Loading...

با دیجیتال ساینیج نبض مسافران فرودگاه را در دست داشته باشید !

فرودگاه ها و مسافران اهداف مشترکی را در ذهن دارند. فرآیند سریع و طی کردن با آرامش و با کمترین استرس مراحل خروج مسافران از میان محدوده تعیین شده یک عامل تعیین کننده مهم در فرودگاه ها برای فراهم کردن یک سرویس موثر و کارآمد است. با هدف ارائه بالاترین سطح خدمات به مشتری، استفاده از ابزارهای ارتباطی اثبات شده یک مؤلفه اساسی در فرآیند کلی خدمات است.

دیجیتال ساینیج استاتیک سنتی و نوآوررانه هر دو نقش مهمی در پیدا کردن مسیریابی ارتباطات به صورت واضح در داخل و اطراف محوطه فرودگاه دارند.  تعدادی دکمه لمسی در صفحه دیجیتال ساینیج برای مشتری های خاص وجود دارد که می‌تواند ابزاری برای ارائه یک رویکرد یکپارچه با دیجیتال ساینیج لمسی کارآمد در ساختن یک تجربه بدون دردسر سفر برای مشتریان باشد.

اولین مزیت دیجیتال ساینیج لمسی برای مسافران فرودگاهی، مدیریت جریان ورود و خروج ماشین های مسافران از پارکینگ که اولین تاثیر مهم و حیاتی است. فناوری پارکینگ دیجیتال راه طولانی را طی کرده است. با دیجیتال ساینیج می توانید در یک سفر هوایی تعاملی به پارکینگ های ماشین در زمان ورود و خروج از فرودگاه به راحتی دسترسی داشته باشید. با احساساتی که اغلب قبل از ورود مسافران از درها بیشتر می شود، پارکینگ های هوشمند ماشین با پیام های مرتبط در جریان کارآمد ترافیک از طریق یک فضای درآمدزای حیاتی، مهم است.

در حالی که تدارکات یک فرودگاه پیچیده است، استفاده شرکت اینتل از الگوهای رفتاری مسافران و اطلاعات پرواز اجازه می دهد تا به طراحی و یکپارچگی دستیار دیجیتال ساینیج برای ساده سازی فرآیندهای مسافران کمک کند. استفاده از اطلاعات، طراحی و درک مسافران از سفر ، به فرودگاه اجازه می دهد تا قبل از سؤال از آنها ، به سوالات مسافران پاسخ دهد. دیجیتال ساینیج واضح جهت خروج زیاد یا هجوم مسافران به سمت دروازه صحیح یا به سمت خروجی می تواند در به حداقل رساندن استرس و احتمال تأخیر پروازها قابل توجه باشد.

کمک بیشتر برای ساده سازی جریان مسافر، ظرفیتی برای دیجیتال ساینیج برای ارسال پیام هایی است که از نظر فرهنگی مرتبط هستند و در طیف گسترده ای از زبان ها وجود دارد. تحقیقات انجام شده توسط لایب و همکاران، ترجیح چشمگیر مسافران چینی و آمریکایی را برای هدایت دقیق در فرودگاهها با علامت گذاری به کار رفته در ادغام واژگان و نمادها نشان داد. در این تحقیق همچنین مشخص شد روشی که در نحوه دریافت و پردازش اطلاعات در بین فرهنگ ها از طریق مسیریابی وجود دارد، تفاوت های چشمگیری با هم دارند. با ادغام ساینیج سنتی ، دیجیتال ساینیج و درک بازار ، فرودگاه ها می توانند از دیجیتال ساینیج به عنوان ویژگی مهم طراحی برای ارائه تجربه مسافر استفاده کنند که ماهیت فرهنگی متنوع یک فرودگاه را به رسمیت می شناسد.

جریان رفت و آمدی مسافران از طریق فرودگاه ها نه تنها اولویت اصلی آنها بلکه تجارت اصلی آنها است. این به نفع همه طرفین است تا مسافران بتوانند به سرعت و به راحتی در پروازهای خود و به سمت مقصد خود حرکت کنند. مدیریت تجربه مسافر با استفاده از استراتژی های هوشمندانه طراحی شده در دیجیتال ساینیج، ادغام هر دو فناوری استاتیک و دیجیتال ، در هدایت تجربه بهتر مسافر و بازگشت دوباره به بیزینس ضروری است.

نورافکن در فرودگاه ملبورن

فرودگاه ملبورن شلوغ ترین فرودگاه 24/7 استرالیا است و بیش از 36 میلیون مسافر در سال مالی 2018 از آن عبور می کنند. در این سال همچنین شاهد اضافه شدن شش شرکت هواپیمایی جدید و شش مقصد جدید بود. این رشد، همراه با پیش بینی های پیش رو در زمینه رفع نیازهای ظرفیت، باعث شده است تا تقاضا برای فناوری یکپارچه فرودگاه ها به صورت هوشمندانه طراحی شود، تفکر پیشرو داشته باشد و در آینده نتیجه آن اثبات شود. دیجیتال ساینیج با اضافه شدن دو نمایشگر LED جدید ، نقش مهمی در سیستم فرودگاه های ملبورن برای آینده دارد.

این دو نمایشگر اولی به ابعاد 2.88 متری طول و 0.96 متر عرض و دومی به ابعاد 2.88 متر طول و 1.22 متر عرض هستند. این صفحه ها در مناطق باری که قاچاق می شوند قرار دارند و از طریق ایستگاه های بازرسی کلیدی از جمله پارکینگ های اتومبیل، میزها و گیت ها را کنترل می کنند.

چراغ خوب LED این امکان را می دهد تا یک تصویر واضح نه تنها محتوای مسافرتی، اطلاعات مربوط به مسافر و مسیریابی را نمایش دهد بلکه این ظرفیت را برای فرصتهای تبلیغاتی هدفمند داخلی و خارجی را نیز دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top