Loading...

دیجیتال ساینیج تعاملی می تواند تجارت شما را متحول کند

برای جذب مشتری های بومی و دیجیتالی امروزی، فروشگاه های سنتی نیاز به پذیرش فناوری و زیرساخت هایی دارند که خرید آنلاین را بسیار موفق کرده است.

در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی، تجارت الکترونیکی می تواند طیف گسترده تری از محصولات ، قیمت های پایین تر و راحتی بیشتری را ارائه دهد. خریداران آنلاین می توانند در هر زمان و مکانی با استفاده از تلفن های خود، بلندگوهای هوشمند یا تبلت ها، فهرست خود را مرور و خرید کنند. دیجیتال ساینیج در فروشگاه هوشمند یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای ارائه یک تجربه واحد است که هم جنبه های فیزیکی و هم دیجیتال را در خود جای داده است. راه حل های مدرن دیجیتال ساینیج چیزهای زیادی برای عرضه به خرده فروشان و مشتریان خود دارند.

تعاملی

دیجیتال ساینیج مدرن بیش از یک ویدئو وال ساده را ارائه می دهند که یک حلقه از اطلاعات را از طریق مدیا پلیر نشان می دهد. امروزه فناوری فروشگاه اینترنتی کاملاً تعاملی است و مشتریان را ترغیب می کند تا از آنها برای اهداف متنوعی استفاده کنند ، از جمله اشتراک در رسانه های اجتماعی.

  • جذب مشتری : دیجیتال ساینیج تعاملی به خوبی طراحی شده در ورودی فروشگاه یا ویترین توجه رهگذران را به خود جلب کرده و آنها را ترغیب به ورود به فروشگاه می کند.
  • مرورگر : دیجیتال ساینیج برای ارائه اطلاعات مربوط به محصول ایده آل است. مشتریان می توانند به همان روشی که در وب یا از طریق یک اپلیکیشن انجام می دهند، جستجو یا مرور کنند. دیجیتال ساینیج همچنین می تواند مواردی را بر اساس تبلیغات فعلی و در صورت لزوم، تاریخچه خرید و جستجو شخصی مشتری به آنها توصیه کند. طیف کاملی از مطالب نمایش داده می شود، از جمله تصاویر دیجیتال و فیلم.
  • مسیریابی : مستقیما مشتریان را با استفاده از نقشه تعاملی مستقیم به موارد خاص مورد نظر خود هدایت کنید. این جزئیات بسیار بیشتر از یک نقشه استاندارد ارائه می دهد و همچنین می تواند شامل اطلاعات موجودی باشد و در صورت عدم دسترسی به کالاها در حال حاضر به مشتریان هشدار می دهد.
  • خرید : دیجیتال ساینیج می توانند بخشی از فرآیند پرداخت شوند. به جای انتظار در صف پرداخت، مشتری می تواند با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود با دیجیتال ساینیج پرداخت کند.
  • سرگرمی ! : یکی از مهمترین بخش های دیجیتال ساینیج، ایجاد تجربه های سرگرم کننده است که مشتریان از بازی با آنها لذت می برند. اگر تنها چیزی را که می خواهند تکمیل خرید باشد، می توانند سریعتر و ارزانتر آنچه را که می خواهند بصورت آنلاین خریداری کنند : اگر تلاش می کنند به فروشگاه شما بیایند، احتمالا می خواهند خرید یک فعالیت تفریحی باشد.

رابط کاربری خلاقانه

خریداران از طریق تعامل با دیجیتال ساینیج هوشمند از راه هایی خلاقانه، سرگرم کننده و بصری لذت می برند. فروشگاه ها می توانند به جای استفاده از کیبورد و ماوس، طیف گسترده ای از گزینه های جالب و جذاب را به مشتریان خود ارائه دهند.

