Loading...

فناوری لمسی مجازی دیجیتال ساینیج تبلیغاتی برای اولین بار در انگلستان

مالک اصلی رسانه تبلیغات محیطی، Ocean Outdoors، تجربه ای را که از اشاره استفاده می کند، با استفاده از فناوری هپتیک هوای میانه از UltraLeap، در پورتفولیو خرید و فروش در مرکز خرید شهر ارائه می دهد.

Ocean Outdoor معرفی صفحات تبلیغاتی بدون دردسر با استفاده از فناوری هپتیک هوای میانه از Ultraleap است. Ocean اولین مالک رسانه ای تبلیغات محیطی در انگلستان خواهد بود که این فناوری را معرفی می کند و آن را به خرده فروشی پورتفولیو مرکز خرید خود معرفی می کند.

فعالیت صفحه لمسی با نمایشگرها و رابط هایی که توسط حرکات دست طبیعی انجام می شوند جایگزین می شوند. فناوری مجازی، که به فناوری پوشیدنی احتیاج ندارد، در نمایشگرهای Ocean در فضاهای اصلی تجربی ادغام می شود و برای کمپین های منحصر  به فرد مستقر می شود.

کاترین مورگان، مدیر آزمایشگاه Ocean، گفت: “معرفی فناوری صفحه لمسی در سراسر پورتفولیو ما به موقع است. مردم در استفاده از هر نوع فناوری صفحه لمسی در اماکن عمومی محتاط هستند. Haptics یک راه حل ایده آل است. بهداشتی، بی خطر و ابعاد کاملا جدیدی را به پیشنهاد تجربی و تجاری همه جانبه Ocean اضافه خواهد کرد.

وی ادامه داد: “پس از بسته شدن کسب و کارها در زمان ویروس کرونا، مصرف کنندگان دچار گرایش به روابط مثبت خواهند شد، بنابراین  برندهایی که این فاکتور مهم را ایجاد می کنند، در این مدت پر بار، از نظر احساسی با مخاطبان هم صدا خواهند شد و پتانسیل رشد نمایی سهم بازار را فراهم می کنند.”

فناوری لمسی مجازی Ultraleap از تکنولوژی ردیابی دست و امواج فراصوت برای ایجاد احساساتی بر روی دست کاربر برای شبیه سازی حس لامسه استفاده می کند. سنسورهای Ultraleap اجازه می دهند تا این حس در لحظه واکنش نشان دهد.

احساسات غوطه وری در کف دست یک شرکت کننده با تجربه تعاملی روی صفحه نمایش شخصی سازی شده و همگام سازی می شود. این احساسات می تواند از میدانهای الکتریکی، حبابهای فازی (fizzy bubbles)  یا حتی یک دکمه مجازی باشد که در کف دست احساس می شود.

استیو کلیف، مدیرعامل Ultraleap ، گفت: “ما مفتخریم که تجربیات تجاری همه جانبه، جذاب و ایمن را با Ocean Outdoor و مشتریانشان به ارمغان بیاوریم. همانطور که همه ما در دنیای پس از ویروس کرونا حرکت می کنیم، Ocean آماده است تا فناوری و محتوای برندهای عالی خود را با هم ترکیب کند تا به مصرف کنندگان جرقه شادی و همچنین اطمینان را هدیه بدهد.”

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top