Loading...

سوپر مارکت زنجیره ای آلبرت هایژن هلند دیجیتال ساینیج را آزمایش می کند

آلبرت هایژن بزرگترین زنجیره سوپرمارکت در هلند (با نزدیک به هزار شعبه) است و به همین ترتیب این شرکت می خواهد یک مبتکر در بازار هلند باشد. این کمپین به عنوان مفهوم Echt Vers خوانده می شود که به معنای واقعی کلمه به مفهوم “تازه به معنای واقعی” ترجمه می شود. هدف این است که با استفاده از دیجیتال ساینیج به جای متریال چاپ برای نشان دادن منبع و منشا میوه ها، سبزیجات و غیره را به مراجعان خود منتقل کنیم.

شرکت انتخاب شده : Creative Action Holland B.V، روتردام، هلند

محل برگزاری : Albert Heijn Vers Hoofddorp، هوفدورپ، هلند

پروژه : Echt Vers در آلبرت هایژن و هوفدورپ

رده : محیط های خرده فروشی

پیش زمینه

با کمپین Echt Vers هویت جدیدی از برند به وجود می آید که در آن آلبرت هایژن از هویت، رویکرد و استراتژی متفاوت بصری استفاده می کند. این همچنین بدان معنی است که ما مجبوریم انیمیشن های خود را متناسب با این هویت جدید تطبیق دهیم و تیم طراحی ما با تیم بازاریابی آلبرت هایژن همکاری نزدیک داشته تا اطمینان حاصل کند که نتیجه منعکس کننده ایدئولوژی و دستورالعمل های آلبرت هایژن است. هر هفته، تیم بازاریابی آلبرت هایژن تبلیغات و ایده های جدیدی را برای محصولات فصلی ارائه می داد و ما در Creative Action اینها را به انیمیشن های چشم نواز ترجمه می کردیم.

چالش ها

برای تبدیل این کمپین به یک پروژه موفقیت آمیز دیجیتال ساینیج، ما مجبور شدیم همه گزینه ها و مکان های موجود برای مکان های نمایشگر را ارزیابی کنیم. معیارهای اول این بود که قرار دادن صفحه باید یک هدف داشته باشد، خواه برای جلب مشتری برای خرید یک محصول خاص یا افزایش آگاهی از تازه بودن محصولات باشد. در نهایت، ما تصمیم گرفتیم که صفحه نمایش را در مکان های ضروری قرار دهیم و اغلب مشتریان ما از مکان هایی مانند منطقه تولید، نانوایی، صندوق پول و جلو مغازه بازدید می کنند. نمایشگرها در مکان های استراتژیک قرار می گیرند که در آن ترافیک زیاد است و جاهایی که تازه بودن محصول برای تصمیم گیری مشتری ضروری است. اولین مکان در مکان هوفدورپ قرار داشت که در حال حاضر دارای 18 نمایشگر است. این اولین قدم در مرحله گسترش شبکه بود. در تصویر ویترین می توانید ببینید که چگونه این مفهوم در واقعیت به انجام رسید.

راه حل

ما برای مدیریت محتوای ارسال شده به این نمایشگرها از CASS Red ™ ، CMS در راه حل دیجیتال ساینیج  Creative Action  استفاده کردیم. در CMS، ما بین مکان های بزرگ، متوسط و کوچک تفاوت قائل می شویم. این کار به منظور ایجاد تفاوت در محتوا انجام شده است، زیرا همانطور که انتظار می رود، یک مکان کوچک به اندازه یک مکان بزرگتر، صفحه نمایش نخواهد داشت. در حال حاضر، ما تنها نرم افزاری را داریم که می تواند سوئیچینگ محتوای ad-hoc را ارائه دهد. ما این کار را با استفاده از کنترل از راه دور انجام می دهیم. برای توضیح این ویژگی، از مثال زیر استفاده خواهیم کرد:

اگر محتوای A در کانال 1 است و می خواهید به کانال B روی کانال 13 بروید ، می توانید با استفاده از کنترل از راه دور ما به این کانال بروید. این ویژگی، کانال های درخواستی گفته می شود. مدیا پلیر ما در حال حاضر می تواند حداکثر 999 کانال با محتوا را در اختیار داشته باشد و این کانال های درخواستی حتی می توانند به صورت آفلاین کار کنند.

نتایج

بازخورد ما از صاحبان فروشگاه بسیار مثبت است. با خرابی کمتر از 0.5 درصد، تضمین می کنیم و به محض تهیه سخت افزار و نرم افزار خوب، از بین می روند. آلبرت هایژن تحقیقات رسمی بازار را برای ارزیابی بازخورد مشتریان بازدیدکننده انجام نداده است، اما مدیران فروشگاه اظهار داشته اند که مردم از این واقعیت که نمایشگرها آنها را به یاد تبلیغات جدید، دستور العمل ها، ایده های آشپزی و غیره می اندازد، قدردانی می کنند. آلبرت هایژن در محل Krimpen a /d اظهار داشته است که استقرار این صفحه نمایش، آنها را به مکانی مدرن شده که مشتریان در آن از سرگرمی بیشتری در محیط خرده فروشی برخوردار هستند، افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top