  • لمسی: اکثر دیجیتال ساینیج هوشمند از صفحه نمایش لمسی به عنوان رابط کاربری اصلی استفاده می کنند. مشتریان در حال حاضر با صفحه نمایش لمسی آشنا هستند و استفاده از این موارد را آسان می یابند. طراحی آنها بسیار ساده است، زیرا به طراحی دستگاه های تلفن همراه شباهت دارند.
  • بارکد: در اختیار داشتن یک اسکنر بارکد این امکان را به شما می دهد تا دیجیتال ساینیج ها محصولات را شناسایی کرده و اطلاعات اضافی را نیز نمایش داده یا اجازه خرید از این طریق نمایش داده شود.
  • صدا: با تبدیل شدن اسپیکرهای هوشمند به جریان اصلی، مشتریان همانطور که در هنگام مکالمه با یک دستگاه، حتی در یک مکان عمومی، خجالت نمی کشند، آنها دوست دارند از آنها سؤال بپرسند و دستگاه با آنها صحبت کند.
  • دوربین: ایجاد یک دوربین به رابط گرافیکی کاربر اجازه می دهد تا دیجیتال ساینیج شامل انواع قابلیت های جالب باشد. به عنوان یک ردیاب حرکتی استفاده می شود و دستگاه را قادر می سازد هنگام شناسایی مشتری که در حال گذر یا در حال مشاهده آن است، از خواب بیدار شود و آنها را درگیر مکالمه کند. همچنین می تواند از تصاویر مشتری برای ایجاد محتوای بصری شخصی مانند توصیه های محصول یا تصاویر سرگرم کننده استفاده کند.
  • دستگاه های تلفن همراه: با استفاده از کد QR ، مشتریان یا کارمندان می توانند یک دیجیتال ساینیج را به دست گیرند و از دستورات یا حرکات ساده برای تعامل با آن استفاده کنند. آنها همچنین می توانند محتوا را در دستگاه خود مانند اطلاعات مربوط به محصول، کوپن های دیجیتال یا حتی آیتم هایی را در یک سبد خرید آنلاین قرار دهند.

تجارت یکپارچه

جایی که دیجیتال ساینیج تعاملی به خودی خود توانایی ترکیب تجارت الکترونیکی و عناصر فیزیکی را دارد، سفر مشتری به طور فزآینده ای پیچیده می شود و شامل چندین لمس در سیستم عامل های متعدد است. بازدید از فروشگاه می تواند در تاریخ دفعه بعدی یک خرید آنلاین به پایان برسد.

  • راهرو بی پایان: نرم افزار دیجیتال ساینیج می توانند اطلاعات مربوط به مواردی را که در قفسه ها نیستند نشان دهند. مشتریان می توانند ببینند که چه کالایی در انبار است اما نمایش داده نمی شود یا اینکه در فروشگاه دیگری موجود است یا خیر. آنها می توانند بلافاصله کالای مورد نظر خود را خریداری کرده و آن را جمع آوری کرده یا آن را تحویل دهند.
  • پنجره خریدی که کار می کند: قرار دادن یک دیجیتال ساینیج در یک پنجره فروشگاهی به مشتریان این امکان را می دهد تا بدون چرخ زدن و حتی ورود به فروشگاه خرید کنند. این امر مشتریان را قادر می‌سازد که به سرعت یک چیز را بخرند. از همه مهمتر، 24/7 کار می کند، حتی زمانی که فروشگاه بسته است.
  • ادغام با دستگاه های تلفن همراه در فروشگاه: بسیاری از مشتریان در حال حاضر از تلفنهای خود برای خرید مقایسه و تحقیق در مورد محصول استفاده می کنند ، بنابراین این امر در تمایلات طبیعی آنها نقش دارد. کدهای QR مشتریان را قادر می سازد تا اطلاعات مربوط به محصول یا کوپن را در تلفن های خود دانلود کنند. این امر آنها را ترغیب به خرید بعدی می کند حتی اگر در فروشگاه هم خرید نکنند.
  • مدیریت محتوای آسان: دیجیتال ساینیج مبتنی بر ابر می توانند به صورت لحظه ای بروزرسانی شوند تا آخرین پیشنهادات و قیمت ها یا موارد تبلیغی را نمایش دهند. محتوایی که قبلا برای وب، موبایل، تلویزیون یا سایر رسانه ها ایجاد شده است، برای اطمینان از سازگاری و کاهش هزینه استقرار و نگهداری محتوا می تواند دوباره مورد استفاده مجدد یا به راحتی تغییر شکل داده شود.
  • ادغام با زیرساخت های تجارت الکترونیکی: انجام خرید با استفاده از یک دیجیتال ساینیج تعاملی باید به سادگی انجام خرید از طریق هر روش آنلاین دیگری باشد. دیجیتال ساینیج باید به همان زیرساخت های تجارت الکترونیکی همانند وب سایت یا اپلیکیشن موجود دسترسی داشته باشد و اطمینان حاصل کند که این یک روند آشنا برای مشتریان است و به همان روش انجام می شود.

