Loading...

30 نمونه محتوای خوب دیجیتال ساینیج – بخش دوم

11- داشبورد فروش

شرکتهایی که با داده کار می کنند موفق تر هستند، اما داده های مهم شما در کجا زندگی می کنند؟ در یک فروش سیستم ارتباط با مشتری (CRM) یا پشت اینترانت یک شرکت ؟ دیجیتال ساینیج به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های فروش زنده را بر روی صفحه‌های نمایش فیزیکی پیرامون افراد فروش خود ترسیم کنید.

12- دانش مدیریت پروژه

اگر محصولی دارید، به دست آوردن دید نسبت به توسعه feature، تعداد مشتری یا آنچه در آینده نگهداری می شود به نوعی کار اصلی شما است. به همین دلیل ترسیم کردن دانش مدیریت پروژه از طریق نرم افزارهای Jira، Trello یا ابزار مدیریت مورد علاقه شما و به اشتراک گذاری آنها از طریق دیجیتال ساینیج در محل کار یا اتاق جلسات، به همه کمک می کند تا روی نبض محصول بمانند.

13- نرم افزار چت درون سازمانی Slack

ما عاشق نرم افزار Slack در صفحات ابری هستیم. مثل خیلی از استارت آپ ها، این گونه ما 90 درصد  از ارتباطات مان را انجام می دهیم. بنابراین وقتی کاری که انجام می‌دهیم بسیار مهم است، آن را در صفحه نمایش‌های دیجیتال ساینیج مان قرار می‌دهیم. این کار با برنامه Slack به راحتی انجام می‌شود.

14- پوسترهای فروش

دیجیتال ساینیج یک بوم عالی برای همه فروش های شما، کوچک یا بزرگ است. پیام های زمان واقعی فروش را به اشتراک بگذارید ، پیشنهادات را نمایش دهید و مشتریان را ترغیب به زمان مناسب خرید کنید.

15- نقشه اداری ساختمان و مسیریابی

به نظر شما چقدر زمان کارکنان پذیرش شما برای هدایت مردم به طبقه مناسب یا سالن اجتماعات سپری می کنند؟ ما عاشق استفاده از برنامه نقشه اداری ساختمان برای به اشتراک گذاشتن جزئیات مکان همه چیز از طریق صفحه های دیجیتال ساینیج هستیم. بهترین بخش؟ اگر یک اتاق تغییر کند، می توانید برخلاف علائم استاتیک خود، صفحه را به راحتی بروزرسانی کنید.

16- نمایش تبلیغات دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج علاوه بر تبلیغ محتوای خود، روشی عالی برای فروش فضای تبلیغاتی درون ساختمان یا فروشگاه شما هستند. راه‌اندازی لیست پخش ساده به این معنی است که شما می‌توانید نقاط تبلیغاتی خاص را زمانبندی کنید، محتوای اسپانسر را بین اعلان های خود آپلود کنید، یا روزها یا مناطقی را که تنها تبلیغات نشان داده می‌شود مشخص کنید.

17- اطلاعات زنده پرواز

اگر سفر برای مشتریان و یا کارمندان شما ضروری است، پس به اشتراک گذاشتن یک تابلوی اطلاعات زنده پرواز استفاده بسیار خوبی از دیجیتال ساینیج شماست. همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، این شامل جزئیات دقیق دقیقه سفر در اتوبوس و قطار نیز می باشد.

18- محتوای تولید شده توسط کاربر

خوب است که محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، اما یک قاعده خوب از دیجیتال ساینیج این است که همه ی محتوا در مورد کسب و کارتان را خودتان  ایجاد نکنید. این محتوا را مشتریان برای شما ایجاد می کنند، چه به صورت ارگانیک و یا به دلیل اینکه از آنها خواسته اید، که می تواند برای شما مفید واقع شوند. این می تواند شامل نظرات، رسانه های اجتماعی یا نقل قول مشتری باشد که به عنوان چند نمونه می توان از آنها نام برد.

19- رونمایی در لحظه

مزیت دیجیتال ساینیج نسبت به علائم استاتیک یا جزوه های چاپی این است که می توان آن را در لحظه بروزرسانی کرد. دیجیتال ساینیج این امکان را به شما می دهد تخفیف ها را به صورت لحظه ای بروز کنید یا از آیتم هایی که موجودی آنها در انبار کم شده یا تاریخ انقضا آنها رو به اتمام است رونمایی کنید، تا بتوانید فروش روزانه را افزایش دهید.

20- پخش کردن اعلان های شرکت

تصور کنید یک روش ارتباط داخلی که به شما با زدن یک دکمه اجازه بخش اعلان های داخلی شرکت را می دهد. این همان چیزی است که دیجیتال ساینیج پس از برقراری شبکه صفحه نمایش شما فراهم می کند. این باعث می شود اعلان های شرکت به طور همزمان و به آسانی اخبار یا اعلامیه های سلامتی و ایمنی به همه صفحه ها به اشتراک گذاشته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top