Loading...

چگونه کووید صنعت ساینیج را متحول کرد

 

واقعیت افزوده

Digital Signage Today با سه کارشناس ساینیج تماس گرفت تا در مورد آنچه که آنها معتقدند بزرگترین ترند صنعت در سال 2022 و پس از آن خواهد بود، فهم دقیق تری از موضوع دریافت کنند. آنها همچنین در مورد اینکه چگونه پاندمی، مثل بیشتر صنایع، دیجیتال ساینیج را نیز تغییر داده است، صحبت کردند. منابع من، مایکل فرر، مدیر ارشد فروش شرکت NEC Display Solutions، کارل مک گوری، EVP برگزار کننده رویدادها و خدمات آموزشی در شرکت Smithbucklin، و بیل زیمر، معاون بازاریابی در شرکت 360 Live Media، فهم دقیقی از این که چگونه پاندمی روی ساینیج از طریق مصاحبه های ایمیلی تأثیر می‌گذارد را به اشتراک گذاشتند.

دیجیتال ساینیج ویروس کرونا

چالش های زنجیره تامین

فرر فکر می‌کند مشکل زنجیره تامین، که ماه‌ها مانع رسیدن محصولات به بازار ایالات متحده شده است، بزرگترین مانع برای صنعت ساینیج است.

فرر گفت: “تقاضا برای بسیاری از راه حل های دیجیتال ساینیج برای بازارهای مختلف بسیار زیاد است.” “در حال حاضر نه تنها با تقاضا، بلکه برنامه زمانبندی پروژه ها نیز به طور فزاینده ای برای صنعت دشوار شده است.”

برای کسانی که علاقه مند به خرید محصولات هستند، فرر گفت که بهترین گزینه تماس مستقیم با تامین کنندگان است. زیمر احساس می‌کند با این ویروس که هنوز یک تهدید بسیار جدی است، مصرف‌کنندگان همچنان به درگیری فیزیکی خود ادامه خواهند داد.

به طور خاص، اگر مشخص نباشد صفحه نمایش های لمسی مرتبا یا به طور کامل ضدعفونی می شوند، ممکن است افراد در تعامل با دیجیتال ساینیج تردید بیشتری داشته باشند.

درحالی‌که سرمایه‌گذاری در ساینیج همچنان در حال افزایش است، زیمر می‌ترسد که شرکت‌ها ممکن است هزینه زیادی را برای پیاده‌سازی این فناوری بدون داشتن یک برنامه استراتژیک در مورد نحوه استفاده مؤثرتر از آن هزینه کنند. او گفت که نیازهای مصرف کنندگان باید در خط مقدم سرمایه گذاری کسب و کارها در ساینیج باشد.

زیمر گفت: «برای مؤثر بودن، کاربران ساینیج باید به طور استراتژیک در مورد نحوه تعامل مخاطبان خود با آن فکر کنند. شرکت‌ها باید به فکر استفاده از فناوری‌هایی باشند که بهترین فضاهای فیزیکی را اما با پشتوانه دیجیتال بهینه می‌کند.»

چالش محتوا

مک گوری نگران است که با برنامه‌های بیشتر در دسترس از طریق ابر، شرکت‌های بزرگ و قدرتمند کنترل اکثر محتوا را در دست بگیرند.

مک گوری گفت: “ ساینیج سنتی یک پخش خصوصی در اطراف مختصات جغرافیایی خاص است.” “هر کسی که صاحب تابلو (sign) باشد می تواند دستور کار محتوا را برای مخاطبان مورد انتظار در اطراف آن مختصات تنظیم کند. این درها را به روی غول های رسانه ای و برنامه های آنها باز می کند. هر کسی یک قیمتی دارد.”

ورود واقعیت افزوده

فرر بر این باور است که واقعیت افزوده در سال های آینده مورد توجه قرار خواهد گرفت. واقعیت افزوده باید به ایجاد ارتباطات عمیق‌تر بین کسب‌وکار و مصرف‌کنندگان، همراه با ارائه ابزار اندازه‌گیری دقیق‌تر برای تعامل با مخاطب کمک کند.

فرر گفت: “شروع محتوای تحریک شده توسط حسگر (خواهد بود) در حال افزایش است، که به معنای حسگرهای بیشتر، فناوری شمارش افراد یا تشخیص حرکت برای انتقال اطلاعات ایمنی و کنترل جمعیت است.”

نمی توان انکار کرد که کووید چشم انداز دیجیتال ساینیج را در کمتر از دو سال تغییر داده است و تغییرات زیاد در این زمینه همیشه در حال تحول محتمل است. زیمر از پیشرفت این فناوری در 15 سال گذشته شگفت زده شد. کسب‌وکارها تلاش کرده‌اند تا ساینیج را در دست مصرف‌کنندگان قرار دهند، که رد کردن آن را تقریبا غیرممکن می‌کند.

زیمر گفت: “وقتی به اولین دیجیتال ساینیج که در سال 2005 راه اندازی شد فکر می کنید، آنها صرفا کپی الکترونیکی بیلبوردهای سنتی و فیزیکی بودند. شما از کنار آنها عبور می کردید یا رانندگی می کردید، متوجه پیام می شوید و ادامه می دهید.” “به سرعت به امروز بروید، و مصرف کنندگان می توانند کدهای QR را اسکن کنند تا پیشنهادات ویژه دریافت کنند، محصولات را بدون تعامل با کارکنان از داخل فروشگاه مورد علاقه خود سفارش دهند، محتوای زنده را پخش کنند، یا بر اساس عواملی مانند زمان روز یا تغییرات آب و هوا، اطلاعات متفاوتی را ارائه دهند.”

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top