Loading...

دیجیتال ساینیج، ضدعفونی کردن دست ها را کنترل می کند

راه حل مدیریت دیجیتال ساینیج تضمین می کند که  مواد ضدعفونی کننده دست ها در بیمارستان ها و اماکن عمومی هرگز خالی نباشند.

راه حل مدیریت ضدعفونی کننده از شرکت مدیریت محتوای دیجیتال ساینیج  بر استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده دست نظارت می کند و هشدارهایی را برای پر کردن ارسال می کند. حمایت از کارکنان و مشتریان بر عهده هر کارفرما است. با نصب دستگاه نمایشگر پیشرفته بهداشتی دست، کارفرمایان می توانند نقش مهمی در متوقف کردن شیوع عفونت و بهبود بهداشت بازی کنند.

سیستم مدیریت محتوای (CMS) دیجیتال ساینیج می تواند برای به روزرسانی از راه دور نمایشگر داخلی 22 اینچی با پیام رسانی سلامت عمومی یا تبلیغات مهم استفاده شود. این کار با فعال کردن اپلیکیشن مدیریت ضدعفونی کننده در حساب کاربری شرکت “Now Signage” انجام می شود تا اعلان ها به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شخصی ارسال شود تا به شما اطلاع دهد که زمان توزیع دستگاه ضدعفونی کننده شما کم است یا نیاز به پر کردن محلول ضدعفونی کننده دارید. این داده ها را می توان با دانلود گزارش های کاربردی، از آن برای آگاهی از تصمیم گیری در آینده و آگاهی بخشی از موقعیت یابی مؤثر در سرتاسر محل، استخراج کرد.

ریچارد هاچینسون ، مدیر فروش شرکت “Now Signage” می گوید: “دنیای اطراف ما به دلیل بحران ویروس کرونا مجبور به انطباق و تغییر سریع می باشد و در بسیاری از زمینه های زندگی، فناوری تغییر خواهد کرد که به صورت موقت در بسیاری از موارد به عنوان چیزی عادی پذیرفته می شوند و در مواردی برای همیشه تغییر خواهد کرد. با توجه به فشار صاحبان کسب و کار برای اتخاذ اقدامات کافی از فاصله اجتماعی، بهداشت و تنظیم مقررات مراجعه کنندگان و پرسنل در محل کار خود، برای ترکیب دیجیتال ساینیج مخاطبان سنتی محور، سیستم مدیریت محتوا (CMS) با دستگاههای تقویت کننده بهداشت مانند دیجیتال ساینیج ضدعفونی کننده دست ها، فرصتی برای افزایش رشد این کانال را ارائه می دهد.”

وی گفت: “این بازار ویژه و خاص به سرعت در حال گسترش است و دولت ها در سطح جهان در بسیاری از مغازه ها، دفاتر، مراکز حمل و نقل و سایر فضاهای عمومی شروع به کنترل اقدامات بهداشتی می کنند. آزمایش واقعی کانال در ارائه راهکارهای نوآورانه و فناوری محور، مشتری خواهد بود در حالی که اطمینان از رعایت بهداشت کافی و اقدامات پاکسازی انجام می شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top