Loading...

دیجیتال ساینیج باعث فروش خرده فروشی می شود

دیجیتال ساینیج باعث افزایش فروش خرده فروشی می شود

دیجیتال ساینیج به سرعت در خرده فروشی ها در اندازه های مختلف از یک مکان که دارای بیزینس خانوادگی و مستقل کوچک گرفته تا زنجیره های بزرگ رایج تر می شوند. با این حال، بسیاری از کاربران بالقوه در مورد اینکه چگونه می توانند هزینه اولیه دیجیتال ساینیج را توجیه کنند، ابراز تردید می کنند. چگونه می توانند بازگشت سرمایه (ROI) را با نمایشگر اندازه گیری کنند؟

اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) در فروش

اگر اهداف مشخصی مانند افزایش فروش یا افزایش بازخرید کوپن دارید، راه‌های زیادی برای اندازه‌گیری بازده سرمایه‌گذاری برای نمایشگرها وجود دارد. هنگامی که این اهداف را به دست آوردید، می توانید کل کمپین ها را با دیجیتال ساینیج خود برنامه ریزی کنید.

“یک هدف اولیه ممکن است افزایش فروش کلی یا فروش یک محصول خاص باشد (مانند یک کالا یا موجودی با حاشیه بالا که باید جابجا شود). یکی از راه‌های اندازه‌گیری بازگشت سرمایه (ROI) می‌تواند اجرای محتوای رسانه‌ای غنی برای یک دوره مشخص باشد. مایک تیپتس، معاون بازاریابی سازمانی، هیوز، در مصاحبه ای گفت. بازگشت سرمایه فروش نیز ممکن است در بازخرید کوپن اندازه گیری شود.

برای برخی از شرکت‌ها، رسانه‌های سنتی مانند پروازها ممکن است مانند گذشته مؤثر نباشند، بنابراین دیجیتال ساینیج می‌توانند به افزایش آگاهی کلی مشتری در مورد محصولات، محصولات ویژه، کوپن‌ها، برنامه‌های وفاداری و سایر اطلاعات کمک کنند.

Food Lion، یک خواربار فروشی زنجیره ای که در 10 ایالت در اقیانوس اطلس و جنوب شرقی ایالات متحده فعالیت می کند، دریافت که پرواز هفتگی آن به دلیل این واقعیت که همه آن را حمل نمی کنند، کارآمد نیست، بنابراین شروع به استفاده از دیجیتال ساینیج، Sonja Vega کرد. رودریگز، خریدار و صندلی اسپانیایی لاتین BRG در Food Lion، در مصاحبه ای گفت :

ما راه‌حل‌های دیجیتال ساینیج را در نزدیک به 75 درصد از فروشگاه‌های خود در سراسر کشور، عمدتا در بخش‌های اغذیه‌فروشی/نان‌پزی خود راه‌اندازی کرده‌ایم. این دیجیتال ساینیج محصولات خاص (از جمله اقلام با طعم فصلی)، اقلام با قیمت ویژه، نحوه کسب تخفیف را تبلیغ می‌کنند. رودریگز گفت: از طریق برنامه وفاداری ما و موارد دیگر، از زمان معرفی دیجیتال ساینیج، شاهد افزایش دو رقمی در فروش بوده‌ایم که بخش عمده آن را به نوآوری دیجیتال ساینیج نسبت می‌دهیم.

اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) در تعامل

بازگشت سرمایه بیشتر از افزایش فروش است. به عنوان مثال، بسته به اهداف شما، ممکن است بخواهید دیجیتال ساینیج شما به افزایش آگاهی از برند یا بازخرید کوپن یا تعامل در رسانه های اجتماعی یا چیز دیگری کمک کند.

Tippets گفت: “بازده سرمایه گذاری اضافی برای درک فراتر از فروش وجود دارد. به عنوان مثال، خرده فروشان ممکن است از دیجیتال ساینیج برای تشویق برنامه های وفاداری یا اندازه گیری علاقه مشتری به محصولات یا تبلیغات از طریق استفاده از کدهای QR استفاده کنند.”

روش‌های مختلفی برای اندازه‌گیری تعامل کلی با دیجیتال ساینیج وجود دارد. یک راه ساده این است که از مشتریان در مورد آن در نظرسنجی های رضایت مشتری سوال کنید و توجه کنید که آیا مشتریان در مورد محتوای دیجیتال ساینیج در رسانه های اجتماعی صحبت می کنند یا خیر.

رودریگز گفت Food Lion دریافت که “پاسخ مشتری به دیجیتال ساینیج بسیار مثبت بوده است، با افزایش رضایت مشتری در نظرسنجی‌های مشتریان ما. خریداران به طور مداوم نظرات مثبتی در رسانه‌های اجتماعی و همکاران ما در مورد دیجیتال ساینیج می‌دهند، بنابراین ما می دانیم که آنها توجه می کنند.”

خرده‌فروشان همچنین می‌توانند از فناوری‌های پیشرفته‌تر برای اندازه‌گیری تعامل مشتری با دیجیتال ساینیج استفاده کنند. به عنوان مثال، یک شرکت می تواند فناوری تشخیص چهره را برای ثبت مشخصات جمعیتی یا خلق و خوی مشتری در هنگام نزدیک شدن به صفحه نمایش، ادغام کند. آن‌ها همچنین می‌توانند از چراغ‌های اینترنت اشیا برای تجزیه و تحلیل مسیرهای مشتریان در سراسر فروشگاه استفاده کنند و ببینند چقدر به یک صفحه نمایش نگاه می‌کنند.

تیپتس گفت این اطلاعات “داده های حیاتی در مورد جمعیت شناسی مشتری، الگوهای ترافیک، زمان اقامت، و دامنه توجه ارائه می دهد. این داده ها همچنین ممکن است با عواملی مانند زمان روز یا آب و هوا همپوشانی داشته باشند. هوش تجاری به دست آمده از دیجیتال ساینیج می تواند اطلاعات عملیاتی و بازاریابی باشد. تصمیمات برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه در یک مکان یا در چندین سایت.”

البته، به راحتی می توان با همه این داده ها غرق شد، به همین دلیل است که خرده فروشان باید همیشه اهداف خود را هنگام استفاده از دیجیتال ساینیج در نظر داشته باشند، تا دقیقا بدانند به دنبال چه چیزی باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top