مزایا برای کارمندان فروشگاه

یکی از مهمترین فایده های استفاده از فناوری درون فروشگاهی این است که به کارکنان فروشگاه و همچنین مشتریان کمک می کند. دیجیتال ساینیج هوشمند می توانند کارهای زیادی را به عهده بگیرند، همچنین ابزارهای جدیدی را در اختیار کارکنان فروش می گذارند. این تأثیر قابل توجهی در کل تجربه فروشگاهی دارد. تفاوت اصلی بین خرده فروشی فیزیکی و آنلاین، امکان مکالمه با یک فرد واقعی، رو در رو است. بنابراین تماس مستقیم مشتری برای ایجاد ارتباط بین مشتری و برند ضروری است. استفاده از دیجیتال ساینیج در یک زمینه فیزیکی، در واقع ارتباط انسان بین خریداران و کارکنان را بهبود می بخشد.

  • خدمات بهتر مشتری: خریداران از دیجیتال ساینیج برای پرداختن به سؤالات متداول، همه چیز از قیمت گرفته تا در دسترس بودن استفاده می کنند. این کارکنان فروشگاه را آزاد می کند و به آنها امکان می دهد توجه بیشتری به مشتریانی که نیازهای پیچیده تری دارند، داشته باشند.
  • گزینه های فروش بهتر: نمایشگرهای دیجیتال بزرگ می توانند به عنوان یک کمک فروش قدرتمند با ارائه محتوای رسانه ای غنی به طور مؤثرتر از یک تبلت یا لپ تاپ باشند. از آنجا که صفحه نمایش بزرگتر است، در تنظیمات گروهی بهتر کار می کنند.
  • کاهش نیازها و هزینه های کارکنان: استقرار دیجیتال ساینیج می تواند با از بین بردن کارهای ساده یا تکراری، بار کلی کار را کاهش دهد. این می تواند پس انداز قابل توجهی ایجاد کند.

این که همه این ها به چه چیزی اضافه می شوند.

دیجیتال ساینیج تعاملی می توانند، در هنگام کار موثر، تقریباً در هر بخش از مشاغل شما تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

  • مشتریان شاد: یک تجربه بهتر فروشگاهی که مشتریان شما را شگفت زده و خوشحال کند، چیزی را ارائه می دهد که فروشگاه های آنلاین نمی توانند ارائه دهند.
  • کارکنان کارآمد بیشتر: کاهش بار بر روی کارکنان و دادن ابزار جدید به آن‌ها این امکان را می‌دهد که کار بهتری برای خدمات مشتریان انجام دهند و از شغل خود لذت ببرند.
  • آگاهی از برند: استفاده خلاقانه از فناوری و ادغام با خدمات آنلاین، وفاداری به برند را ایجاد می کند و مشتریان را ترغیب می کند تا درباره تجربیات خود صحبت کنند.
  • فروش بیشتر: اطلاعات بهتر و گزینه های پرداخت بیشتر فروش را افزایش می دهد. حتی اگر این فروشها در فروشگاه رخ ندهند، فروشگاه نقش مهمی در سفر کلی مشتری داشته است.

دیجیتال ساینیج هوشمند می توانند به سرعت با حداقل هزینه مستقر شوند. این اثبات شده است که در سراسر جهان، از اروپا و ایالات متحده آمریکا، خاورمیانه، استرالیا و چین کار می کند. این یک روش ساده و مؤثر برای تغییر تجربه درون فروشگاهی است.

اطلاعات بیشتر در مورد دیجیتال ساینیج Ombori

ما چندین پیکربندی را که توجه مشتریان را به خود جلب کرده و طیف وسیعی از کارایی را شامل می‌شوند، ارائه می‌کنیم.

دستگاه ها در اندازه های مختلف بسته به نیاز فروشگاه های مختلف از جمله:

  • ۳۲  اینچی Hero: جلب توجه، عدم دسترسی به مشتری، آموزش دادن به مشتری
  • ۱۲ اینچی Surface Pro : تبلت زیبا، آسان برای قرار دادن در هر نقطه از فروشگاه
  • 10 اینچی Surface Go: برای مناطقی که واحدهای بیشتر نسبت به اندازه صفحه نمایش مهمتر باشند.

بر اساس پلتفرم Ombori Grid:

  • پلتفرم فناوری فروشگاه درMicrosoft Azure ساخته شده 
  • دستگاه های پایدار و کاملاً مدیریت شده با رابط کاربری آسان
  • شامل مانیتورینگ، آنالیز و CMS

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top