Loading...

دیجیتال ساینیج : هزینه اجرایی و نگهداری دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج یک ابزار موثر برای گسترش کسب و کار و دستیابی به بازارهای جدید است. از طریق دیجیتال ساینیج راهی برای ساده کردن ارتباطات و برنامه ریزی با استفاده از نمایشگرهای جذاب پیدا کرده اند. از آنجا که فناوری دیجیتال ساینیج در دنیای کسب و کار مدرن پذیرش بیشتری را بدست می آورد، گزینه های بیشتری برای دستیابی به راه حل های ساینیج وجود دارد. به نظر می رسد برخی از این گزینه های جدید به دلیل پایین آمدن هزینه سخت افزاری اولیه، سرمایه گذاری آسان تری دارند. با این حال، برای صاحبان کسب‌ وکار دشوار است که راه‌حل‌ها را با توجه به عدم دانش در رابطه با تمام هزینه‌های مرتبط با نصب و راه اندازی مقایسه کنند.

برای درک پیامدهای کامل مالی از سرمایه گذاری فناوری دیجیتال ساینیج ، صاحبان مشاغل باید کل هزینه های ساینیج را بررسی کنند. این شامل نصب، توسعه محتوا، خدمات و ارتقا است. در اینجا یک راهنمای مختصر برای تعیین کلیه عواملی که جزئی از کل هزینه یک راه حل جدید دجیتال ساینیج هستند، آورده شده است.

سرمایه گذاری اولیه:

اولین چیزی که کل هزینه های دیجیتال ساینیج  صاحبان کسب و کار را شامل می شود هزینه خرید سخت افزار است. کامپوننت هایی زیادی وجود دارند که یک سیستم را می سازند. از جمله :

  • مدیا پلیر
  • نمایشگرها
  • کابل ها
  • بست های نصب شده
  • نرم افزار
  • حمل و نقل

بدست آوردن همه قسمت های مورد نیاز می تواند باعث قیمت بالا شود. این امر صاحبان کسب‌وکار را تشویق می‌کند که به دنبال جایگزین‌های کم‌هزینه باشند. دستگاه‌های اندروید، سیستم‌هایChromecast  و نمایش از طریق راه حل های ارزان، مانع مالی بسیار کمتری نسبت به ارائه دهندگان ساینیج تجاری می‌شوند.

با این حال، یک سرمایه‌گذاری اولیه پایین‌تر ممکن است، جای مناسبی برای شروع ارزیابی هزینه کلی دیجیتال ساینیج نباشد. وارانتی سیستم‌های کم‌هزینه بیشتر در معرض شکست قرار دارند و در کمتر از چند سال منقضی می شوند. کمپین های  دیجیتال ساینیج های موثر چند سال اجرا می‌شوند و تامین کنندگان تجاری تجهیزاتی را نصب می‌کنند که دوام بیاورد. نیاز به خرید مجدد یک سیستم روی هم رفته می تواند منجر به هزینه بالای صاحبان کسب و کار شود.

نصب و راه اندازی:

برای درک بیشتر هزینه راه‌حل‌های دیجیتال ساینیج، صاحبان کسب ‌و کار باید هزینه‌های نصب سخت‌افزار که قصد خرید آن را دارند، در نظر بگیرند. این می‌تواند بسته به محل قرارگیری در فضای بیرونی، متفاوت باشد.

نمایشگرهای فضای بیرون هزینه‌های برق بالاتری دارند و به یک شاسی تقویت ‌شده نیاز دارند که می‌تواند در برابر عوامل مختلف مقاومت کنند. وضعیت مکانی اطراف یک ساینیج می‌تواند هزینه‌های بیشتری را تحمیل کند. دیجیتال ساینیج در واقع در کنار یک ساختمان یا نزدیک یک خیابان شلوغ ممکن است نیاز به مجوز یا به مسیر دهی برق به سایت نیاز داشته باشد. همه این موانع باید در  TOC آورده شوند.

