Loading...

نحوه ساخت یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج

البته شما در کنار جاده، تابلوهای تبلیغاتی گسترده ای دیده اید. آنها چشم شما را به خود جلب می کنند و فقط با چند کلمه پیام را دریافت می کنید. آنها در همه جا نیز هستند، به این دلیل که آنها یک کانال بازاریابی اثبات شده هستند که کار می کنند. با این حال در سال های اخیر، آژانس های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده از دیجیتال ساینیج بسیار کوچکتر را برای نمایش پیام و تبلیغات مشتری خود شروع کرده اند. در این پست، ما چگونگی ارائه آژانس به عنوان یک رسانه تبلیغاتی را به شما نشان می دهیم. در پایان این مقاله، شما می دانید که چگونه شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج خود را راه اندازی کنید.

شبکه تبلیغات دیجیتال ساینیج چیست؟

شبکه تبلیغات دیجیتال ساینیج مجموعه ای از دیجیتال ساینیج ها است که تصویر، ویدئو و محتوای تبلیغات گرافیکی متحرک را برای مخاطب معین نمایش می دهد. این دیجیتال ساینیج معمولاً در لابی ها، سالن های انتظار و سایر اماکن عمومی مانند کتابخانه ها و ایستگاه های اتوبوس مشاهده می شود. مکان ایده آل برای یک تبلیغات دیجیتال ساینیج مکانی است که هم ترافیک سنگین وجود دارد و هم دلیلی برای کاهش افراد وجود دارد. وقتی افراد مکث کوتاهی در مسیر خود دارند، این شانس را دارند که دیجیتال ساینیج تبلیغاتی شما را مشاهده کنند.

صفحه های نمایش برای شبکه های تبلیغاتی دیجیتال ساینیج به طور معمول اندازه یک تلویزیون بزرگ هستند. ۴۰ تا ۶۵ اینچ زمانی که به طور مورب اندازه‌گیری می‌شوند. صفحه نمایش تبلیغات دیجیتال بزرگتر مطمئنا وجود دارند، اما این اندازه های بزرگتر کمتر متداول هستند. مورد استفاده در اینجا این است که این صفحه نمایش ها بسیار کوچکتر از تابلوی تبلیغاتی معمولی در کنار جاده هستند. این اندازه کوچکتر به شرکت ها اجازه می دهد تا پیام های خود را در محیط های داخلی و در مناطق بسیار شلوغ نسبت به قبل نشان دهند.

در حال حاضر آژانس های بازاریابی و شرکت های تبلیغاتی این دیجیتال ساینیج را در شهرها اداره می کنند و زمان نمایش در این صفحه ها را به تبلیغ کنندگان می فروشند. این آژانس مراقبت از صفحه نمایش ها و به کارگیری محتوای تبلیغاتی را بر عهده دارد. کلیه شرکت هایی که تبلیغ می کنند باید هزینه تبلیغات ماهانه خود را پرداخت کنند. هنگامی که آژانس شما هزینه های اولیه راه اندازی خود را پرداخت می کند، یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج می تواند یک جریان سودآور باشد.

از نظر نرم افزار و سخت افزار در دیجیتال ساینیج تبلیغاتی به چه چیزهایی نیاز دارم؟

اگر قصد راه اندازی یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج را دارید، باید روی سخت افزار و نرم افزاری سرمایه گذاری کنید که این کار را تا حد امکان آسان می کند. مدیریت دستگاه های از راه دور برای هر تیمی کار دشواری است. مدیریت دستگاه از راه دور حتی هنگامی که قراردادهای مشتری برای برآورده شدن و انتظارات برای تحقق آنها دارید، حتی سخت تر است. برای راه اندازی یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج که به راحتی کار می کنند، به سخت افزار و نرم افزار دیجیتال ساینیج نیاز دارید که بصری، ایمن و قابل اعتماد باشد. هیچ کس نمی خواهد یک تماس تلفنی دیر هنگام از مشتری دریافت کند که از صفحه نمایش تبلیغات دیجیتالی آژانس ناراحت است.

برای شروع، ابتدا باید نرم افزار تبلیغات دیجیتال ساینیج را انتخاب کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند صفحه های خود را مدیریت کرده و محتوای تبلیغاتی مشتری خود را برنامه ریزی کنید. شما باید به دنبال نرم افزاری باشید که کاربرد آن بسیار آسان باشد و همچنین به اندازه کافی قوی باشد تا در بسیاری از حالات و موارد استفاده مختلف دیجیتال ساینیج خوب کار کند.

