاتی خود را مطابق با فصول و سناریوها تغییر داده و برای مشتریان خود نمایش دهید.

با ادغام دوربین های هوش مصنوعی و دوربین های تشخیص چهره، فناوری دیجیتال ساینیج می توانند مشتریان را شناسایی کرده و به صورت اسلایدها مناسب ترین مطالب را مطابق با سن و تاریخ خرید معرفی کنند.

ارائه قابلیت های تحلیلی به شما امکان می دهد تا رفتار افراد درگیر شده با دیجیتال ساینیج خود را ردیابی کنید و به شما در افزایش اثربخشی مطالب کمک می کند. اما باید درک کنید که بسیاری از این ویژگی ها به خوبی در سازگاری با پلیر و نرم افزاری که استفاده می کنید کار می کنند.

3 نکته موفق برای دیجیتال ساینیج داخلی

هر کسب و کاری که می خواهد در  رتبه بالای فناوری مانند دیجیتال ساینیج باقی بماند، درک مفهوم استفاده از سرویسی که بدون واسطه کار می کند، درک این مسئله مهم است که دیجیتال ساینیج چقدر با کسب و کار شما کار می کند. فاکتورهای خاصی وجود دارد که باید هنگام استقرار دیجیتال ساینیج در کسب و کار خود آنها را رعایت کنید. به حداکثر رساندن فضای کسب و کار، برندینگ و پیام رسانی.

1.حداکثر رساندن فضا:

این فاکتور باید در نظر گرفته شود تا خرده فروشان بیشترین استفاده را از دیجیتال ساینیج داخل ساختمان داشته باشند. اگر آنها به خوبی از آن استفاده کنند، به حداکثر رساندن درآمد به تدریج طی چند ماه از اجرا کمک می کند. اما قبل از ترکیب، باید چند سؤال از خودتان بپرسید. مشتریان شما کجا دوست دارند بروند یا کدام بخش را ترجیح می دهند راه بروند، آیا مشتریان نمایشگر را می بینند و کدام قسمت از فروشگاه حواس پرتی خواهد داشت.

همچنین اگر خرده فروشان از ابزارهای IoT مانند سنسورها استفاده کنند، برای به حداکثر رساندن فضای دیجیتال ساینیج مفید هستند زیرا سنسورها می توانند به راحتی رفتار مشتری را نسبت به یک مارک تشخیص دهند و اینکه چگونه خرده فروشان بر نحوه رفتار عبور مشتریان از فروشگاه دست می یابند، به حداکثر برسانند.

2.برندینگ:

برندسازی تصویر کسب و کار شما را بهبود می بخشد و با مشتری رابطه خوبی برقرار می کند. اکنون با روبرو شدن دیجیتال ساینیج داخلی، نمایشگرهای فیزیکی رو به کاهش است و در بازار بسیار زیاد است. به عنوان مثال، محتوای ضعیف نمایش داده شده با استفاده از دیجیتال ساینیج در هر منطقه با نمرات بالایی از نمایشگر فیزیکی با همان محتوای ضعیف، در یک بازار بزرگ. برای اینکه دیجیتال ساینیج با برند شما خوب کار کنند، باید برای خودتان به سؤالات زیر پاسخ دهید:

چقدر می توانید برند خود را توصیف کنید؟

نمایشگر شما چگونه باید با برند شما مطابقت داشته باشد؟

محتوای شما چقدر مؤثر و چقدر شبیه است؟

شما از چه روش‌هایی برای نمایش دیجیتال ساینیج استفاده می‌کنید تا برند خود را تبلیغ کنید؟

3.پیام رسانی:

مهمترین نیاز به دیجیتال ساینیج، محتوا است. کاربران، که در انتخاب سخت افزار و نرم افزار کارآمد ناکام هستند، همچنین نمی توانند اهمیت و ضرورت توسعه محتوای چشمگیر را درک کنند. محتوای خوب باید از سؤالات ساده اما سریع شروع شود، مانند اینکه مخاطب مورد نظر شما کیست، چه نوع محتوا با مخاطب شما طنین انداز می شود، چگونگی توسعه محتوای جذاب و چگونه مسئولیت توسعه محتوا را بر عهده می گیرد.

