Loading...

دیجیتال ساینیج، اولویت با امنیت دیتا

شرکت دیورسیفاید به اولین ارائه دهنده خدمات مدیریت شده در بازار دیجیتال ساینیج یکپارچه تبدیل شده است تا در سیاست ها و رویه های امنیت اطلاعات، به صدور گواهینامه SOC2 دست یابد.

شرکت دیورسیفاید به نخستین ارائه دهنده خدمات رسانه ای دیجیتالی برای دستیابی به گواهینامه SOC2 در بازار دیجیتال ساینیج یکپارچه تبدیل شده است. این امکان توسط موسسه AICPA، صدور گواهینامه سازمان خدمات (SOC2) یک استاندارد طلایی برای امنیت داده ها است و به شرکتها این امکان را می دهد که سیاست ها و رویه های امنیتی دقیق اطلاعات را تنظیم و دنبال کنند.

یک بررسی جامع که توسط شرکت ارزیابی A-LIGN انجام شده است ، نه تنها زیرساخت عملیاتی را در مرکز داده های شرکت دیورسیفاید، بلکه به سیستم های کاربر از جمله مجموعه برنامه DivTech شرکت نیز گسترش داده است. شرکت دیورسیفاید صدها هزار نفر از نقاط نهایی دیجیتال ساینیج را مستقر و مدیریت کرده است که به مشتریان امکان می دهد، آگاهی از برند را بسازند و ارتباطات بازاریابی را به سمت مصرف کنندگان سوق دهند.

جان ملیلو، از گروه رسانه های دیجیتال شرکت دیورسیفاید، می گوید: “یکی از نشانه های اصلی شرکت دیورسیفاید، رهبر فکری در صنعت و یک شرکت قابل اعتماد فناوری است.” با تکمیل بررسی SOC2 و نشان دادن وضعیت امنیتی سازگار، شرکت دیورسیفاید همچنان پیشگام در آینده رسانه های دیجیتال و خدمات مدیریت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Top