از لحاظ فیچر، اطمینان حاصل کنید که نرم افزار تبلیغاتی دیجیتال انتخاب شده به شما امکان می دهد محتوای صفحه های تبلیغاتی دیجیتال ساینیج خود را از راه دور مدیریت کنید. این ویژگی بسیار ضروری است، زیرا بدون آن، یک کارمند آژانس مجبور است به صورت حضوری از هر صفحه بازدید کند و محتوا را به صورت دستی با  USB drive بروزرسانی کند.

ثانیا، اطمینان حاصل کنید که می توانید محتوای تبلیغاتی را برای مدت زمان تعیین شده در زمان های از پیش تعیین شده پخش می کنید. این ویژگی مهم است، زیرا مشتریان شما برای این زمان نمایش به آژانس خود هزینه پرداخت می کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که از فن آوری لازم برای تحقق این الزامات قرارداد برخوردار هستید.

در آخر ، مطمئن باشید که نرم افزار تبلیغاتی دیجیتال شما به شما امکان می دهد وضعیت صفحات خود را از راه دور بررسی کنید. شما باید بدانید کدام یک از صفحه نمایش شما خراب است یا مشکلات پخش را تجربه کرده اند. این ویژگی به شما امکان می دهد بلافاصله مشکلات مربوط به نمایشگرهای خود را مرتفع کنید تا بتوانید در حداقل زمان به روز رسانی را برای صفحه نمایش خود فراهم کنید.

شما همچنین به یک پلیر دیجیتال ساینیج نیاز خواهید داشت. این دستگاه یک دستگاه پخش رسانه ای است که نرم افزار تبلیغات دیجیتال ساینیج شما را اجرا می کند و محتوای تبلیغاتی شما را به صفحه نمایش سوق می دهد. برای هر صفحه نمایش در شبکه تبلیغاتی خود به یک پلیر دیجیتال ساینیج نیاز دارید.

هنگام انتخاب پلیر دیجیتال ساینیج خود، اطمینان حاصل کنید که یکی از آنها را با قدرت پردازش غیر ضروری انتخاب نکنید. خرید پلیر دیجیتال ساینیج که قدرت پردازش بیشتری نسبت به آنچه شما نیاز دارید منجر به هزینه های غیرضروری می شود. علاوه بر هزینه های سخت افزاری اولیه بالا، برای پلیر دیجیتال ساینیج خود هزینه های الکتریکی غیر ضروری نیز خواهید داشت. از آنجا که شبکه تبلیغاتی دیجیتال شما دارای چندین صفحه نمایش است، توجه جدی شما به هزینه ها ضروری است. به نظر می رسد که وقتی این هزینه را با تعداد کل صفحه نمایش در محل کار خود ضرب می کنید، می توانید هزینه کمتری برای یک صفحه اضافه کنید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که سیستم عامل و نرم افزار پلیر دیجیتال ساینیج شما ایمن است. هکرها می توانند به راحتی دیجیتال ساینیج تبلیغاتی از راه دور را که دور از چشم کارمندان آژانس شما هست، هک کنند. هکرها می توانند صفحات شما را مجبور به نمایش محتوای شرم آور کنند یا از صفحات شما به عنوان پشتیبان استفاده کنند تا به داده های حساس تجاری دسترسی پیدا کنند.

مزایای تبلیغات دیجیتال ساینیج چیست؟

یک دیجیتال ساینیج تبلیغاتی یک کانال تبلیغاتی منحصر به فرد با مزایای منحصر به فرد است. البته مزیت اصلی تبلیغات دیجیتال ساینیج این است که آژانس شما می تواند مطالب چشمگیر و پویا را به مشتریان بالقوه شما ارائه دهد. با توجه به اندازه و قابلیت حمل دیجیتال ساینیج، آژانس شما می تواند این محتوا را به مشتریان متنوع و در مکان های مختلف ارائه دهد. از دیگر مزایای آن می توان به امکان تغییر سریع محتوا، امکان مقیاس پذیری شبکه و امکان اتصال برنامه های نرم افزاری سفارشی به دیجیتال ساینیج تبلیغاتی از طریق API اشاره کرد. اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این مزایای اضافی را در زیر بخوانید.

