Loading...

دیجیتال ساینیج All-in-one برای محیط های شرکتی

هدف ایجاد یک سیستم دیجیتال ساینیج چند منظوره و منحصر به فرد است. این راه حل نوآورانه توسط چندین شرکت Fortune 500 از نظر زیبایی شناختی و عملکردی نسبت به Apple iPad ترجیح داده می شود. IAdea XDS-1078/1088 از یک صفحه لمسی  10 اینچی با روشنایی بالا، یک دیواره داخلی با شکاف صفر ساخته شده است، انتقال توان الکتریکی بر بستر شبکه (PoE) برای نصب کاربر پسند، یک خواننده RFID / NFC برای شناسه شخصی و نسخه Google Android که کاملاً با سیستم های مدیریت محتوا سامسونگ،  MagicINFO Scala و بسیاری دیگر کار می کند.

شرکت انتخاب شده : شرکت IAdea، تایپه، تایوان

مکان: IAdea XDS-1078/1088 دیجیتال ساینیج All-in-one، تایپه ، تایوان

پروژه: IAdea XDS-1078/1088 دیجیتال ساینیج All-in-one

رده : محیط های شرکت

پیش زمینه

دیجیتال ساینیج در حال ورود به مرحله‌ای هستند که بهره‌وری را افزایش می‌دهد و تجربیات را برای همه تقویت می کند. انتظار می رود اطلاعات مربوطه را در هر نقطه تصمیم گیری ارائه دهد تا انتخاب های بهتری انجام شود. این بدان معنی است که صفحه نمایش های کوچک با اطلاعات محلی و شخصی شده در بازاری که در حال حاضر تحت سلطه نمایشگرهای بزرگی است که اطلاعات پخش عمومی را در اختیار دارند، اهمیت پیدا می کنند. XDS1078 / 1088 برای پر کردن بخش ویژه ای از بازار ایجاد شده است.

چالش ها

این محصول از نظر استراتژیک برای حل اکثر مشکلات موارد استقرار در اطراف صفحه نمایش کوچک قرار دارد. ما به برجسته ترین نمایشگرها و تبلت های کوچک موجود در بازار نگاهی انداختیم و هر دلیلی را برای عدم موفقیت آنها به عنوان وسیله مستقر در سطح عمومی یافتیم. ما با داشتن یک صفحه نمایش روشن و حساس به لمس، به هر مسئله رسیدگی کردیم. یک دیواره داخلی با شکاف صفر ساخته شده یکپارچه، زیبا و کاربردی که هنگام نصب بر روی پارتیشن شیشه ای عالی به نظر می رسد. یک اتصال شبکه مطمئن و قابل اعتماد که جایگزین Wi-Fi شکننده و متناوب می شود و با استفاده از آخرین فناوری PoE نیرو را تأمین می کند.

راه حل

داشتن طراحی سخت افزاری مناسب تنها اولین قدم است. نوآوری واقعی ما عمیق تر از چیزی است که چشم ها را خیره کند. ما میلیون ها خط کد منبع Android را مرتب کردیم و با درج ده ها پیشرفت در سیستم عامل در حال حاضر قدرتمند، قوی ترین پلتفرم دیجیتال ساینیج صنعت را مهندسی کردیم. ما بیشتر به این نتیجه رسیدیم که این پلتفرم فقط عالی نباشد، بلکه مورد تأیید ده ها نفر از فروشندگان دیجیتال در بازار CMS، از جمله سامسونگ، Scala ،Signagelive و غیره تایید شده‌است.

نتایج

XDS-1078/1088 با اعلام همکاری با سامسونگ برای معرفی XDS-1078 / M به عنوان جایگزینی برای نمایشگر هوشمند 10 اینچی خود، به سریعترین محصول در تاریخ IAdea تبدیل شده است. چندین مدل بعدی پس از موفقیت شکستن رکورد برنامه ریزی شده است. XDS-1078 همچنین توسط Barkaden ، یک میله ورزشی امروزی واقع در Skien، نروژ انتخاب شد.

با توجه به سیستم های توزیع کننده محلی Scandec Systems ،Iddea، صفحه نمایش لمسی XDS-1078 IAdea راه حل ایده آل برای نصب است زیرا با صفحه نمایش لمسی خود راحت ترین تجربه کاربری را ارائه می دهد. انتقال توان الکتریکی بر بستر شبکه(PoE) و قابلیت های ارتباط اختیاری نزدیک میدان (NFC) بیشترین انعطاف پذیری را برای استفاده ارائه می دهد، هر چه اولویت مشتری باشد، و میله‌های چراغ LED قابل‌برنامه‌ریزی (در هر دو طرف دستگاه) می‌تواند به هزاران رنگ برای محل انتخاب، بسته به حالتی که سعی دارند ایجاد کنند، تنظیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top