Loading...

بازگشایی خرده فروشی ها و شمارش خودکار مشتریان با دیجیتال ساینیج

دوربین هوشمند و سیستمهای مدیریت صف بر اساس نمایشگر شرکت فیلیپس، در خرده فروشی ها از جملهH&M ،Primark و Footlocker تست و نصب می شوند.

سیستم های نمایشگر حرفه ای فیلیپس طیف جدیدی از راه حل های هوشمند مدیریت دوربین / دیجیتال ساینیج مدیریت صف را راه اندازی کرده است که در حال حاضر توسط برخی از فروشندگان پیشرو در جهان مانند H&M ،Primark  و Footlocker پیش از بازگشایی نصب شده اند.

فیلیپس با شرکای خود به سرعت همکاری کرده است تا راهکاری را ارائه دهد که از دوربین ها و نمایشگرها برای نظارت و مدیریت صف در داخل و خارج از یک مکان استفاده کند.  اجرای طرح فاصله اجتماعی، محدود کردن ظرفیت (با ادغام در درهای اتوماتیک موجود) و همچنین فراهم آوردن پیام اطلاعات زنده مانند زمان انتظار

گفتگوهای طولانی با سازمانهای دیگر در انگلیس و سراسر اروپا در حال انجام است زیرا بازار به دنبال راههای جدیدی برای کمک به تضمین کارکنان و امنیت عمومی، دسترسی به کالا/ خدمات ضروری است. راه حل فیلیپس را می توان در بسیاری از فضاهای عمومی مختلف از جمله خرده فروشی، سینما، سوپر مارکت ها، دفاتر شرکت ها، سالن های رویداد، ایستگاه ها و فرودگاه ها استفاده کرد.

با توجه به اینکه مقامات بهداشتی ، مسافت حداقل دو متر فاصله اجتماعی را توصیه می کنند ، از مشاغل خواسته می شود اقدامات دقیقی در مورد ظرفیت و شلوغی را انجام دهند تا به کاهش شیوع ویروس کرونا کمک کند به خصوص در مواردی که ضربات زیادی وجود دارد.

Kersten Retail Techniek، یکی از بزرگترین نصب کننده های خرده فروشی در منطقه بنلوکس، با حمایت برخی از مارک های معتبر جهان از جمله H&M ،Primark ،Footlocker ،Douglas،Sting  و van Haren در حال حاضر این راه حل را در سراسر فروشگاه ها ارائه می دهد.

در ورودی های ساختمان، نمایشگرهای فیلیپس نصب شده  را می توان برنامه ریزی کرد تا اطلاعات شفافی را در مورد ظرفیت به مشتریان و کارمندان ارائه دهند و به آنها هشدار دهند که آیا ورود آنها بی خطر است یا خیر. علاوه بر این، اطلاعات می توانند از طریق صدا و حتی از طریق سیستم چراغ راهنمایی (قرمز ، زرد و سبز) پخش شوند و اطمینان کامل حاصل کنند.

اطلاعات به طور خودکار با استفاده از دوربین های هوشمند دقیق که در هر ورودی نصب می شوند، محاسبه می شود و گزینه ای برای مکمل این موارد در سایر قسمت های ساختمان وجود دارد. این می تواند برای تغذیه اطلاعات در زمان انتظار مورد تخمین زده شده و همچنین پیام های جذاب و تبلیغاتی بر روی نمایشگرهای اضافی قرار گرفته در ویترین های فروشگاه در امتداد هر صف سیستم باشد.

نرم افزار کنترل و مدیریت راه حل های نمایش حرفه ای فیلیپس که به  CMND شناخته می شوند، به نمایشگرهای یک و چندگانه اجازه می دهد تا به راحتی اطلاعات را ایجاد و به اشتراک بگذارند و کنترل کاملی را به صورت محلی و از راه دور ارائه می دهند.

مدیر عامل شرکت خرده فروشی کرسن، رونالد کوپرز اظهار داشت: “راه حل های نمایش حرفه ای فیلیپس بلافاصله به این چالش های خرده فروشی جدید پاسخ داده است که راه حل کامل برای بازار را ارائه می دهد که قبلاً وجود نداشت. حتی در طول دسترسی به کالا/خدمات ضروی، مردم هنوز هم نیاز به بازدید از فروشگاه ها دارند، بنابراین بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنیم که آنها در انجام این کار احساس امنیت و راحتی می کنند.”

Tim de Ruiter، مدیر تجارت EMEA که نظارت بر مشارکتهای استراتژیک است، افزود: ” محصول دیجیتال ساینیج ما که بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می شوند، شرکای ما می توانند به راحتی راه حلهای خود را در محصولات ما ادغام کنند. حمایت از مشتریان در این شرایط پیش بینی نشده از اهمیت حیاتی برخوردار است و با همکاری با برخی از سازمانهای پیشرو جهان، ما توانستیم سریع و کارآمد راه حلی را برای بازار به ارمغان بیاوریم که فقط چند هفته پیش در خط تولید ما وجود نداشت. راه حل ما به طرز باورنکردنی متنوع است و می تواند به راحتی سازگار شود تا به بسیاری از قسمتهای مختلف اعم از خرده فروشی، یک دفتر شرکت، کتابخانه ها، موزه ها، استادیوم های ورزشی و بسیاری دیگر کمک کند. “

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top