یکی از مهمترین مزیت های یک دیجیتال ساینیج تبلیغاتی این است که یک آژانس می تواند محتوای تبلیغاتی نمایش داده شده را به سرعت تغییر دهد. تابلوهای تبلیغاتی، علائم استاتیک یا سایر رسانه های چاپی مانند بروشور یا نامه پستی مستقیم این مزیت مهم را ندارند. هنگامی که آژانس مطالب را بر روی آن رسانه چاپ می کند، تنها راه تغییر محتوا، چاپ مجدد است. با استفاده از دیجیتال ساینیج، یک آژانس می تواند محتوای تبلیغاتی را تنها با چند کلیک تغییر دهد.

با این توانایی برای تغییر سریع و آسان محتوا، آژانس های بازاریابی و تبلیغات می توانند انعطاف پذیری بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند. اگر مشتری بخواهد نسخه تبلیغی و خلاق خود را تغییر دهد، یک آژانس می تواند در همان روزی که مشتری درخواست را انجام می دهد، این تغییرات را ایجاد کند. همچنین، اگر سازمان شما و یک مشتری به چند روش نیاز داشته باشند، شما می‌توانید محتوای تبلیغاتی را به سرعت بالا بیاورید و اجرا کنید.

یکی دیگر از مزایای تبلیغات دیجیتال ساینیج این است که آژانس ها می توانند به سرعت مقیاس پذیری دیجیتال ساینیج خود را ارزیابی کنند. با تبلیغات دیجیتال ساینیج درست، آژانس ها می توانند در عرض چند دقیقه، صفحه جدیدی را به شبکه خود اضافه کنند. سپس آژانس می تواند این صفحه را هدایت کند تا محتوای تبلیغاتی جدید و اصلی یا همان محتوای تبلیغاتی مشابه سایر صفحه ها را نشان دهد. این مزیت بسیار مهم است، به محض شروع شبکه تبلیغاتی آژانس دیجیتال ساینیج در جامعه ، دامنه انقراض آژانس های با محدودیتهای سخت افزاری یا نرم افزاری شروع خواهد شد.

مزیت مهم دیگر این است که شبکه های تبلیغاتی دیجیتال ساینیج را می توان به بانکهای اطلاعاتی و ابزارهای نرم افزاری وصل کرد. یک آژانس می تواند این ارتباط را از طریق API دیجیتال ساینیج برقرار کند. این ویژگی، آژانسها را قادر می سازد برای شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج خود نرم افزارهای سفارشی بسازند. به عنوان مثال، آژانس ها می توانند یک رابط وب سفارشی ایجاد کنند که به مشتریان امکان می دهد محتوای تبلیغاتی خود را طراحی کنند و این محتوا را در سرورهای آژانس بارگذاری کنند. از طریق یک API دیجیتال ساینیج، این محتوا می تواند به صورت خودکار در لحظه به صفحه نمایش آژانس منتقل شود. آژانس ها می توانند از ابزارهای سفارشی مانند مواردی که شرح داده شده برای بهبود جریان کسب و کار و افزایش بهره وری عملیاتی استفاده کنند.

برخی از نکات مربوط به بخش تجارت دیجیتال ساینیج تبلیغاتی

به عنوان یک آژانس، شما باید بر فناوری و تجارت دیجیتال ساینیج تبلیغاتی تسلط داشته باشید. شما برای کارکردن به فناوری نیاز دارید و همچنین برای کارایی اقتصادی باید با فناوری نیز کار کنید. در زیر نکات مفیدی وجود دارد.

ابتدا حتما باید یک پکیج design as service ارائه دهید. بسیاری از مشتریان تبلیغاتی دیجیتال شما فروشگاه های خانوادگی هستند که منابع لازم برای استخدام یک طراح داخلی را ندارند. بر این اساس، طراحی آگهی تبلیغاتی دیجیتال آنها در واقع یک مانع بزرگ است. اگر آنها خودشان باید از این طرح مراقبت کنند ، ممکن است در کل تبلیغات دیجیتال ساینیج را کنار بگذارند. روند ورود به سیستم را برای این مشاغل آسان کنید. ارائه خدمات طراحی برای تبلیغات دیجیتال ساینیج می تواند به شما در ثبت نام بیشتر مشتری و درآمد بیشتر کمک کند.

