Loading...

چگونه دیجیتال ساینیج باعث افزایش تجربه مشتری و آگاهی از برند می شود

نرخ بازگشت سرمایه (ROI) مهم است، اما نرخ بازگشت حقوق صاحبان سهام (ROE) در تبلیغ دیجیتال محیط شهری اساسی است.

صحبت از نمایشگرهای فضای شهری از منظر بازده سرمایه گذاری، به لطف اندازه گیری ها و صحت داده های ارائه شده به ما، بسیار آسان است. با این حال بازی واقعی برای جلب قلب و ذهن عموم مردم در زمینه بازگشت تعامل، به ویژه در مورد دیجیتال ساینیج انجام می شود.

ما فقط در مورد سرگرم کردن جمعیت در صف یا تبلیغ آخرین اخبار موجود در کاتالوگ صحبت نمی کنیم. در عصر اینترنت اشیاء، که در آن همه ما از طریق تعداد زیادی دستگاه و به روش های مختلف در بین خود متصل هستیم، فکر کردن به یک استراتژی نمایش دیجیتال ساینیج در محیط شهری به معنای برنامه ریزی گام به گام رابطه ای است که با هر مشتری خاص برقرار می شود، که از تبلیغات آنلاین، به علائم خیابانی منتقل می شود. مشتری را در فروشگاه، در انتخاب راهروها و تا زمان پرداخت همراهی می کند.

در تبلیغات دیجیتال محیط شهری، تجربه مشتری کلید موفقیت است.

چه چیزی بهتر از یک مانیتور صفحه نمایش لمسی بزرگ برای جلب توجه عابران است؟ شما می توانید حتی قبل از دیدن واقعی مشتری، با مشتری ارتباط برقرار کنید و در عین حال باعث آگاهی از برند یا افزایش آگاهی از برند شوید و راه حل نمایشگر دیجیتالی محدود به این نیست، همانطور که در گذشته اعلام شد. یک دیجیتال ساینیج به یک فروشگاه کوچک اجازه می دهد تا مشتریان را با تعداد بیشتری از محصولات از آنچه می توانند در قفسه ها به نمایش بگذارند در تعامل باشند و انواع مختلفی از رنگ ها و مواد را به آنها نشان دهد.

همچنین این امکان را به شما می دهد که نوع دیگری از پشتیبانی و مساعدت را ارائه دهید : بدون آنکه خطر اینکه فروشندگان بیش از حد مصر یا مزاحم به نظر برسند، شرکت totem با صفحه نمایش دیجیتال ساینیج به همه این فرصت را می دهد که به طور مستقل از ویژگی های یک محصول کاوش کنند، همچنین موفق شوند پشتیبانی فنی را از راه دور از طریق ویدئو ارائه دهید.

به عنوان نمونه از این ویدئو فیلمبرداری شده خدمات سواره (drive-thru) ، که در آن وب کم متصل به صفحه نمایش ال سی دی در فضای باز اجازه می دهد تا یک مشتری بی صدا و ناشنوا بتواند با سرویس Starbucks ارتباط برقرار کند و سفارش خود را انجام دهد.

https://www.aparat.com/v/FXVUx

راه حل اثبات آینده برای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج

اگر نحوه ارتباط و مجذوب کردن مشتریان نتیجه مطالعات و تحلیل بازاریابی شما باشد، ایجاد تبلیغات دیجیتال محیط شهری و فکر کردن به رضایت مشتری از قبل یک پاسخ عملی دارد : ماژولار بودن. ما در مورد سیستمی صحبت می کنیم که به شما امکان می دهد هر عنصر ناقص را در صفحه نمایش دیجیتال شرکت totem تغییر دهید، بدون اینکه لزوما آن را به طور کامل جایگزین کنید. این علاوه بر کاهش قابل توجه در کل هزینه های مالکیت، امکانات بسیار خوبی را در زمینه تجربه مشتری ارائه می دهد.

امکان مبارزه نمایشگرهای دیجیتال قدیمی تر با عوض کردن با مانیتورهای بروز شده در طی زمان، به مشتریان این امکان را می دهد تا با یک سری نمایشگرهای فضای باز که هیچ تفاوتی در رنگ و درخشندگی ندارند،آنها در رابط کاربری برندها و فروشگاه های فیزیکی غوطه ور شوند و ارتباط برقرار کنند، بدون اینکه روی فاکتور سوپرایز شدنی که می خواهید داشته باشید تأثیر بگذارد.

همچنین با منسوخ شدن برنامه ریزی شده اجزای داخلی مبارزه کند که به طور کلی شرکت totem می تواند بدون توجه به محیط، هزینه‌های اجرایی و البته تجربه مشتری استفاده شود.

امکان تغییر هر عنصر صفحه نمایش در فضای باز شما نیز باعث اثبات آینده آنها می شود. در یک بازار دیجیتال که به طور مداوم در حال تحول است، ما این توانایی را نداریم که پیش بینی کنیم بهترین فرمت های ویدیویی چه خواهد بود. جابجایی از صفحه نمایش از 45 اینچ به 46 اینچ، سپس 47 اینچ، به شما امکان می دهد تا بسته به نیاز خود، همگام با زمان حتی به پیاده سازی سایر ویژگی ها از جمله صفحه لمسی، میکروفون، بلندگوها و وب کم بپردازید.

برخی از آمار تبلیغات دیجیتال محیط شهری، نرخ بازگشت حقوق صاحبان سهام (ROE)

اگر در ابتدا گفته شد که اندازه گیری نرخ بازگشت سرمایه (ROI) به جای ROE آسان تر است، این بدان معنی نیست که هیچ آماری برای اثبات چگونگی سرمایه گذاری در خارج از استراتژی تبلیغات دیجیتال محیط شهری وجود ندارد.

به نظر می رسد که مردم آنقدر به تجربه خود در یک فروشگاه اهمیت می دهند که 55 درصد مایل به پرداخت پول حتی بیشتر، فقط برای داشتن یک کالای بهتر هستند. 75 درصد، که توسط یک صفحه نمایش دیجیتال ساینیج جذب می شوند، نه تنها وارد فروشگاه می شوند بلکه با یک دوست یا اقوام درباره ی آن تجربه مثبت صحبت می کنند و اینها فقط برخی از اکتشافاتی است که می توانید به انجام علاقه خود هنگام بازگشت از  تجربه همکاری مربوط به دنیای نمایش دیجیتال ساینیج بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top