محتوا:

یکی از مزایای عمده نمایشگرهای داینامیک توانایی نمایش انواع مختلف محتوا است. اما این محتوا چگونه توسعه‌یافته و استراتژی برای حفظ آن چیست؟

صاحبان کسب و کار بروزرسانی و نگهداری محتوا بوسیله افرادی که وظیفه آنها تولید محتوا است را می توانند انتخاب کنند. اگرچه قطعا بهترین انتخاب برای کسب و کارها باید شامل هزینه کل دیجیتال ساینیج نیز باشد.

خدمات:

لوازم الکترونیکی به تعمیر و نگهداری فیزیکی نیاز دارند. این حتی اگر یک کسب و کار تجهیزات با یک سرمایه گذاری اولیه پایین تر همراه باشد صادق است.

برای تعیین اینکه چگونه خدمات به هزینه کلی دیجیتال ساینیج تبدیل می‌شود، صاحبین کسب ‌و کار باید استراتژی نگهداری تجهیزات را در نظر بگیرند. آیا تعمیر و نگهداری به تکنسین‌های خدمات و یا ارسال تجهیزات به یک ساختمان مرکزی نیاز دارد؟ امکانات عیب‌یابی تجهیزات که می‌تواند به یک ارایه‌ دهنده خدمات اجازه دهد که بداند آیا مشکلات دیگری وجود دارد که نیاز به توجه دارد، می تواند سبب کاهش سفرهایی که با پرداخت همراه است شود؟ تمام این عوامل جزیی از TOC هستند.

علاوه بر این، یک صاحب کسب ‌وکار باید از زمان تغییر این فعالیت‌ها مطلع باشد. اگر نمایش دهنده کار نکند، پس آن پیام را به گیرنده‌های مورد نظر ارسال نمی‌کند. این امر تاثیر منفی بر سود و تاثیر بر بازدهی سرمایه سیستم خواهد داشت.

هزینه های بلند مدت:

هزینه‌های خدمات به هزینه‌های کل بلندمدت دیجیتال ساینیج بستگی دارد. یک سیستم دیجیتال ساینیج داینامیک برای کمپین یک مکان خرده‌فروشی بخشی از یک برنامه چند ساله است، که ارایه دهندگان دیجیتال ساینیج تجاری اغلب پیشنهاد subscription را برنامه ریزی می کنند که تا بیست سال طول می‌کشد.

مدیا پلیرها به تعویض نیاز دارند و محتوای شما ممکن است به نمایشگرهای ارتقا یافته برای رسیدن به پتانسیل کامل خود نیاز داشته باشد. با یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری کم خرید، این ممکن است به معنای جایگزینی کل سیستم باشد.

با این حال حتی با وجود ارائه دهندگان خدمات، گزینه‌های مختلفی برای در نظر گرفتن وجود دارد. فروشندگان دیجیتال ساینیج اغلب انتظار می‌رود که ارتقا و بهبود نرم‌افزار را در طول زمان فراهم کنند. با این حال، برخی ممکن است حتی پیشنهاد خرید مجدد تجهیزات را بدهند. برای به دست آوردن یک خوانش دقیق از TOC، ارزیابی هزینه‌هایی که در طول عمر کمپین انتظار می‌رود ضروری است.

استفاده از کل هزینه دیجیتال ساینیج:

هنگامی که هزینه به دست آوردن، استقرار و نگهداری یک دیجیتال ساینیج داینامیک در طول زمان مشخص شد، بهترین تصمیم را می‌تواند انتخاب کنیم. مدیران شرکت ها باید به استراتژی‌های کسب‌وکار کلی نگاه کنند تا مشخص کنند که آیا قرارداد بلند مدت گزینه بهتری نسبت به سرمایه‌گذاری اولیه کم است یا بالعکس. نتیجه هر چه که باشد، با نگاه کردن به تمام جوانب تاثیر هزینه کل دیجیتال ساینیج بهترین گزینه برای کسب و کارهایی که به دنبال گسترش و توسعه خود هستند را مشخص می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top