دوم اینکه ، حتما به فرنچایز دسترسی پیدا کنید! در حالی که بسیاری از مشتریان شما ممکن است مشاغل یک مکان باشند، همچنان درهای زنجیره های فرنچایز را بکوبید. دیر یا زود شما مشتری فرنچایز را به زمین می زنید. این مشتریان عالی هستند زیرا غالبا یک پیش زمینه از بازاریابی حرفه ای دارند که می توانید از آن برای تبلیغات دیجیتال استفاده کنید. با پیش زمینه ای که قبلاً طراحی و ساخته شده است، می توانید بدون صرف زمانی، تبلیغاتی را برای مشتریان فرنچایز دریافت کنید. البته فرنچایز ها مکان های مختلفی دارند و به محض ورود به یکی از فروشگاه های فرنچایز، به راحتی می توانید به سرعت در سایر مکان ها گسترش دهید.

سوم ، شما باید زمان نمایش و گزینه های قیمت گذاری را برای فضای تبلیغاتی دیجیتال ساینیج خود تنظیم کنید. ما فهمیدیم که حدود پنج تا هفت ثانیه زمان نمایش ایده آل برای یک تبلیغ دیجیتال ساینیج است. این تنظیم مدت زمان به شما امکان می دهد تا بینندگان بتوانند تبلیغ شما را بخوانند و درک کنند و ضمن اینکه دیجیتال ساینیج شما را فعال نگه می دارند.

قیمت این نقطه های زمانی بستگی به فاکتورهای زیادی دارد ، از جمله جایی که دیجیتال ساینیج خود را قرار می دهید و میزان پاخور بودن که از این دیجیتال ساینیج دریافت می کنید. یک طرح قیمت گذاری استاندارد برای تبلیغات دیجیتال ساینیج وجود ندارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم با چند گزینه قیمت گذاری مختلف در بازار محلی خود آزمایش کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که موافقت نامه های تبلیغات دیجیتال ساینیج شما دقیقا در چه زمانی و در کجای تبلیغات مشتری شما نمایش داده می شوند. مشتری ها اغلب می خواهند این اطلاعات “proof-of-play” را برای اطمینان از تبلیغات خود در زمان پخش تضمین کنید.

همچنین، هنگام برنامه ریزی محتوای تبلیغات دیجیتال ساینیج خود، حتما بیش از تبلیغات را به نمایش بگذارید. به عنوان مثال، می توانید اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا، اخبار جدید و اعلان های حمل و نقل عمومی را نشان دهید. این استفاده از مطالب آموزنده و غیر تبلیغی به شما اطمینان می دهد که ترافیک پیاده رو به تبلیغات دیجیتال ساینیج شما توجه می کند و درگیر می شود. برای یک راه حل آسان آب و هوا دیجیتال ساینیج، برنامه Screenly Weather را ببینید.

برای راه اندازی شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج من چه کاری باید انجام دهم؟

بسیار خوب، شما می‌خواهید شروع کنید. اولین مرحله انتخاب اجزای مورد نیاز برای شبکه تبلیغاتی دیجیتال است. برای نرم‌افزار تبلیغاتی دیجیتال ساینیج، Screenly را چک کنید. Screenly یک راه‌حل قوی با انواع ویژگی‌های مفید برای مدیریت از راه دور دیجیتال ساینیج تبلیغاتی است.

در مرحله بعد، از پلیر صفحه نمایش مورد نیاز پلیر دیجیتال ساینیج (Screenly Player) استفاده کنید. Screenly Player می تواند تصویر، فیلم و محتوای زنده وب سایت را با وضوح کامل 1080p HD نمایش دهد. همچنین، این یکی از مقرون به صرفه ترین و کم هزینه ترین پلیرها در بازار است. شما می توانید Screenly Player و تمام سیمهای اتصال لازم را به صورت بسته بندی شده با Screenly Box 0 خریداری کنید.

مورد بعدی که شما نیاز دارید صفحه نمایش واقعی برای دیجیتال ساینیج تبلیغاتی شما است. نوع صفحه نمایش که خریداری می کنید به محیطی بستگی دارد که صفحه نمایش خود را می خواهید در آن قرار دهید. گزینه های NEC Display Solutions را برای صفحه نمایش با گرید تجاری بررسی کنید. این صفحه نمایش ها با انواع برنامه های ضمانت و خدمات چند ساله ارائه می شوند. هر کدام از صفحه نمایش ها را که  انتخاب می کنید، اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش ورودی HDMI را می پذیرد، زیرا این قابلیت باعث می شود صفحه نمایش با اکثر پلیر های دیجیتال ساینیج سازگار باشد.

خودشه! شما باید آماده راه اندازی شبکه تبلیغاتی دیجیتال ساینیج خودتان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top