Loading...

دیجیتال ساینیج در زمان ویروس کرونا

اگر تا به حال اهمیت ارتباطات دیجیتال قبل از همه گیری  ویروس کرونا (COVID-19) مورد تردید قرار گرفته است، دیگر هیچ تردیدی در مورد ارزش آن وجود ندارد. هزاران نمونه از همه بخش ها به ما تأکید می کنند که بی واسطه بودن و پاسخگویی غیرقابل انکار در این محیط بیش از گذشته سبک، نامشخص، پیچیده و مبهم است.

تمام سوپر مارکت ها، فروشگاه های مواد غذایی، بیمارستان ها، داروخانه ها، هتل ها، اقامتگاه ها، مراکز بهداشتی و غیره که همچنان در دسترس هستند، نیاز به برقراری ارتباط با اقدامات امنیتی و پیشگیری دارند. حتی خرده فروشی هایی که بسته هستند می توانند از فروشگاه های دیجیتالی تعداد معدود رهگذران را به وب سایت های خود هدایت کرده و پیشنهادات خود را از طریق صفحه های دیجیتال گزارش دهند.

در مواقع دشوار مانند اینها، دیجیتال ساینیج نقش بزرگتری را نسبت به گذشته ایفا می کند. به اشتراک گذاری سریع اطلاعات مهم بهداشتی و ایمنی با به روزرسانی در لحظه برای ایمنی کارمندان و مشتریان کاملاً ضروری است.

همانطور که امروز برای پرداخت هزینه در یک سوپرمارکت ایستاده اید، صفحه های دیجیتال ساینیج که دیروز با پیشنهادات و تبلیغات ارتباط برقرار کرده اند، اکنون به مشتریان درباره بهترین راه برای ایمن کردن و بیرون آوردن دستکش‌ها به مشتریان آموزش می‌دهند. صفحه مدیریت خطوط اکنون حداقل فاصله ایمن بین افراد را گزارش می‌دهد و نمایش‌های دیگری که در ورودی ساختمان قرار دارند، به طور پویا ساعت‌های جدید عملیات و دیگر توصیه‌های بهداشتی را نشان می‌دهند.

با شیوع ویروس کرونا، فناوری های جدید شخصیت اصلی این بحران بی سابقه سلامتی شده اند و دیجیتال ساینیج می توانند نقش مهمی در انتشار مطالب در مورد بهداشت و ایمنی عمومی، آگاه سازی مردم و مبارزه با ترس داشته باشند.

به همین ترتیب، در محیط‌های کاری که در حال فعالیت هستند، امکان انتقال محتویات به کارمندان از طریق صفحات نمایش با توصیه هایی در مورد شستشوی دست، حفظ فاصله و لمس نکردن چهره آنها می تواند کمک شایانی به حفظ کارگران و ایجاد احساس امنیت و اطمینان داشته باشد.

تذکر مداوم

در این نوع شرایط ، تکرار پیام رسانی کلید موفقیت است. مؤسسات مختلفی که باز باقی می مانند، مردم را به یاد می آورد که چه کاری باید انجام دهند تا از خود محافظت کنند و جلوی گسترش را بگیرند. اما، از آنجا که اوضاع بسیار ناپایدار است، به روز بودن مطالب می تواند دشوار باشد.

امروزه، میلیون ها صفحه نمایش دیجیتال ساینیج، لابی های فضاهای عمومی در سراسر جهان را آراسته می کنند. بسیاری از آنها با سیستم های مدیریت محتوا مبتنی بر ابر کار می کنند، به ناشران محتوا اجازه می دهند به روز رسانی ها را از هر کجا در لحظه ارسال کنند و به یک کانال آموزنده در سطح تلویزیون، رادیو و یا وب تبدیل شوند.

این سیستم عامل ها همچنین قابلیت انعطاف پذیری در جهت هدایت پیام های خاص را دارند و می توانند لیست های پخش را تنظیم کنند تا بتوانند محتوای هر صفحه، طبقه، موسسه و ساختمان را کنترل کنند.

یکی دیگر از کاربردهای جالب در این زمینه ابزارهای مدیریت صف که در برخی از سیستم عاملهای دیجیتال ساینیج ادغام شده اند. اینها به مؤسسات مختلف اجازه می دهد تا جریان مشتری را کنترل و بهینه کنند و از جمع شدن افراد در خطوط بی پایان جلوگیری کنند، در شرایطی که فاصله اجتماعی اجباری است. بسیاری از این برنامه ها همچنین زمان انتظار تخمین زده شده را در نوبت صف بلیط گزارش می دهند تا مشتری بتواند در حالی که منتظر نوبت خود است آزادانه در داخل یا خارج از ساختمان حرکت کند.

فکر کردن در مورد فردا

یکی از راه های ارزشی برای این لحظه ، شروع به فکر کردن در مورد بازگشت به حالت عادی است. از آنجا که افراد روال و حرکات خود را از سر می گیرند، دیجیتال ساینیج یک بار دیگر در صدر همه مناطق قرار می گیرد تا اطلاعات را به افراد با قدرت رسانه شنوایی و تصویری منتقل کند.

به همین دلیل اکنون زمان مناسبی برای تدوین استراتژی های محتوا است که با عادی سازی وضعیت مرتبط هستند و آماده سازی کمپین های دیجیتال ساینیج برای راه اندازی پیشنهادات برای کسانی که ممکن است در مورد بازگشایی فکر کنند.

واضح است که دیجیتال ساینیج مانع از انتشار ویروس نمی شود، اما می تواند متحد بزرگی در افزایش آگاهی عمومی باشد. ما با یک موقعیت استثنایی روبرو هستیم و از کلیه ابزارهای موجود برای افشای اطلاعات به بهترین وجه ممکن استقبال می شود. ما به عنوان سرپرست شبکه های دیجیتال ساینیج این قدرت را داریم که پیام های مرتبط، دقیق و به روز را در لحظه هدایت کنیم. این اطلاعات می تواند به آموزش عموم مردم درمورد آنچه که باید امروز برای محافظت از خودشان انجام دهند، کمک کند. فقط با هم می توانیم به مهار همه گیر ویروس کرونا کمک کنیم.

در این زمان، اطلاعات بسیار حیاتی هستند. ما می خواهیم پشتیبانی خود را به همه شرکتهایی که نیاز به پخش اطلاعات مهم به بازار دارند منتقل کنیم و انجام این کار دشوار است. سوپر مارکت ها، بیمارستان ها ، خدمات حمل و نقل، داروخانه ها، کانال های شرکتی، محیط های شهری و غیره. اگر شما شبکه دیجیتال ساینیج هر مکانی را مدیریت می کنید، بستر ارتباطی هوشمند omnichannel nsign.tv تعداد کمی از ویدیوهای رسمی ویروس کرونا (COVID-19) و محتوای سازگار با قالب دیجیتالی برای همه بخشها و پخش فوری در هر صفحه یا شبکه اجتماعی، برای دسترسی رایگان به شما می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top