Loading...

چگونه دیجیتال ساینیج می تواند به کاهش منحنی ویروس کرونا کمک کند؟

در حالی که همه ما از راه دور در حال حل و فصل وظایف خود در محل کار هستیم، واقعیت این است که شیوع ویروس کرونا (Covid-19) به آرامی شروع به از بین رفتن می کند. برای بسیاری از ما، درک این مسئله که چگونه یک ویروس ساده می تواند دنیای مدرن ما را متوقف کند، سخت است.

از آنجا که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها و سازمان بهداشت جهانی خستگی ناپذیر برای ایجاد واکسن برای این بیماری کار می کنند. متخصصان بهداشت در مورد آنچه که ما برای کمک به کاهش منحنی شیوع ویروس کرونا باید انجام دهیم، واضح است. ما بارها و بارها آن را مانند شکستن یک رکورد شنیده ایم : دوری اجتماعی و انجام بهداشت شخصی خوب است اما هنگامی که یک فرد معمولی هر ساعت سطوح آلوده زیادی را لمس می کند، چگونه می توانیم اهمیت تغییر این عادت ها را دوباره تکرار کنیم؟

آگاهی و آموزش

تکرار کلید موفقیت است. اگر چه این یک حس مشترک به نظر می‌رسد اما یک یادآوری مداوم به حرکت بیشتر در این نقطه کمک می کند. شهر، ایالت و دولت فدرال شروع به ارسال آگهی های استاتیک کرده اند و به مردم یادآوری می کنند که چه کاری باید انجام دهند تا هم از خود محافظت کنند و هم از انتشار آن جلوگیری کنند. اما به دلیل اینکه این اوضاع به دفعات تغییر می کند، مقامات دولتی برای به روز بودن این مطالب به نظر می رسد این کار برایشان چالش برانگیز باشد.

چگونه دیجیتال ساینیج نقش ایفا می کنند

کسانی که در صنعت دیجیتال ساینیج هستند یک فرصت منحصر به فرد برای کمک به ایجاد تغییر دارند. امروزه میلیون ها صفحه دیجیتال ساینیج لابی های فضاهای عمومی در سراسر جهان به نمایش در می آیند. بسیاری از آنها با سیستم های مدیریت محتوا مبتنی بر ابر کار می کنند و به ناشران محتوا اجازه می دهند تا محتوا را از هر جایی در لحظه پخش کنند.

این تعداد زیاد از صفحه نمایش های مبتنی بر ابر در عرصه عمومی باعث شده است تا دیجیتال ساینیج به یک پلتفرم پخش در لحظه شبیه به تلویزیون، رادیو و وب تبدیل شوند. این نرم افزار در پشت بسیاری از این نمایشگرها به ناشران محتوا امکان انعطاف پذیری برای هدف قرار دادن پیام رسانی به هر مکان یا منطقه جغرافیایی را می دهد.

ما به عنوان مدیران شبکه های دیجیتال ساینیج، این قدرت را داریم که پیام های مرتبط، دقیق و به روز شده را در لحظه پخش کنیم. این اطلاعات می تواند به آموزش عموم مردم در مورد آنچه که باید امروز برای محافظت از خودشان انجام دهند، کمک کند.

اگر یک شبکه دیجیتال ساینیج را مدیریت می کنید، شرکت Ping HD که سرویس کامل راه حل های دیجیتال ساینیج را ارائه می دهد، چند تم دیجیتال ساینیج کرونا ویروس (COVID-19) را به صورت رایگان تهیه کرده است که می تواند به شما در گسترش فوری این کلمه کمک کند. با هم، ما می توانیم به کاهش سرعت همه گیر ویروس کرونا کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top