محتوا فقط وقتی به خوبی مدیریت می شود، به روز می شود و به صورت آنلاین فعال می شود بهترین کیفیت نامیده می شود. فقط چنین محتوا به خوبی با مخاطبان شما ارتباط برقرار می کند و آنها را به سمت عملی سوق می دهد. اگر می توانید پیام رسانی و برندینگ خوبی را با مکان مناسب تهیه کنید، می توانید دیجیتال ساینیج داخلی موفقی را ایجاد کنید.

نتیجه:

دیجیتال ساینیج داخلی روند فعلی و آینده تبلیغات و رونمایی برند است. همگام ماندن با تکنولوژی روزافزون باعث رشد کسب و کار و برند شما در کنار هم می شود و تأثیر مثبتی را در بین مشتریان ایجاد می کند. نمایش محتوای مناسب اولین قدم برای دستیابی به تبلیغات موفق تجاری خواهد بود. محتوای دیجیتال ساینیج خود را پر جنب و جوش نگه دارید تا مشتریان شما با هر بار مشاهده محتوا روی علائم هنگام بازدید از مکان شما را پیدا کنند، جالب باشد. درک رفتار مصرف کننده به شما کمک می کند تا دیجیتال ساینیج داخلی را برای کسب و کار خود برنامه ریزی کرده و یک بانک اطلاعاتی مصرف کننده سالم برای بدست آوردن محصولات یا خدمات بعدی تولید کنید.

سؤالات متداول

1. تفاوت بین علائم سنتی و دیجیتال ساینیج در فضای داخلی مدرن چیست؟

علائم سنتی معروف به علائم استاتیک و دیجیتال شناخته شده به عنوان پویا، هنگامی که با علائم استاتیک مقایسه می شود ، دست زدن به علائم پویا بسیار ساده است و به شما امکان می دهد در هر زمان هر محتوایی را به روز کنید. علائم پویا در مقایسه با علائم استاتیک سنتی جذابیت و مقرون به صرفگی به شما می دهد.

2.آیا دیجیتال ساینیج برای رشد کسب و کار من مفید است؟

اگر درگیر کسب و کاری هستید که نیاز به ارتقاء و تبلیغات مکرر دارد، پس محتوای شما نیز باید مطابق استراتژی بازاریابی دیجیتال شما تغییر یابد. در چنین مواردی، انتخاب کردن دیجیتال ساینیج بسیار جالب است که می توان از آن استفاده کرد. دیجیتال ساینیج یک بستر عالی برای آموزش مشتریان خود در مورد برند، محصول یا خدمات شما، در عین حال، انتقال اطلاعات مهم از طریق ایجاد محتوای به یاد ماندنی است که جلوه ای از برند شما را در ذهن آنها می گذارد.

3.از چه نوع محتوایی می توانم برای دیجیتال ساینیج موفق استفاده کنم؟

شما به کمک دیجیتال ساینیج قادر به نمایش متن، تصاویر، تصاویر گرافیکی، فیدها و مواردی از این دست هستید که برای جذب مخاطبان خود احساس ضروری می کنید. ایده های خود را آماده کنید یا اگر یک سازنده محتوای خوب دارید که مهارت های خلاقانه و ارائه خوبی دارد، محتوای خود را ایجاد کنید یا به بهترین شرکت دیجیتال ساینیج برای ایجاد نقاط محتوا برای استفاده از دارایی های شما کمک کند. ثبت نام دیجیتال به شما کمک می کند تا مطالب آموزنده یا تصاویر را به روشی بهتر به نمایش بگذارید. شما می توانید از این دیجیتال ساینیج به عنوان یادآوری، ارسال اطلاعات به کارمندان، برای نمایش توصیفات / گزارش های مشتری و غیره استفاده کنید.

4.آیا دیجیتال ساینیج از مقیاس پذیری پشتیبانی می کند؟

البته راه حل های دیجیتال ساینیج مقیاس پذیر هستند و از رشد تجاری شما بطور گسترده پشتیبانی می کنند. شما می توانید اهداف تجاری خود را تعیین کرده و از دیجیتال ساینیج برای رفع نیازهای تجاری و انتظارات تبلیغاتی خود استفاده کنید. دیجیتال ساینیج داخلی با تغییر فن آوری در هم آمیخته و با ارائه گزینه های فوق العاده معمولی کمک می کند. با یک طراحی واحد می توانید اندازه های مختلف فریم در محتوای خود را در اندازه های مختلف صفحه نمایشگر دیجیتال ایجاد کنید. این به نوبه خود موجب صرفه جویی در هزینه های تبلیغ برند شما نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top