Loading...

چرا کسب و کار شما باید از دیجیتال ساینیج تبلیغاتی استفاده کند؟ 4 مزیت راه حل دیجیتال ساینیج

صفحه نمایش اطلاعات دیجیتال را می توان در همه جا یافت. از کیوسک های اطلاعاتی در ساختمان ها و تابلوهای دیجیتال در ویترین مغازه ها گرفته تا منو نمایشگرهای دیجیتالی در مک دونالد. دیجیتال ساینیج مزایای زیادی نسبت به محتوای استاتیک دارد. مهم نیست که شرکت یا سازمان شما در کدام صنعت فعال است. پخش محدود (narrowcasting)، انعطاف پذیر است و می تواند در هر بخش مورد استفاده قرار گیرد. صفحه های دیجیتالی، کسب و کار شما را قادر می سازد پیام شرکت شما را منتقل کرده و مخاطب را تحت تأثیر قرار دهد.

چه مزایای دیجیتال ساینیج به پیشرفت کار شما کمک می کند؟ در اینجا مزایای اصلی دیجیتال ساینیج را ذکر می کنیم :

جلب توجه و افزایش تعامل مشتری

صفحه های دیجیتال جلب توجه کننده هستند و تمرکز افراد روی صفحه دیجیتال بسیار بیشتر از محتوای استاتیک است. صفحات دیجیتال 400 درصد بیشتر از صفحه های ایستا بازدید می کنند. همچنین، آنها نه تنها بازدید بیشتری دارند، بلکه میزان فراخوان آنها 83 درصد است که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر رسانه ها است. این در واقع تجربه بهینه در فروشگاه، مکان های انتظار، هتل ها، رستوران ها، تعداد بازدید کنندگان اضافی و مشتریان جدید را تضمین می کند.

با یک صفحه دیجیتال می توانید تقریبا هر محتوای دلخواه از تصاویر انیمیشن، فیلم های زنده و پیام های صوتی را نشان دهید. پیشنهادات ویژه را تبلیغ کنید، اطلاعاتی در مورد محصولات و خدمات ارائه دهید و فیلم ها، وب سایت ها، فید رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را نمایش دهید. فرقی نمی کند که شما یک پیشنهاد ویژه را تبلیغ می کنید یا اطلاعات دیگری را نشان می دهید، مردم هنگام استفاده از نمایشگر دیجیتال توجه بیشتری نشان می دهند. و آیا می دانید دیجیتال ساینیج 72 درصد بیشتر از تبلیغات آنلاین جلب توجه می کند؟

برای ویرایش محتوا واقعا لازم نیست بازاریاب باشید. با داشتن یک نرم افزار مناسب و کاربرپسند، می توانید پیام مورد نیاز مخاطبان خود را به راحتی ایجاد کنید. دیجیتال ساینیج رایبرد یک نرم افزار قدرتمند است و به شما کمک می کند پیام سازمان خود را به مردم منتقل کنید. به راحتی محیطی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان احساس راحتی کنند و ارتباطات خارجی را بهبود بخشند.

به این ترتیب از تعامل بالای مشتری اطمینان می یابید، به مشتری بیشتری می رسید و خود را از رقبا متمایز می کنید.

برای یک تجربه مثبت، مهمانان و مشتریان را توانمند کنید

یکی از مزایای آن این است که دیجیتال ساینیج امکانات بی پایان را ارائه می دهد. دیجیتال ساینیج جذاب است ! اما چرا فقط هنگامی که پخش محدود (narrowcasting)،  می تواند کارهای بیشتری انجام دهد، فیلم ها و تبلیغات را تبلیغ می کنید؟

به روشی تعاملی ارتباط برقرار کنید

محدود کردن تعاملی جذابیت بیشتری دارد و امکانات زیادی را برای مشتریان، بازدید کنندگان و مهمانان شما فراهم می کند. با استفاده از صفحه های لمسی و کیوسک های اطلاعاتی، مخاطب کنترل را در اختیار دارد و می تواند خود محتوا را بر اساس نیازها و علایق خود انتخاب و تطبیق دهد.

مسیریابی را دیجیتالی کنید

شاید بزرگترین عیب تابلوهای سنتی ایستا بودن آن باشد. تابلوهای دیجیتال همیشه به روز هستند. به عنوان مثال، جلسات برنامه ریزی شده را نشان دهید و شرکت کنندگان را به اتاق جلسات هدایت کنید.

به بازدیدکنندگان یک ابزار یافتن روش تعاملی پیشنهاد دهید

وقتی بازدید کنندگان نمی دانند کجا باید بروند می تواند باعث ناامیدی زیادی شود. با یافتن روش تعاملی از این امر جلوگیری می شود. با یک صفحه نمایش لمسی یا یک پذیرش دیجیتال از بازدید کنندگان استقبال می کنید. اینها به راحتی قابل استفاده و همچنین بصری هستند. علاوه بر این، شامل تمام اطلاعاتی است که بازدید کنندگان به دنبال آن هستند. با انتخاب یکی از موارد روی صفحه (به عنوان مثال نام شرکت)، بازدید کننده اطلاعات مربوط به مورد انتخاب شده،  محل آن در منطقه و همچنین یک نقشه اختیاری یا یک مسیر ترسیم شده را می بیند تا ببیند چگونه می تواند آنجا را بدست آورند. به دنبال ابزاری برای یافتن روش تعاملی هستید؟ امکانات را در اینجا ببینید!

