Loading...

دیجیتال ساینیج هولوگرافیک به استونی می رسد

هولوگرام ها معمولا یک همراه طبیعی برای دیجیتال ساینیج ها هستند. آنها می توانند یک نمایش را زنده کنند و به آن احساس ببخشند و شما به جای مشاهده یک فیلم یا تصویری روی یک سطح صاف، یک شخص واقعی یا شی را دنبال کنید. این به نوبه خود می تواند به درگیر شدن و بالا بردن احساسات مخاطب کمک می کند.

الیزا شرکت برتر مخابراتی استونی، اخیرا در زمینه فناوری هولوگرافی برای تبلیغ یک سریال تلویزیونی اقدام به آزمایش کرد.

براساس ویدئویی از شرکت JCDecaux استونی، یکی از شرکت های زیر مجموعه تبلیغ کننده در فضای باز مشارکت کرده است تا راه اندازی سریال تلویزیونی Reetur (خائن) خود را تبلیغ کند.

الیزا با فناوری هولوگرافی تامین کننده هلویژن برای استقرار نمایشگر مجازی دو طرفه در پایتخت شهر تالین همکاری داشت. این نمایشگر خود بازیگر نقش اصلی نمایش را به اجرا می گذارد و مستقیما به افرادی که به سمت نمایشگر راه می روند، نگاه می کند و سپس یک دوربین را بیرون می کشد و عکس می گیرد. این نمایشگر همچنین برای تقلید از لنز دوربین، تصویری فوری را نشان می دهد.

این نمایشگر در داخل ایستگاه اتوبوس مستقر شده و توجه عابران را به خود جلب می کند ، که غالبا برای گرفتن عکس از این “خائن”، اغلب تلفن های خود را بیرون می آورند.

JCDecaux در گذشته کمپین های هولوگرافیک را برای تبلیغ نمایش های تلویزیونی و فیلم ها در کشورهای مختلف مستقر کرده است. به عنوان مثال، این شرکت نمایشگری را ایجاد کرده است که گلبرگ های گل سرخ چرخان را نشان می دهد که به آرامی ستاره نسخه روسی سریال “The Bachelor” را نشان می دهد. در کمپین دیگری ، JCDecaux با ساخت یک کوسه مجازی که به صفحه حمله می کند و جلوه ای از ترک خوردگی شیشه ای هولوگرافی را ایجاد می کند، فیلم “مگ” را تبلیغ کرد که گویی کوسه در حال از بین بردن نمایشگر است.

شرکت های دیگر نیز از صفحه نمایش های هولوگرافی برای افزایش جذب مخاطبان استفاده می کنند. شرکت پورتل هولوگرام به تازگی نمایشگرهایی را راه اندازی کرده است که می تواند به افراد، تصاویر 4k تعاملی یا محتوای هولوگرام از پیش ضبط شده را نمایش دهد.

شما می توانید کمپین هولوگرافی استونی را در لینک ویدئو زیر مشاهده کنید.

https://www.aparat.com/v/gmL49

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top