Loading...

دیجیتال ساینیج در صنعت ویدئو گام بعدی را بر می دارد.

واکنش جهان به بیماری همه‌گیر ویروس کرونا یادآور این است که چگونه حتی بزرگ‌ترین اقتصاد جهان می‌تواند متوقف شود. خوشبختانه این سکوت که ما تجربه می‌کنیم، موقتی است و ما راه خود را به حالت عادی باز خواهیم کرد. امیدوارم زودتر از موعد این اتفاق بیقتد.

علیرغم چگونگی چشم انداز تاریک امروز، اما من از نحوه واکنش صنعت صوت و ویدئو (AV) به این بحران الهام گرفته ام. ما غالبا در مورد چگونگی بحران زیرساخت های قدرتمند و چابک AV در زمان بحران صحبت می کنیم. اکنون زمان تحقق بخشیدن ما به این وعده است.

فرماندار اندرو کوومو به تازگی چهار تسهیلات را در داخل و اطراف منهتن تعیین کرده است تا به بیمارستان‌های میدانی موقت تبدیل شود تا به جذب سریع بیماران پیش بینی شده مبتلا به ویروس کرونا کمک کند. این امکانات که شامل مرکز همایش های جاویتس، مرکز کنوانسیون وستچستر و پردیس های دانشگاه سانی استونی بروک و سونی وستبوری با صدها کارمند فدرال و دیگر متخصصان پزشکی که به بیماران رسیدگی می‌کنند. حتی امکانات پزشکی موقت مانند اینها به زیرساخت قوی AV نیاز دارند. برای کمک به این تلاش، هار شارفمان و دوست خوب ما در راه‌حل‌های دیجیتال هوشمند یک راه حل مسیریاب جهت هدایت بیماران به مناطق مختلف در مرکز جاویتس طراحی و اجرا کرد. هول و کارکنان پشتیبانی راه‌حل‌های دیجیتال هوشمند، سخاوتمندانه وقت خود را برای به دست آوردن راه حل سریع اجرا کردند  تا به روز رسانی های محتوا و نظارت بر پخش کننده ها را بدون پرداخت هزینه به بیمارستانهای میدانی ارائه دهند.

متأسفانه این بیمارستان‌های میدانی موقت احتمالا در هفته‌های آینده کاملا متداول خواهند بود، خصوصا در مناطقی که به سختی ویروس کرونا آسیب دیده است. فقط در چند مایلی از مقر ما در سیلیکون ولی، مرکز همایش سانتا کلارا به عنوان یک پناهگاه پزشکی فدرال تعیین شده است. این مرکز با 250 تختخواب در نظر گرفته شده است که برای معالجه بیماران با شرایطی غیر از ویروس کرونا مجهز است، زیرا بیمارستانهای محلی با معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در حال مبارزه هستند. این برنامه ها به سرعت در حال جمع شدن هستند و ما به طور مستقیم با دفتر مدیریت اضطراری در سان خوزه کار می کنیم تا به رسانه هایی که ممکن است برای تهیه راه حل های مسیریابی و سایر دیجیتال ساینیج های اطلاعاتی ما نیاز داشته باشند این راه حل ها را به صورت رایگان در اختیارشان قرار دهیم.

در هفته‌ها و ماه‌ها پیش از آن، زیرساختار بهداشت و درمان ما مانند قبل مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. این فرصتی است برای بالا بردن و استفاده از تخصص جمعی ما برای کار کردن به هر طریقی که از دستانمان بر می آید است.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top