Loading...

تحول کسب و کار با دیجیتال ساینیج

سباستین گناگنارلا ، مدیر ارشد فناوری در شرکت نرم افزاری (FWI) Four Winds Interactive، توضیح می‌دهد که چگونه دیجیتال ساینیج جدید در حال تبدیل صنایع متعدد است.

به اطراف خود نگاه کنید. صرف نظر از موقعیت مکانی، این احتمال وجود دارد که در 24 ساعت گذشته، شما از فناوری دیجیتال ساینیج، اطلاعات دریافت کرده باشید. امروزه، دیجیتال ساینیج هر جا که مردم کار، خرید، مسافرت و یادگیری کنند، تأثیر می گذارد. این فناوری، از ویدئو وال ها با تأثیر بالا گرفته تا صفحه های لمسی با شیوه های نوآورانه در کنار ما هستند در دنیایی که دیجیتال حرف اول را در آن می زند.

تعداد کمی از شرکت ها مثل FWI ، پیشروترین نرم افزار جهانی در زمینه شبکه های دیجیتال ساینیج در سطح سازمانی، در زمینه های مربوط به خود پیشگام هستند. سازماندهی پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر cloud، که به عنوان پیشرفته ترین و انعطاف پذیرترین راه حل دیجیتال ساینیج موجود در بازار شناخته شده است، صدها هزار صفحه در سراسر جهان توسط این نرم افزار سرویس دهی می شود. پلتفرم دیجیتال ساینیج FWI اکثر هتل های موجود در محدوده لاس وگاس را پشتیبانی می کند. آنها پشت هر صفحه معامله ای هستند که توسط ویزا و ارتباطات دیجیتال در کشتی های کروز رویال کارائیب استفاده می شود. و نکته آخر، از آنها برای هدایت تحول دیجیتالی در شرکت‌های پیشرو در سراسر دنیا استفاده می شود.

سباستین گناگنارلا، مدیر ارشد فناوری FWI می گوید: ما قدرتمندترین پلتفرم دیجیتال ساینیج در دسترس را داریم. کمی بیش از یک سال پیش به تجارت مشغول شد، گناگنارلا به عنوان بخشی از تمرکز گسترده خود بر روی کل فناوری و استراتژی طراحی FWI بر رشد آن نظارت داشته است. از زمان شروع توسعه پلتفرم ابری شرکت در سال 2012 ، گناگنارلا اظهار داشت: تمرکز ما روی”ابر خالص” است. ما از جدیدترین فناوری cloud برای کمک به مقیاس و اطمینان از ارائه بهترین تجربه کاربر با استفاده از دیجیتال ساینیج برای رسیدن به سطح بعدی، کمک می کنیم. روشی که ما در واقع از فناوری استفاده می کنیم یک تفاوت بزرگ در این بخش است. هیچ شرکت دیگری وجود ندارد که به همین روش نوآوری کند.

FWI Cloud یک راه حل مشترک برای مدیریت داده است که یک رابط چند کاناله را ارائه می دهد و هر نوع محتوا را در هر صفحه در داخل شبکه دیجیتال ساینیج مشتری نمایش می دهد. این شرکت می گوید، “این شرکت با وسواس برای تجربه کاربری و اشتیاق بی نظیر ساخته شده است تا سهم و مدیریت محتوا را آسان کند”. برای گناگنارلا، این مهمترین عامل در هر تصمیمی است. “تیم های UX و محصول ما بسیار مشتاقانه درگیر مشتریان هستند و به چگونگی درگیر شدن و استفاده از نرم افزار، تجزیه و تحلیل فرآیند دیجیتالی شدن،  درک بازخورد آنها و تکرار فرآیند توسط کاربران که به ویژگی های جدید می پردازند تا مطمئن شوند بهترین ها هستند. علاوه بر این، تیم خدمات حرفه ای ما در درک واقعی نیازهای مشتری مهارت دارند. و همه این ترکیبها بستری را در اختیار ما قرار می دهد که کاملاً منطبق بر نیازهای مشتری باشد. ”

