Loading...

افزایش فروش با استفاده از دیجیتال ساینیج

سیستم تبلیغاتی دیجیتال ساینیج در حال رشد و پیشرفت در قابلیت ها است. در نتیجه بسیاری از کسب و کارها شروع به استفاده از این سیستم تبلیغاتی می کنند. پشت ایده شبکه های اجتماعی در مورد تبلیغات کسب و کارها در سال های گذشته، اکنون چیزی است که صفحات دیجیتال ساینیج به دنبال آن است. وقتی از صفحات دیجیتال ساینیج رد می شوید یا رانندگی می کنید، شما همیشه باید پیام یا تبلیغ را بگیرید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید بیزینس خود را با استفاده از دیجیتال ساینیج تبلیغ کنید. دیجیتال ساینیج در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است و در بسیاری از صنایع در کنار IOT و گجت های هوشمند پوشیدنی برای تغییر زندگی و کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیب دیجیتال ساینیج و نرم افزارهای مدیریتی باعث می شود ظاهر مارکتینگ و محتوای تبلیغات شما واقع بینانه شود. این یکی از مواردی است که بازدید کنندگان را به سمت حمایت از کسب و کار شما سوق می دهد. دیجیتال ساینیج با افرادی که به بیزینس شما یا به آنچه انجام می دهید علاقه دارند یک درخواست  سریع ایجاد می کند. آنها ممکن است کارگر، بیمار، مشتری، بازدید کننده یا حتی دانش آموز باشند.

چرا باید از دیجیتال ساینیج استفاده کنیم ؟

دیجیتال ساینیج به حفظ شما در حوزه کاری کمک می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا با رقبای دیگر خود ملاقات کنید. وقتی نوبت به زمان و منابع می رسد، این سیستم تبلیغاتی در مقایسه با سیستم چاپ، به میزان زیادی این دو مورد را برای شما صرفه جویی و ذخیره می کند. این ابزار برای آگهی نیز جذابیت جانبی بسیار خوبی دارد، زیرا فقط ممکن است توجه کسانی که به بیزینس شما علاقه دارند را جلب کند. با نمایش موثر محصولات، اطلاعات خاص جمعیتی و موقعیت مکانی توسط دیجیتال ساینیج، راهی است که به سرعت محتوای خود را به گونه ای شخصی سازی کنید که مشتریان بالقوه هم  به آن علاقمند شوند.

مزیت های مختلفی وجود دارد که می توانید از دیجیتال ساینیج در مقایسه با سیستم های تبلیغاتی سنتی استفاده کنید. مطابق تحقیقات انجام شده توسط “Signage Digital Today” ، این یکی از بهترین وسیله ها برای دستیابی به مشتریان است. به آنها کمک می کند تا حدود  83  درصد از آنچه را دیده اند به یاد بیاورند و تا 400 درصد تصاویر بیشتر از یک سیستم تبلیغاتی استاتیک را ضبط می کنند. مردم تمایل دارند که به تبلیغات از طریق رسانه های دیجیتال علاقه بیشتری نشان دهند. از همان تحقیقات ، ثبت شد که حدود 59 درصد از افرادی که پیام دیجیتالی دریافت کرده بودند، مایل بودند درباره مطالبی که دیده اند اطلاعات بیشتری کسب کنند.

ممکن است بخواهید بپرسید که چگونه دیجیتال ساینیج می تواند به بیزینس شما کمک کند. خوب، تبلیغات محصولات شما به صورت دیجیتالی، هزینه های زیادی را برای شما صرفه جویی و ذخیره می کند. این امر با زمانی که مشغول چاپ مواد، گرفتن تجهیزات لازم و دانش فنی لازم برای نگهداری، کار و تهیه آنها هستید متفاوت است. همچنین، تبلیغات دیجیتال در مجموعه فعالیت هایی که در یک دوره زمانی برای فروش  و حفظ آن کارها انجام می دهید  بسیار عالی است.

صفحات دیجیتالی در همه جا دیده می شوند. از محل کار گرفته تا استفاده شخصی، مردم در مورد هر چیز دیجیتالی بسیار مشتاق هستند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید به این ابزارهای دیجیتال جالب و هیجان انگیز تمایل و علاقه بیشتری نشان دهید زیرا آنها به گسترش برند شما کمک خواهند کرد.

مهم نیست که رقابت در صنعت شما چقدر فشرده و سنگین است ؛ دیجیتال ساینیج همیشه پیام شما را به مخاطب منتقل می کنند و اثری ماندگار بر روی آنها باقی می گذارد.

