Loading...

دیجیتال ساینیج به عنوان سرویس مشتری در لحظه، در زمان ویروس کرونا

همزمان با بازگشایی خرده فروشان و کسب و کارهای عمومی در میان راهنماهای بهداشتی و محدودیت های محلی که همیشه در حال تغییر هستند ، نیاز به اطلاع رسانی شفاف آخرین اطلاعات مربوط به بهداشت و ایمنی برای عملکردهای روان و پشتیبانی عمومی، کاملا حیاتی می شود.

از آنجایی که خرده فروشان و کسب و کارهای عمومی در معرض بازگرداندن راهنمایی های بهداشتی و محدودیت های محلی هستند، نیاز به برقراری ارتباط واضح در بهترین زمان ها، فناوری نمایش به صورت دیجیتال  ساینیج، کیوسک های نمایش ویدیو و سیستم های مسیریابی تعاملی برای این مهم است. اطلاع رسانی و درگیر کردن افراد هنگام پیمایش در فضاهای خرده فروشی. این امر می تواند در  زمان ویروس همه گیر کرونا با باز کردن خرده فروشی ها در سراسر کشور با اقدامات ایمنی  به عنوان خدمات به مشتری اهمیت تازه ای پیدا کند.

آخرین اطلاعات مربوط به بهداشت و ایمنی برای انجام عملیات روان و پشتیبانی عمومی کاملا حیاتی می شود.

برای هر نوع کسب و کار از فروشگاه های بزرگ گرفته تا بوتیک ها،  یکی از ساده ترین و غیرتهاجمی ترین روش ها برای ارائه سیاست های به روز به مشتریان، ساعات خاص فروشگاه ها، اطلاعات عمومی فروشگاه ها و پروتکل های در زمان حضور افراد از طریق    راه حل های دیجیتال  ساینیج استراتژیک است که می تواند به راحتی به روز شده و خودکار شود.

با پروتکل های بهداشتی بصری ارتباط برقرار کنید

از روحیه و ایمنی کارمندان گرفته تا رسیدگی به مشتریانی که از نظر اجتماعی دور هستند، شروع هر روز و هر بازدید با پیام رسانی مداوم و مفید به شما اطمینان می دهد که همه در یک صفحه هستند.

به طور خاص، راه حل های دیجیتال  ساینیج قابل تنظیم به خرده فروشان این امکان را می دهند تا پیام های خود را در مکان های پر بازدید قرار دهند و سپس آنها را در صورت لزوم جابجا کنند. یک سیستم عامل داخلی و نرم افزار دیجیتال  ساینیج کارکنان را قادر می سازد پیام های روزانه را تنظیم کرده و علائم دیجیتالی را در فضاهایی که در حال حاضر شامل دیجیتال  ساینیج نیستند، قرار دهند.

با وجود عدم اطمینان در مورد تعداد مشتریانی که کسب و کارها باید در داخل اجازه دهند، چقدر باید انتظار داشته باشند و رفتار آنها چگونه است، داشتن اطلاعات دقیق و در هر ورودی کسب و کارها بسیار مهم است تا از سردرگمی در مورد سیاست های فروشگاه و مدیریت رفتار مورد انتظار مشتریان جلوگیری شود.

در حالی که موسساتی که از دیجیتال  ساینیج استفاده می کنند می توانند برخی از نمایشگرها را برای به اشتراک گذاشتن دستورالعمل های فاصله اجتماعی یا الزامات ماسک استفاده  کنند، حتی ممکن است از نمایشگرهای اضافی در ورودی ها، تنگناها و مناطقی که ترافیک پا زیاد است بهره مند شوند.

فرآیند اطلاعات را به صورت خودکار انجام دهید

ارائه دهندگان فناوری شروع به توسعه دسته جدیدی از راه حل های پروتکل ایمنی بهداشت دیجیتالی ایجاد کرده اند که نمایشگرهای ویدئو را با نرم افزار، سنسورها و موارد دیگر ترکیب می کند. این راه حل های پیشرفته دیجیتال  ساینیج اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد که به خرده فروشان کمک می کند تا اطمینان حاصل کنند که فاصله اجتماعی و شیوه های ایمن عمومی، بدون نیاز به کارمندان برای مدیریت آن اعمال می شود.

به طور خاص، راه حل های فن آوری جدید مانند سیستم های مدیریت در زمان حضور افراد، که به شما کمک می کند روند شمارش افراد هنگام ورود بازدیدکنندگان به فروشگاه اتوماتیک شود و کیوسک های سلامتی، که دما می گیرند و PPE را توزیع می کنند، عنصری از اطلاعات در لحظه را اضافه می کنند که به اجرای پروتکل های بهداشتی کمک می کند.

علاوه بر این، نمایشگرهای “بدون تماس” از لمس جلوگیری می کنند اما هنوز هم با استفاده از اسکنرهای QR موفق به دستیابی به تعامل می شوند. به عنوان مثال ، یک خریدار می خواهد قسمت کفش را پیدا کند ، اما نمی خواهد یک صفحه نمایش تعاملی را لمس کند. با اسکن یک کد QR با تلفن هوشمند خود ، یک نقشه تعاملی بر روی دستگاه او تکثیر می شود و او می تواند با خیال راحت مسیرها و سایر اطلاعات را روی صفحه گوشی هوشمند خود مرور کند یا می تواند با نمایشگر تعاملی صحبت کند و با استفاده از هوش مصنوعی و تشخیص صدا، این صفحه نمایش می تواند اطلاعات او را به روشی که اسپیکرهای هوشمند امروز انجام می دهند، نشان دهد.

با بکارگیری این فن آوری های جدید، خرده فروشان می توانند ضمن داشتن خودکار فرایند اطلاعات، آرامش خاطر را برای مشتریان خود فراهم کنند.

نشان دهید که از آنها مراقبت می کنید

برقراری ارتباط واضح در مورد سیاست ها و رویه ها در مورد همه موارد، از نیاز به ماسک صورت و ضد عفونی کننده تا محدود کردن میزان حضور افراد و تماس نزدیک نشان می دهد که این کسب و کار به سلامت و ایمنی مردم اهمیت می دهد. این به نوبه خود اعتبار آنها را به عنوان اعضای مسئول جامعه نشان می دهد.

با اعتماد مصرف کنندگان به پایین ترین میزان در دهه های گذشته، خرده فروشانی که تجربه های خرید ایمن را ایجاد و اعمال می کنند، احترام خریداران مردد و در عین حال مشتاق که ممکن است احساسات مختلفی در مورد مواجهه با مردم و رفتار دیگران داشته باشند را کسب خواهند کرد. با راه حل های مناسب فناوری، خرده فروشان می توانند به مشتریان خود نشان دهند که به سلامتی هر فرد و همچنین توانایی خرید محصولات اهمیت می دهند و همه ما واقعا در این امر شریک هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top