FWI بر خلاف بسیاری از رقبا ، که نیازهای مشتری را به صورت ویژه ای در نظر گرفته است، تمام ویژگی های نرم افزار خود را در اختیار همه مشتریان قرار می دهد. به گفته گناگنارلا این تعهد FWI Cloud است. این تفاوت بین ارائه محصول و یک پلتفرم است. من اعتقاد دارم که ما قدرتمندترین دیجیتال ساینیج را در دسترس داریم که به ما امکان می دهد از همان نرم افزار استفاده کنیم تا یک برنامه خاص برای کشتی کروز ، یک برد اطلاعات پرواز یا یک ساینیج آگهی استخدام کارمند بسازیم. جستجوی سریع در گوگل شرکت های زیادی را نشان می دهد که می گویند آنها دیجیتال ساینیج را ارائه می دهند، اما تنها تعداد معدودی از آنها پلتفرمی مانند ما را ارائه می دهند که می تواند به راحتی مقیاس پذیر شوند چون در همه ی مکان ها وجود دارد.

گناگارلا بر رشد تیم توسعه FWI نظارت داشته است، که رشد شرکت تحت رهبری وی از حدود 40 به 80 برابر رسیده است. او می گوید، این تیم همه چیز را در خانه انجام می دهد، و در زمینه مهندسی، محصول و UX کار می کند. توسعه در حال انجام است، با ویژگی های جدید که هر مشتری از آن سود خواهد برد، هر دو هفته یکبار منتشر می شود. در کنار این، به روزرسانی بزرگتری وجود دارد که هر سه ماه یکبار منتشر می شود.

زمینه مورد توجه اخیر کسب و کارها، تحول دیجیتالی در محل کار است که شامل استفاده از دیجیتال ساینیج برای مشارکت بهتر کارکنان، افزایش بهره وری و کاهش چالش های مشترک در محل کار است. گناگارلا توضیح داد که این شرکت به ویژه در این حوزه قدرتمند است و سه راه حل در دسترس بازار است. این موارد شامل FWI® ENGAGE ™ ، مجموعه ای از راه حل ها با هدف اشتغال کارمندان، راه حل مدیریت اتاق دیجیتالی FWI® BOOKED و FWI® DIRECT است که یک راه حل انعطاف پذیر و دارای راهنما ارائه می دهد. وی توضیح می دهد: وقتی نیروی کار مشغول فعالیت است، شرکت ها سودآورتر هستند، مردم شادتر هستند و کار به طور مؤثرتری انجام می شود. و FWI همان چیزی را که توصیه می کند نیز عملی می کند. یک پروژه آغاز شده در سال 2010 برای ایجاد یک شبکه ارتباطات تصویری داخلی برای کارمندان FWI ، منجر به مشارکت 133 درصدی کارمندان که بالاتر از میانگین کشوری می باشد، شده است.

یکی دیگر از نشانه های موفقیت این شرکت ، افزودن آن به سبد سهام Vista Equity Partners در اوایل سال 2019 بود. FWI تنها ارائه دهنده دیجیتال ساینیج در نمونه کارها است که میزبان بیش از 60 شرکت SaaA برتر جهان است. Vista  فقط بر روی رشد بالا و شرکت های پیشرو در بازار متمرکز است و گناگنارلا این سرمایه گذاری را به عنوان یک تمایز دهنده عالی برای تجارت توصیف می کند که به آنها اجازه می دهد “حتی ما بیشتر در توسعه فناوری سرمایه گذاری کنیم و همچنان مسیر صعودی ما برای تسلط بازار را در این زمینه ها ادامه یابد. که در آن می خواهیم رهبری کنیم. ”

برای دستیابی به این هدف ، گناگارلا می گوید که هدف اصلی برای سال های آینده ادامه توسعه پلتفرم FWI Cloud است ، در حالی که همزمان با ایجاد ابزارهایی که بصری برای استفاده هستند، برطرف کردن موانع همکاری در شبکه های دیجیتال ساینیج در سراسر شرکت و “تکامل با اکوسیستم فناوری” که از قبل وجود دارد. وی می افزاید: “فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی و machine learning برای توسعه آینده در نظر گرفته شده است.” با این حال ما اطمینان خواهیم داد که تمام ویژگی هایی که به سیستم عامل اضافه می کنیم به سمت اطمینان از قدرتمندترین بازار باقی بماند.”

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top