در زیر 5 مزیت دیجیتال ساینیج آورده شده است :

جلب توجه

اغلب اوقات، هنگامی که وارد یک مرکز خرید، دفتر، یا محل کسب ‌وکار می‌شود چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، صفحه نمایش دیجیتالی پر جنب وجوش، درخشان و متحرک روی دیوار است. بر خلاف تبلیغات تلویزیونی شناخته شده، تبلیغات اینترنتی یا پوسترهایی که به اصطلاح در فروشگاه ها نقطه ی خرید هستند، مردم بیشترین زمان بازدید در آن را داشتند، دیجیتال ساینیج ها قادر به ارسال پیام چشم نواز به افراد در محل کسب و کار یا دفتر شما هستند.

بروزرسانی سریع و آسان

ما در دنیای توسعه پایدار و سریع قرار داریم. همه چیز در ساعتها یا حتی سریعتر تغییر می کند. فکر نمی کنید کسب و کار شما باید مطابق با این استاندارد باشد؟

دیجیتال ساینیج این شانس را به شما می دهد که به راحتی تغییر دهید، دستکاری کنید، یا محتوای کسب و کار خود را ارتقا دهید. به شما امکان انعطاف پذیری بهتر، افزایش سرعت و به روزرسانی محصولات در طول کمپین ها را می دهد.

در اینجا مثال‌های ساده‌ای از این که چگونه دیجیتال ساینیج می‌توانند به طور مثبت بر نیازهای کسب ‌وکارها تاثیر بگذارند وجود دارد:

در هوای بارانی یا برفی، یک فروشگاه اتومبیل می تواند در صفحه منوی دیجیتالی، بروزرسانی خود از ورود محصولات جدید مانند برف پاک کن و لاستیک را نمایش دهد.

برای اینکه یک رستوران با مقررات سازمان غذا و دارو (FDA) مطابقت داشته باشد، ممکن است اطلاعات خود را در مورد کالری به روز کند.

صاحب یک کسب و کار خرد ممکن است به دلیل موجودی انبار بخواهد محصولات خود را رونمایی یا حراج کند.

در نظر بگیرید که چه تغییراتی را می خواهید به سرعت بر اساس محصولات، خدمات یا اطلاعات خود در صنعت ایجاد کنید. هر چه ممکن است این تغییرات باشد، دیجیتال ساینیج شما را تحت پوشش قرار می دهد.

همیشه متصل باشید

امروزه ، هر کسب و کاری بصورت آنلاین متصل است. کسب و کار شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

با استفاده از دیجیتال ساینیج، می توانید قیمت ها، نمایشگرهای محصول یا منو خود را با تعویض بین نتایج مسابقات ورزشی زنده، اخبار و آب و هوا به سطح بالاتری ببرید. همچنین می توانید هنگام اتصال پست های شبکه های اجتماعی و پیام های شخصی سازی شده ، اطلاع رسانی کنید.

آیا تا به حال به تبلیغ یک توئیت با استفاده از یک دستگاه چاپ فکر کرده‌اید؟ تصور کنید که این اطلاعات چقدر سریع پخش خواهد شد.

دیجیتال ساینیج افزایش بیشترین حد اطلاع رسانی فروشگاه شما

اگر می‌خواهید یک اطلاع رسانی از کسب‌وکار خود را بر روی پوستر یا علامت فروشگاهی ایجاد کنید، قطعا فقط یک چیز در تمام ساعات روز و در یک فضای مشخص خواهید گفت.

گفتن هر بار فقط یک چیز برای یک کسب و کار مستقیم اشکالی ندارد. اما شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می خواهید اطلاعات زیادی درباره شرکت خود به سراسر جهان منتقل کنید، این بدان معناست که استفاده از پوستر یا یک علامت فروشگاهی راه حل مناسبی برای شما نیست.

دیجیتال ساینیج ها قادر به تبدیل یک فضای منفرد خاص به یک صفحه نمایش چند پیامی و چندرسانه ای هستند. به جای نمایش تنها یک آگهی تبلیغاتی، می توانید به راحتی اطلاعات مربوط به محصول خود، بایگانی کارمندان، تلاشهای داوطلبانه در ارتباط با پیشرفت جامعه و موارد دیگر را توزیع کنید.

نیروی استفاده از ویدئو

استفاده از فیلم ها برای تبلیغ محصولات تجاری اطلاعات شما را به گونه ای تقویت می کند که پوسترها یا تبلیغات استاتیک با آنها رقابت نمی کنند.

نتیجه گیری

با تمام مزایای بیان شده استفاده از دیجیتال ساینیج ، اکنون سئوال این است چه چیزی شما را برای استفاده از دیجیتال ساینیج به عنوان استراتژی تجاری شماره یک خود متوقف می کند؟ شما همچنین می توانید با استفاده از استراتژی های مارکتینگ که در دیجیتال ساینیج استفاده می کنید، بیزینس خود را به جهان متصل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پیشبرد مشاغل خود با استفاده از دیجیتال ساینیج رایبرد، با ما تماس بگیرید و ما در دسترس شما خواهیم بود.

 

 

۱ Comment

علیرضا 1398-09-01

عالی بود

Reply

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top