ارتباطات داخلی را بهبود ببخشید

در یک شرکت با سرعت بالا، ارتباطات کارآمد شاید یکی از مهمترین موارد باشد. صفحات دیجیتال فقط برای برقراری ارتباط با میهمانان و مشتریان نیستند. صفحه های اطلاعاتی، راهی موثر برای برقراری ارتباط داخلی فراهم می کنند. این که آیا این یک دفتر، کارخانه، انبار، فروشگاه یا محل کار دیگر است، به روز بودن و برقراری ارتباط با کارمندان برای یک محل کار سازنده و متعادل ضروری است. به عنوان مثال، مدیریت می خواهد اطلاعات اساسی را در طول فرآیند تولید به همه کارکنان ارائه دهد مانند: سهمیه تولید، عملکرد، متوسط زمان کار یا اطلاعات تحویل. در این موارد و موارد دیگر، دیجیتال ساینیج توانایی انتقال اطلاعات به کارکنان را دارد. علاوه بر این ، اطلاعات می توانند به طور خودکار و بنابراین به راحتی تنظیم شوند.

علاوه بر این، تجربه نام تجاری داخلی به همان اندازه تجربه نام تجاری خارجی مهم است. به هر حال ، شما می خواهید کارمندان احساس کنند درگیر هستند و به نفع سازمان فکر کنند. با استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج ما، می توانید محتوا را به راحتی با طراحی و شکل ظاهری سازمان خود تطبیق دهید.

در هزینه های غیر ضروری صرفه جویی کرده و پایدار باشید

علاوه بر این دیجیتال ساینیج تجربه بازدید کننده را افزایش می دهد، ارتباطات را بهبود می بخشد، از تصویر شرکت پشتیبانی می کند، ارزان و پایدار است. به عنوان مثال، تمام کاغذهای چاپی با استفاده از پخش محدود (narrowcasting)، صرفه جویی می شود، در نظر بگیرید و ما حتی در مورد صرفه جویی در وقت و ارتباطات کارآمد صحبت نمی کنیم. چاپ مداوم چیزها روی کاغذ هزینه زیادی دارد ، باعث آلودگی می شود و از نظر زیست محیطی مناسب نیست. بنابراین، اگر راه ارتباطی بسیار کارآمدتر و پایدارتری وجود دارد ، چرا به عنوان یک شرکت خود را اذیت کنید؟

دیجیتال ساینیج رایبرد

آیا شرکت شما به دنبال یک راه حل مناسب برای دیجیتال ساینیج است؟ با دیجیتال ساینیج رایبرد شما به سادگی و به طور حرفه ای پیام خود را به گروه هدف خود می رسانید. با استفاده از نرم افزار دیجیتال ساینیج ما ، به راحتی می توانید محتوا را برای صفحه دیجیتال ساینیج خود ایجاد کنید، چه این یک کانال تلویزیونی تجاری، چه کارت ویزیت دیجیتال یا صفحه منو باشد. با دیجیتال ساینیج رایبرد شما محتوای مورد نظر خود را مانند: اطلاعات وب سایت، خوراک رسانه های اجتماعی ، برنامه های کاری، جلسات یا عملکرد تجاری، هر چیزی امکان پذیر است. استفاده از دیجیتال ساینیج رایبرد برای همه آسان است و ارتباط تجاری شما با مخاطبان شماست.

پخش محدود پایدار (narrowcasting)، دیجیتال ساینیج پایدار

دیجیتال ساینیج رایبرد بر روی صفحه های استاندارد باریک و همچنین در محلول های سبز کم مصرف، صفحه های جوهر E کار می کند. نصب این موارد از طریق نگهدارنده مغناطیسی آسان است و شما نیاز دارید که هر سه ماه یک بار باتری ها را دوباره شارژ کنید.

پخش محدود تعاملی را انتخاب کنید

پخش محدود (narrowcasting) چرا فقط وقتی فیلم های تبلیغاتی و تبلیغات را تبلیغ می کنند در صورتی که می تواند کارهای بیشتری انجام دهد؟ محدود کردن تعاملی جذابیت بیشتری دارد و امکانات زیادی را برای مشتریان، بازدید کنندگان و مهمانان شما فراهم می کند. با محدود کردن تعاملی، مخاطب را کنترل می کند و می تواند آنچه را که روی صفحه مشاهده می کند، برای خود تعیین کند.

آیا به دنبال راه حل دیجیتال ساینیج هستید؟  شما در مکان مناسب هستید. ما منبع گسترده ای از راه حل های پخش محدود (narrowcasting) دیجیتال ساینیج، از نرم افزار تا توسعه برنامه هستیم. ما همه چیز را در یک راه حل متناسب با نیاز شرکت شما ارائه می دهیم.

در دنیای امکانات، ما طراحی، استراتژی و فناوری مربوط به تابلوهای دیجیتال را گرد هم آورده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top