Loading...

ویروس کرونا الهام بخش بزرگترین کمپین تبلیغاتی دیجیتال ساینیج محیط شهری

بزرگترین کمپین تبلیغاتی محیط شهری در جهان با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران، به بینندگان این امکان را می دهد تا تصاویر را به اشتراک بگذارند و پیام های عشق را به نمایشگرهای جغرافیایی در سراسر جهان ارسال کنند.

برنامه ریز رسانه محیط شهری شرکت Talon، کمپین “SendingLove#” که ابتکار جهانی جدیدی را برای تبلیغ پیام های عشق ایجاد کرده است که جوامع را در سراسر جهان در طول مبارزه با اثرات ویروس کرونا متحد می کند.

کمپین محیط شهری که از لحاظ اجتماعی امکان پذیر است توسط سازمان جهانی محیط شهری (WOO) و بسیاری از سازمان های عضو آن تسهیل می شود و در فضای تبلیغاتی که توسط بیش از 70 صاحب رسانه در 153 شهر اهدا شده است، اجرا می شود و این بزرگترین کمپین محتوای تولید شده توسط کاربران تاکنون در صنعت دیجیتال محیط شهری است.

این کمپین ایجاد شده توسط شرکت تبلیغاتی Talon زیر مجموعه شرکت Grand Visual ایجاد شد، شرکت کنندگان را تشویق می کند تا با خلاقیت با نماد دستی که قلب را نشان می دهد و بارگذاری تصاویر و مکانهای خود در وبسایت www.sending love.to، عاشقانه به کسانی که در آنجا سفر نمی کنند، بفرستند. سپس از شرکت کنندگان دعوت می شود قبل از دریافت عکسی از تصویر خود که در حال پخش بر روی صفحه نمایش در شهر منتخب خود است، به صندوق جهانی پاسخ ویروس کرونا اهدا کنند تا با دوستان و خانواده خود در کانالهای اجتماعی به اشتراک بگذارند.

SendingLove# توسط Plexus، شبکه جهانی محیط شهری Talon تسهیل شده است که به همراه شرکای خود کمپینی را با دسترسی بین المللی و در کل ارزش رسانه محیط شهری 15 میلیون دلار ایجاد کرده اند. سیستم اتوماسیون خلاق ایجاد شده توسط پیام های جغرافیایی Grand Visual به شهرهای منتخب، جوامع را با پیام های عشق از راه دور وصل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top